Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä ystäväni aikoo huijata miehensä isäksi.

Vierailija
06.04.2011 |

Vauvakuume jyllää ja on kyllästynyt odottamaan miehensä sulamista asialle. Ja vakuuttunut siitä, että mies kyllä innostuu ajatuksesta heti alkujärkytyksen jälkeen. Mitä itse tyyppiä tunnen, niin pidän tuota ihan todennäköisenäkin. En viitsi kuvata tekniikkaa millä huijauksen aikoo toteuttaa, mutta uskoisin hänen onnistuvan hämäyksessään...

Mitä mieltä olette moisesta? Koettaisitko sinä puhua kaveria ympäri?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä et saa hänen päätään käännettyä, mut saat seuraavat vuodet kuunnella kuinka elämä on päin peetä. Miehen huijaaminen on nimittäin nopein tapa pilata parisuhde ja elämä. Ystäväsi kuulostaa todella lapselliselta - ihanko totta hän uskoo voivansa silmät kirkkaina selittää miehelleen, että vahinko on käynyt? Noin rankan pettämisen jälkeen normaali ihminen kärsii syyllisyydentuskia. Ja olo ei parane yhtään siitä, jos miehellä on vaikeuksia kiintyä lapseen - tuntuu varmasti hirveältä tietää, että on pilannut lapsen suhteen isäänsä omaa itsekkyyttään.

Minun kaverini huijasi miehensä isäksi, ja koska mä tiesin sen, jotenkin muutin käsitystä koko ihmisestä. En voinut ymmärtää, miksi hän täysin tahallaan halusi aiheuttaa niin suurta tuskaa elämänsä rakkaimmille ihmisille (tässä tapauksessa siis ero oli tulossa). Sitten, kun hän valitti vaan jatkuvasti kuinka rankkaa on olla yh ja kuinka lapsella on ikävä isäänsä ja purkaa sen häneen, niin mä en jaksanut ymmärtää häntä. Mitä muuta hän oikein odotti? Mies taas joutui käymään terapiassa koska tilanne oli hänellekin hankala - hän rakasti lastaan mutta ei voinut mitenkään elää lapsen äidin kanssa.

Sinun ystäväsi on nyt tilaamassa itselleen ison lastin ongelmia, jotka sit huonolla tuurilla kaataa sun niskaan. Että tsemppiä vaan ap, toivottavasti sulla hermo kestää kuunnella valitusta. :)

Vierailija
22/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi voi saada alkunsa ja syntyä vaikka vammaisena siksi, ettei ole molempien toivoma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika alhainen temppu, oli sitten tulos mitä tahansa..

En ihan äkkiä keksi mitään halveksuttavampaa mitä naisihminen voi tehdä, kuin hankkiutua paksuksi vastoin miehen toivetta.

Ihan sama ollaanko aviossa ja ollaanko puhuttu että lapsia ehkä myöhemmin. Moisen naisen kanssa en voisi enää olla läheinen ystävä, inhottava ja itsekäs opportunisti.

Vierailija
24/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies ei koskaan saisi tietääkään, ja parisuhde jatkuu, niin miehellä on varmasti ollut jotkut hyvät syyt siihen, että vauva ei ole tervetullut juuri nyt. Hänellä saattaa olla töissä rankkaa eikä pysty keskittymään lapseen niin paljon kuin haluaisi, ja ystäväsi vie tempullaan häneltä oikeuden olla läsnä lapsen ensimmäisinä vuosina.

Tai mies ehkä pelkää irtisanomista, ja tietää, että raha-asiat ovat nyt huonolla tolalla. Niistä stressaaminen voi johtaa jopa mielenterveysongelmiin. Onko reilua lasta kohtaan syntyä tämän keskelle? Onko reilua ajaa mies näin ahtaalle?

Jos nainen kykenee salaamaan ja toteuttamaan näin suuren asian miehen tietämättä, ihmettelen vain, mitä muita asioita tuossa suhteessa salataan. Kovin terve se suhde ei voi olla, koska onhan nyt selvää, että näin katalaa seläntakana puuhaamista ei tehdä hyvässä suhteessa. Eikä takuulla jää ainoaksi seläntakana puuhailuksi.

En osaa arvostaa ystävääsi enkä hänen parisuhdettaan, koska siitä puuttuu rehellisyys, toisen kunnioittaminen ja näiden kautta todellinen luottamus.

Vierailija
25/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä sitä miestä että lasta kohtaan.

Mutta asian tekee ymmärrettäväksi se, että hän on uskossa. Heille on omat kriteerit normaali-ihmisiin nähden

Aika alhainen temppu, oli sitten tulos mitä tahansa..

En ihan äkkiä keksi mitään halveksuttavampaa mitä naisihminen voi tehdä, kuin hankkiutua paksuksi vastoin miehen toivetta.

Ihan sama ollaanko aviossa ja ollaanko puhuttu että lapsia ehkä myöhemmin. Moisen naisen kanssa en voisi enää olla läheinen ystävä, inhottava ja itsekäs opportunisti.

Vierailija
26/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on noin moraaliton että valehtelee miehelle näin isossa asiassa. Yök. Ei taida olla ihan tosissaan uskonsa kanssa.

Ja: jos on noin tyhmä että aikoo toteuttaa tuon, niin ihmettelenpä suuresti miksi kertoi sinulle. Nythän on olemassa joku joka voi vahingossa paljastaa hänet.

Vierailija
27/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh-mammat pylly pystyssä :)

Vierailija
28/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ystäväsi ei vaan laita miestä valitsemaan. Joko aletaan hankkia lasta vuoden sisään tai sitten erotaan. Kumman valitset? Pelkääkö ystäväsi, että mies ei valitse häntä? Eikö se silloin olisi kuitenkin reilumpaa kaikille, erityisesti lapselle?

Vierailija
29/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en tuntisi kyseisiä ihmisiä. Ovat hulluna toisiinsa. Tuo vauva-asian ajoitus tuntuu olevan ainut erimielisyys. Ja mies on kuin tehty isäksi, päätellen siitä miten velhuu minun lasteni kanssa jne. En tiedä miksei hän halua vauvaa vielä, mutta on käsittääkseni aika hidas ja huono tekemään päätöksiä, lykkää mielellään tuonnemmaksi. Ystäväni taas on ihan toista maata.

Koetan toki puhua järkeä naiselle, mutta tämä näyttää jo päättäneen. Ja rehellisesti sanoen luulen, että mies tulee olemaan vallan innoissaan kun raskaus on totta.

Vierailija
30/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää sun ystävän lastenhankkimistapa kuuluu sulle ylipäänsä? Ja, ei, en todellakaan kannata tuollaista huijaamista, mutta en myöskään menisi sekaantumaan asiaan. Voit sitten myöhemmin todeta tälle kaverillesi, että niin makaa kun petaa.

Vierailija
31/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ystäväsi ei vaan laita miestä valitsemaan. Joko aletaan hankkia lasta vuoden sisään tai sitten erotaan. Kumman valitset? Pelkääkö ystäväsi, että mies ei valitse häntä? Eikö se silloin olisi kuitenkin reilumpaa kaikille, erityisesti lapselle?

Luultavasti tuo ei ole edes käynyt hänen mielessään. Uhavaatimus olisi täysin utopistinen muutenkin, sillä hän on aivan umpirakastunut mieheen.

Vierailija
32/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää sun ystävän lastenhankkimistapa kuuluu sulle ylipäänsä? Ja, ei, en todellakaan kannata tuollaista huijaamista, mutta en myöskään menisi sekaantumaan asiaan. Voit sitten myöhemmin todeta tälle kaverillesi, että niin makaa kun petaa.

että ystäväni asiasta minulle uskoutui. Ei ole tarkoitustakaan sekaantua asiaan muuten, kuin tarjoamalla kuuntelua, olkapäätä ja kenties joitakin mielipiteitä, kun niitä kysytään.

Vierailija
33/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimaiset yh-mammat pylly pystyssä :)

Vaikka sellaiset kuten minä. Olen ollut kuusi vuotta selibaatissa ja vammaisen lapsen "yh-mammana" ja miehen mt-ongelmien vuoksi erittäin väkivaltaiseksi muuttuneen avioliiton viimeisten vuosien takia käyn edelleen terapiassa. Miehiä en ole eron jälkeen päästänyt lähelleni. Mutta koska huolehdin lapsesta yksin (mies laitoksessa) olen tietenkin "huora"! Anteeksi, korjaan: "kiimainen huora". t. kiimainen yh-huora

Vierailija
34/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimaiset yh-mammat pylly pystyssä :)

Vaikka sellaiset kuten minä. Olen ollut kuusi vuotta selibaatissa ja vammaisen lapsen "yh-mammana" ja miehen mt-ongelmien vuoksi erittäin väkivaltaiseksi muuttuneen avioliiton viimeisten vuosien takia käyn edelleen terapiassa. Miehiä en ole eron jälkeen päästänyt lähelleni. Mutta koska huolehdin lapsesta yksin (mies laitoksessa) olen tietenkin "huora"! Anteeksi, korjaan: "kiimainen huora". t. kiimainen yh-huora

Hahahahhahha mikä luuseriperhe!

kuin ystäväni. Mutta kyllä minä halveksin enemmän tällaisia pään aukojia, jotka lyövät lyötyä...

ap

Vierailija
35/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään tapauksen joka näin on tehnyt.

Sille miehelle asiasta sanottiin, mutta ei uskonut. Kävipä sitten ilmi että oli tyttö paksuna. Nykyään heillä 2 lasta joten kyllähän tuo mies on suhteessa pysynyt

Vierailija
36/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen minkä ikäisiä nämä ihmiset ovat jotka kirjoittavat tuollaisia kommentteja tänne.. ..

Vierailija
37/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mutta.. Voin kuitenkin ymmärtää naisen tuskan siinä mielessä kun vauvakuume pukkaa ja mies ei näytä merkkiäkään siitä ett lapsia olisi haluamassa vähään aikaan ja varsinkin jos ikää alakaa olemaan 30 +.

Vierailija
38/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitäkin on vaikka kuinka paljon, jotka eivät halua lapsia. Sitten kun vaimo on liian vanha äidiksi, halutaan sittenkin isäksi ja konstikin löytyy. Otetaan vaan uusi vaimo tilalle.

Jotkut miehet vain tarvitsevat vahingon. Niin se on.

Vierailija
39/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleepas mieleen eräs ei niin läheinen tuttu, joka hyppi vieraissa (mies ei tiennyt) ja kärsi vauvakuumeesta. Mies ei halunnut lapsia ja tuttuni päätti, että voisi käydä vahinko. Tuli sitten raskaaksi, mutta mies olikin tehnyt salaa vasektomian :D Jäi yh:ksi ja en tiedä saiko koskaan lapsen isää selville...

Vierailija
40/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet vain tarvitsevat vahingon. Niin se on.

Ystäväni käytti ihan samoja sanoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme