Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muita vanhempia täällä joille ei ole maailman loppu,mikäli oma teini

Vierailija
05.04.2011 |

viettää normaalia nuoruutta? esimerkiksi kokeilee niin tupakkaa kuin alkoholia, ehkä myös seksiä n.14-15 vuotiaana?

itse olen välittävä ja rakastava äiti, mutten todella niuhota em. asioista kunhan ei ala tehdä typeryyksiä, tai juoda liikaa, saati jatkuvasti polttaa, ja kunhan yhdessä huolehdimme ehkäisyasiat kuntoon on minun puolestani vapaa aloittamaan seksi elämän silloin kun itse kokee olevansa valmis ja on pidempiaikainen seurustelukaveri.

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

onneksi voin todeta että meitä maalaisjärjelläkin varustettuja vanhempia löytyy!!! :) nää jonninjoutavat suun soittajat kohtaa vielä totuuden, joko sen että lapset tekevät jotain mitä vanhemmat eivät toivoisi, tai sen tosiasian että heidän lapsistaankin tuli niitä hiton kuivia totisia torvensoittjia jotka ovat aina oikeassa ja minä minä minä :D

Vierailija
102/117 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä musta on jotenkin surullista, jos 14-vuotias harrastaa muuta seksiä kuin itsetyydytystä. =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tarkoita tällä että vajaa 15 vuotias olisi aikuinen.

vaan niimpä kaikki vannoi meistä mieheni kanssa etteipä tule kestämään, kun olimme 16v ja kihlauduimme. ja noin vaan on kestänyt kolmatta vuosikymmentä!

eikä hullummasti elämässä käynyt vaikka silloin tällöin "salaa" vähän joimme ja polttelimmekin.

Vierailija
104/117 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan hyvä kokeilla teininä asioita, kun sillon kaikki kokeilee, eikä kukaan sitten enää muista niitä juttuja myöhemmin.. Ihan vaan sen takia tämän sanon, kun tuntuu, että ne jotka on aloittaneet esim alkoholin käytön yli 18v. eivät osaa sitä oikein käyttää vieläkään.. Jotenkin eivät hallitse itseään kännissä yhtään niin hyvin, kuin ne, jotka ovat harjoitelleet vähän pidempään.. Se on aika noloa riekkua firman juhlissa kuin pahainen teini, kun ei hallitse itseään ja juomistaan..

Vierailija
105/117 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole mitään nolompaa kuin seurata näitä aikuisia ihmisiä juurikin niissä työpaikan tms juhlissa jotka kokeilevat rajojaan, kun ei teininä syystä tai toisesta ole kokeillut.

mutta edelleenkin, sitten on myös näitä "seinäruusuja" jotka totisina seuraa muiden juhlintaa ja valittaa "kurjuuttaan", kun muilla on yhdessä mukavaa, sopivassa humalassa. he toimivat kätevinä ilonpilaajina :)utta mitäs me heistä josseivät hekään välittäisi meistä, NORMAALEISTA.

ja tuhannennen kerran kun harvassa ovat ne syntymähumalaiset...

Vierailija
106/117 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka teki kokeilunsa vasta 17 ikäisenä tai jopa täysi-ikäisenä...tupakan olen skipannut kokonaan.

En ole seinäkukkanen, en nyt enkä silloin. Mä tein asiat silloin kun ne itestä tuntu ajankohtaiselta, en kapinoidakseni... muutin omilleni jo 17 ikäisenä.

Mä koen, etten ole mitään menettänyt.

Omalle lapselleni toivon samaa...että kasvaisi täysi-ikäiseksi tai ainakin 17v. Lapsestani en halua päihderiippuvaista...niitäkin on tullu työuralla nähtyä... jo yleensä pohjalla on rajaton mahdollisuuus kokeilla...ymmärtävät vanhemmat.

Vierailija
107/117 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole mitään nolompaa kuin seurata näitä aikuisia ihmisiä juurikin niissä työpaikan tms juhlissa jotka kokeilevat rajojaan, kun ei teininä syystä tai toisesta ole kokeillut.

mutta edelleenkin, sitten on myös näitä "seinäruusuja" jotka totisina seuraa muiden juhlintaa ja valittaa "kurjuuttaan", kun muilla on yhdessä mukavaa, sopivassa humalassa. he toimivat kätevinä ilonpilaajina :)utta mitäs me heistä josseivät hekään välittäisi meistä, NORMAALEISTA.

Vierailija
108/117 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt päättää, mitä ryhmää haukut

Vierailija
109/117 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni oli jopa kaksi eri ihmistä joiden kanssa teininä tutustuin seksin ihmeellisyyteen, samoin aikuis iällä on ollut kaksi eri ihmistä sängyssäni. aika pahaa jakoa vai mitä? ;D

ja annas kun arvaan että tää 112 on se katkera seinäkukkanen jolla max yksi vaaaauuuu se oikea, petikumppani jolla loistavaa seksiä lähetyssaarnaajassa lauantai iltaisin kymppiuutisten jälkeen, ja ken siitä poikkeaa, on hirveä rietastelija!!

menipä taasen ohi aiheen...

Vierailija
110/117 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitää niin kovasti hyökätä heitä vastaan, jotka on eläneet toisenlaisen nuoruuden. Ja jotka ei edes aikuisina ryyppää ja rellestä (mitä ap tuntuu niin ihailevan, koska muuten on totinen torvensoittaja)

Saman piirteen olen huomannut esim. alkkiksissa. Halutaan vetää muutkin rapaan matkaan, ettei oma alennustila tuntuisi niin pahalta.

Vierailija
111/117 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella meillä on elämässä omat tavoitteemme. Jos tuo on sinun niin sehän on hyvä, että olet päässyt elämässäsi pitkälle.

itselläni oli jopa kaksi eri ihmistä joiden kanssa teininä tutustuin seksin ihmeellisyyteen, samoin aikuis iällä on ollut kaksi eri ihmistä sängyssäni. aika pahaa jakoa vai mitä? ;D

ja annas kun arvaan että tää 112 on se katkera seinäkukkanen jolla max yksi vaaaauuuu se oikea, petikumppani jolla loistavaa seksiä lähetyssaarnaajassa lauantai iltaisin kymppiuutisten jälkeen, ja ken siitä poikkeaa, on hirveä rietastelija!!

menipä taasen ohi aiheen...

Vierailija
112/117 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä mielenkiinnosta kyselin alunalkaen löytyykö muita saman mielen jakavia.

Vierailija
113/117 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon nainu useamman miehen kaa kuin sää. Ja ryypännytki oon enemmän. Kyll mää nyt oon onnellisempi kuin sää oot:D

Ihku ketju :)

Vierailija
114/117 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ryhmäseksiä ole harrastanut,mutten toki niitä AIKUISIA tuomitse jotka sitä ovat harrastaneet. hei kaverit, sisälukutaito???

Vierailija
115/117 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:llä nyt on mahdotonta tehdä mitään kohtuudella.. Itse juhlin kohtuudella ja toivon, ettei niitä seinäruusuja tulisi mukaan juhliin kun heitää ei kerran kiinnosta. Kaikkein ikävintä on se, kun joku tulee pilaamaan tunnelmaa väkisin.

Olen myös usein miettinyt, mitä tapahtuu kun eräs pihi ja "elämätön" lapsuudenystäväni saa lapsia. Tietysti saattaa olla, että lapsista tulee samanlaisia, kuin hän, mikä olisi helpointa, mutta entäs jos lapset haluaisivatkin kokea jotain. Ja en nyt tarkoita pelkkää alkoholia, vaan vaikka festareita selvin päin tai muita nuorten menoja.. Jos lapsi olisi esimerkiksi kiinnostunut näteistä vaatteista niin valinnanvaraa vaateostoksille olisi tasan se sittarin vaateosasto. Ja nyt tosiaan kyse kahden diplomi-insinöörin perheestä, eli ei mikään köyhä perhe..

Vierailija
116/117 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kulutettu joka asian suhteen sanontaa, kohtuus kaikessa. mutta täällä mitä ikinä sanotkaan,se vedetään ääripäästä ääripäähän.

Vierailija
117/117 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lAPSUUS KUN VEDIN EKA KÄNNIT 11V JA NEITSYYS MENI 12V

Mää oon nainu useamman miehen kaa kuin sää. Ja ryypännytki oon enemmän. Kyll mää nyt oon onnellisempi kuin sää oot:D

Ihku ketju :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan