Mihin pankkiin kannattaa vaihtaa Nordeasta
Kun ei ole velkaa eikä säästöjä. Rupesi vain hirvittämään nuo niiden korotukset palvelumaksuihin
Kommentit (10)
ja siellä asioiden hoito on todella vaikeaa
ap
Ja hyvä palvelu, ei palvelumaksuja ( jos on riittävästi rahaa tai velkaa:-)), ei tartte kauheasti. Kohtuullisia pankkimaksuja muutenkin, ja hyvä palvelu.
on Visaelectron ja nettipankki? Saako siellä tulevaisuudessakin katsoa ilmaiseksi automaatilta, mikä ominaisuus muuttuu maksulliseksi Nordeassa.
Ja hyvä palvelu, ei palvelumaksuja ( jos on riittävästi rahaa tai velkaa:-)), ei tartte kauheasti. Kohtuullisia pankkimaksuja muutenkin, ja hyvä palvelu.
milläs luulet muiden pankkien elävän...? Oletko vertaillut?
siihen olen ollut jo monta vuotta tyytyväinen (15v)
Kallein mahdollinen vaihtoehto lainattomalle ja metsättömälle/omaisuudettomalle!
Esim. Tapiola tai muu pieni pankki on varmasti paras vaihtoehto!
milläs luulet muiden pankkien elävän...? Oletko vertaillut?
Luuletko sinä ihan oikeesti, että pankit elää palvelumaksuilla? Et voi olla tosissas...
Nordea on paras, jos on velkaa ja/tai säästöjä. Jos ei kumpaakaan ole, niin S-pankki on hyvä.
Itselläni tilit on Nordeassa, S-pankissa ja Handelsbankenissa. Kaikkiin näihin olen tyytyväinen. Kolmesta muusta pankista erittäin huonoja kokemuksia.
Päivittäiset raha-asiat hoituvat hyvin S-pankissa. Ei palvelumaksuja. Itsellä lisäksi tili toisessa pankissa, koska S-pankista ei saa asuntolainaa.
siihen olen ollut jo monta vuotta tyytyväinen (15v)