Meille tulee ihan järkyttävän suuret veronpalautukset!!
En uskalla vielä miehelle sanoa enkä ääneen hehkuttaa mutta jos oikein laskin vero.fi sivuilta ja vielä kotitalousvähennykset päälle niin meille tulee palautuksia yli 6000 euroa!!! :O Ja meidän nettotulot on 2000 euroa että hurja summa jos noin menee :D
Kommentit (105)
maksaahan verottajakin korkoa palautukselle...
mutta tuskin se teidän remontti on ilmainen ollut. Onko se jo maksettu? Minä maksan aina korkealla prosentilla veroni. Itse en saa säästettyä tuhansia huomaamattani ja mätkyjä en halua.
Veroprosentti on ollut korkea johtuen vaihtelevista tuloista. Sattuneista syistä loppuvuoden tulot eivät olleetkaan sellaiset kuin suunniteltiin. Ei vain viitsinyt joka kuukausi veivata veroprosenttia edestakaisin. Niin ja matkakulut hyväksyttiinkin, vaikka en siitä etukäteen ollut varma ja en uskaltanut laskea niitä veroprosenttiin.
Takaisin tuli sitten ihan kiva summa.
mutta tuskin se teidän remontti on ilmainen ollut. Onko se jo maksettu? Minä maksan aina korkealla prosentilla veroni. Itse en saa säästettyä tuhansia huomaamattani ja mätkyjä en halua.
Ei ole maksettu, kun vasta tehty. Eikä tietenkään ole ilmainen mutta se olisi joka tapauksessa tehty. Kotitalousvähennys on pelkkää plussaa =)
Ei ole maksettu, kun vasta tehty. Eikä tietenkään ole ilmainen mutta se olisi joka tapauksessa tehty. Kotitalousvähennys on pelkkää plussaa =)
Palautuksia tulee joka vuosi yhteensä tonttu tai pari. Siinä vaiheessa viikkosiivouksen ostaminen tuntuu halvalta!
Siis miten ette ole vielä maksaneet? jos remontti on tehty viime vuoden puolella niin aika pitkän maksuajan ootte siihen saanu? Nyt eletään kuitenkin jo huhtikuuta. Ja eikös se kotitalousvähennys vähennetä siltä vuodelta kun lasku on maksettu eli saisitte tuon kotitalousvähennyksen vasta vuonna 2012, jos kerran laskukin maksetaan vasta tänä vuonna.
Siis miten ette ole vielä maksaneet? jos remontti on tehty viime vuoden puolella niin aika pitkän maksuajan ootte siihen saanu? Nyt eletään kuitenkin jo huhtikuuta. Ja eikös se kotitalousvähennys vähennetä siltä vuodelta kun lasku on maksettu eli saisitte tuon kotitalousvähennyksen vasta vuonna 2012, jos kerran laskukin maksetaan vasta tänä vuonna.
Anteeksi, ymmärsin väärin. Firmalle on lasku maksettu, luottoa ei ole vielä maksettu.
kyrpäotsaksi, että voi vaan katsoa kenen muroihin on kustu. Ja ei, en ole ollut täällä haukkumassa sinua tyhmäksi. Mutta samaa mieltä olen. Toimintatavoissa on parantamisen varaa jos hehkutellaan palautuksia kun vaakakupissa on se remonttilainakin. Viisas maksaisi sen pois, sinä "säästät" tilillesi ja makselet korkoja.. Tämä kyrpäotsa pitää myös veroprossaansa aika korkealla, jotta on mukava matkustella sillä "ylimääräisellä rahalla". En ole katkera kun rahaakin kuitenki on.
kyrpäotsaksi, että voi vaan katsoa kenen muroihin on kustu. Ja ei, en ole ollut täällä haukkumassa sinua tyhmäksi. Mutta samaa mieltä olen. Toimintatavoissa on parantamisen varaa jos hehkutellaan palautuksia kun vaakakupissa on se remonttilainakin. Viisas maksaisi sen pois, sinä "säästät" tilillesi ja makselet korkoja.. Tämä kyrpäotsa pitää myös veroprossaansa aika korkealla, jotta on mukava matkustella sillä "ylimääräisellä rahalla". En ole katkera kun rahaakin kuitenki on.
Täh?? Kerro ihmeessä missä olen haukkunut sinua kyrpäotsaksi! Tai ketään muutakaan yhtään millään ilkeällä nimellä! Ei nimittäin kuulu toimintatapoihini.
Harmiksenne voi hyvinkin olla että maksan remonttilainan pois. En tiedä, enhän edes tiedä onko tuota summaa tulossa :D Mutta jos joku kehtaa ihan oikeasti väittää että me olemme tyhmiä, persaukisia emmekä osaa rahaa käyttää niin jauhaa silkkaa paskaa. Se on FAKTA että meidän nettotuloilla ja perhekoolla ei voi puhua "ei osaa käyttää rahaa, tyhmä köyhä" jos oletettu säästössä oleva summa on 6 vuoden päästä n. 30000 euroa ilman remonttilainaa. Jos tähän väitätte vastaan niin tarkoituksenne on vain ja ainoastaan mollata niin kuin ilmeisesti onkin.
Saat olla ihan niin tyhmä kuin haluat! Mutta tuolla tyylillä varmistat sen, että sinulla ei ole ikinä rahaa, jos et kykene talouttasi mitenkään suunnittelemaan. Anna verottajan pitää rahojasi 2 vuotta (eli sieltä ansaintakuukaudesta alkaen palautusten maksuun asti). Eihän sen 200 e 24 kuukaudessa ennättäisi montaa euroa korkoa kasvaa.
Ja jälleen kerran kysyn että millä tiedoilla ja oikeudella haukut minua tyhmäksi? Tiedätkö meidän raha-asiamme ja säästömme paremmin kuin me itse? Jos todella väität että meidän tuloilla, entisellä säästämistahdilla ja nykyisellä säästämistahdilla väität meitä tyhmiksi ja "meillä ei ole ikinä rahaa" niin sun tarkoitus on vain ja ainoastaan koittaa loukata eikä yhtään mitään muuta.
ei voi kuin todeta, että tyhmä mikä tyhmä. On kovasti säästämässä ja pitämässä taloutta tiukoilla linjoilla, mutta samaan aikaan antaan tuhansien eurojen olla verottajan huomassa, vaikka saisi ne käyttöönsä. Ihan oikeasti en ymmärrä toimintaasi. Mutta vähäosaiset on luotu vähäosaisiksi, ei ne opi.
ei voi kuin todeta, että tyhmä mikä tyhmä. On kovasti säästämässä ja pitämässä taloutta tiukoilla linjoilla, mutta samaan aikaan antaan tuhansien eurojen olla verottajan huomassa, vaikka saisi ne käyttöönsä. Ihan oikeasti en ymmärrä toimintaasi. Mutta vähäosaiset on luotu vähäosaisiksi, ei ne opi.
Tunnet varmaan suurta ylemmyyttä kun pääsit haukkumaan minua ties monennenko kerran. Olenko sanonut että talous on tiukoilla linjoilla? Nämä on just näitä paskajuttuja joita omasta päästänne keksitte. Mutta pääasia että pääsette haukkumaan =) MINUN osuus palautuksista on 1900 euroa ja kyllä tuo summa vaan jaksaa kaivella sinua.
muttei tajua jäljellä olevaa remppalainaansa. Monesti ihmiset hehkuttavat esim. uutta autoa, vaikka pankki sen omistaa.
lotto, arpa tms. ei sais hehkuttaa jos vaan suinkin on jotain lainaa:))))Onneksi ei tarvitse tutustua sun elämääs, koska ja mistä syystä sulle on noin iso kyrpä otsaan kasvanut??
ei ole sama henkilö kenen kanssa olet täällä vääntänyt asiaasi. Meitä kyrpäotsia taitaa olla enemmänkin, ollaan sun kanssa vain eri mieltä asioista.
Itse olen ihan damassa, olen maksanut veroja viime vuonna yli 50 000, ja nyt pitäisi maksaa lisää 7000.
Otin sitten lisää töitä, ja kaikesta menee yli 50%. En jaksa pian enää.
Kohta kutsuu Monaco...
Tunnet varmaan suurta ylemmyyttä kun pääsit haukkumaan minua ties monennenko kerran. Olenko sanonut että talous on tiukoilla linjoilla? Nämä on just näitä paskajuttuja joita omasta päästänne keksitte. Mutta pääasia että pääsette haukkumaan =) MINUN osuus palautuksista on 1900 euroa ja kyllä tuo summa vaan jaksaa kaivella sinua.
enkä saa euroakaan palautuksia, koska osaan hoitaa raha-asiani järkevästi.
Mtkythän Siwlt yyli Ii. Suus siis mätkythän silloin tuöi ja kikki mwni vitutllee. Mies rupesi jupoman ja erokin tuli. Lsoewm ksaa lpsien knssa, muttaa ik pljon llj llj kalja menee itlsellälkmå
Anteeksi antamani väärä info: kotitalousvähennys vähennetään tietysti verosta, valtion tuloverosta ensin ja jos ne verot ei riitä, niin sitten kunnallisverosta loput.
Menikö nyt oikein?