Siskokullat!!! tarvitsen neuvoa..
Mieheni jäi vkonloppuna kiinni huoralla käymisestä,akan kanssa puhuin maanantaina puhelimessa.Halusi lopettaa mieheni kanssa tapaamiset,uhkasin verottajalla,että teen ilmoituksen hänesta(tiedän osoitteen ja nimen)jos leikit ei lopu!! loppuuko ne?sitä en usko. En voi tehdä sitä samaa mitä se huora.miehelleni...onko jollain vastaavaa kokemusta ja miten tästä eteenpäin? en aio erota...pistäkää kommentteja asiallisia siis,olen ihan hajalla.
Kommentit (7)
että kykenet seuraavalle tasolle? Jollet, niin hauku lisää, vasta sen jälkeen varmaan voit puhua miehesi kanssa asiallisemmin koko hommman ja mietitte, miten pääsette yli mahdollisimman pienin ruhjein. Pystytkö antamaan anteeksi?
on toki osoittanut minulle ovea ja kaikkea muuta.Musta tää on vaan niin anteeksiantamatonta skeidaa,ikinä ei luottamusta tule,eikä taatusti minulta mitään heru..
on toki osoittanut minulle ovea ja kaikkea muuta.Musta tää on vaan niin anteeksiantamatonta skeidaa,ikinä ei luottamusta tule,eikä taatusti minulta mitään heru..
naista, joka tuli raskaaksi ja piti lapsen. Mieti!
Mutta suosittelen teille terapiaa, jos haluatte jatkaa. Anteeksi kannattaa antaa yksi kerta, mutta tapapettäjälle ei eli jos toistuu. Hyvää suhdetta ei kannata heittää hukkaan, joten punnitkaa suhteenne.
miestä saa.Lapsilla kouluvaikeuksia enkä todellakaan lisää niitä eroamalla.
ja ihan turhaan sitä naista syytät ja haukut, ihan itse se miehesi sen luokse on mennyt.