Kotiäiti-kampaus
on kuulemma tasapitkä, olkapäille ulottuva, otsahiukseton ja yleensä ponnarilla tai nutturalla. Sanoo hiusmuodin asiantuntija.
Kommentit (26)
Tietysti värjäämätön. Olen lapseton ja tietysti työssäkäyvä nainen.
asiakkaille, joilla ei ole mahdollisuutta käydä 6-8 viikon välein kampaajalla mielelläni
a) värin, jossa tyvikasvu ei näy heti, eli sävy ei poikkea omasta pohjasta radikaalisti ja siihen kivasti raitoja, jotka eivät ole helposti pahanväriseksi haalistuvaa sorttia
b)leikkauksen, joka ei kasva heti "yli". Eli rikottuja tai tasaisia polkkiksia, pitkiä rikottuja tai tasapitkiä. En leikkaisi ihan lyhyitä korvat näkyvissä malleja, kasvavat hetkessä epäsiisteiksi, enkä pitkiä "Irina" otsiksia, joita on pakko parin viikon jälkeen nyrhiä kotona Fiskarseilla.
Ja ennenkaikkea en ylenkatso äitiä, jolla ei ole mahdollisuutta rampata kampaajalla. Yhdessä yritetään löytää pitkäkestoinen toimiva kokonaisuus. Myös harvoin käyvä vaki-asiakas on kampaajalle tärkeä asiakas!
on kuulemma tasapitkä, olkapäille ulottuva, otsahiukseton ja yleensä ponnarilla tai nutturalla. Sanoo hiusmuodin asiantuntija.
Akateemisella virkaäidillä tällainen tukka... :)
Ite leikkautin nyt etutukan ja se on pakkomuistaa aina heti pesun jälkeen laittaa kuntoon. Mutta täytyy sanoa että paljon kivemmalta näyttää, vaikka loput oliskin sitten kotiäitiponnarilla.
Minulla on reippaasti kevennetty, otsatukallinen polkka ja vaaleita raitoja.
t. kotiäiti
pitää olla huoliteltu. Muuten olen enemmn luomulinjalla. Nyt tuli kauhea epäilys että joku luulee että luomu tarkoittaa jotain räjähtänyttä...
Ei tarkoita esim rumia likaisia vaatteita ja minun kohdalla ei edes kotiäitikampausta, täytyy vielä korostaa kotiaikana kävin myös kerran kuussa kampaajalla. Mutta meikit sai aika rauhassa pölyttyä :-)
silti mieheni kommentti oli koomisuudessaan liikuttava ja kieltämättä hieman tingin luontaisesta mukavuudenhalusta sen jälkeen...