Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäiti-kampaus

Vierailija
05.04.2011 |

on kuulemma tasapitkä, olkapäille ulottuva, otsahiukseton ja yleensä ponnarilla tai nutturalla. Sanoo hiusmuodin asiantuntija.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt hieman pidemmän hiukset, mutta ovat sen verran huonossa kunnossa, että pitää käydä leikkauttamassa ja varmaan sen jälkeen ovat olkapäille.

Mä tosin pitäisin otsatukkaa, jos mulla ei olis luonnonkiharaa.

Vierailija
2/26 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei väriä ollenkaan. Itselläni just tuollainen paitsi puoleen selkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen koskaan-laitetun-näkönen tukka. äkkiä vaan ponnarille ja menoks.

ihan yleinen tieto ilman asiantuntijaakin :)

Vierailija
4/26 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulla on pitkä, kerroksittain leikattu, tuuhea, ruskea (värjätty) - ja otsatukkakin on. Kotiäitinä olen ollut parin kolmen vuoden pätkissä 7 vuotta. Sinä aikana on ollut vaikka mitä kampauksia.

Vierailija
5/26 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole muuten tasapitkä, kun on tuosta viime parturikäynnistä aikaa... nro3

Vierailija
6/26 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leikkasin suutuspäissäni hiukseni lyhyeksi ja nyt olen muotoillut sen kampaajalla uudelleen ja värjäyttänyt lähes mustaksi. Punk-tukka. Ennen oli tummanruskea polkkatukka ja paksu otsatukka.

Vierailija
7/26 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen syntyessä mulla oli puoleen väliin selkään asti hiukset, mutta ärsytti kun oli aina tiellä.

Vierailija
8/26 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän on kerroksittain nimittäin leikattu, että olisi vähän kevyempi. mutta niin kuitenkin, ettei tarvitse kovin usein (kerran vuodessa) kampaajalla käydä! :D

Vierailija
9/26 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe syytä hommata nytkään, näin niinkuin koti-äitinä....

Vierailija
10/26 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka on nyt kasvanut olkapäille, on kerroksittain leikattu. Otsatukka on ollut vinoon leikattu ja se on kasvanut nyt sellaiseksi sivulle vedettäväksi. Kolmen värisiä raitoja on ollut, mutta juurikasvu nyt mahtava. Nykyään vedän aina ponnarille, kun en juuri jaksa muuta, ja otsatukan vedän sivuille, kun on liian pitkä. Kampaajalle pitäisi mennä, mutta vähän turhaa on aina, kun en juuri missään käy.

Elokuussa menen töihin, joten siihen mennessä ainakin käyn kampaajalla, tosin kesäksi varmaan haluan tukan kuntoon, joten tässä kohta pitää varailla aikaa. En vain yhtään keksi, mitä tukalle tekisin, kun olen kyllästynyt tähän kerroksittain leikattuun vino otsatukka -tyyliin.

Vierailija
11/26 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä tukka puoleen selkään, otsis, välillä auki, välillä ponnarilla, välillä erilaisilla nutturoilla.

Vierailija
12/26 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiiiiitkä kihartuva tukka AINA solmuksi kietaistuna takaraivolla.

Vierailija
13/26 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiaikana värjäytin kerran ripset ja mies riemastui kotiin tultuaan: "Oi, sä olet käynyt meikkiTAITEILIJALLA !"

Vierailija
14/26 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista kampausta en muista nähneeni missään mamma-kerhoissa, joissa olen käynyt. Edes leikkipuistosta en muista yhtään kotiäiti-kampauksella varustettua äitiä. Onkohan meissä espoolaisissa joku vika???

Vierailija
15/26 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä pidän hiuksia auki, mutta jos haluaa välttyä tukkapöllyltä niin pidän useimmiten kiinni :)

Vauva on oppinut kieppaamaan takaraivosta ison tukun hiuksiani nyrkkinsä sisään ollessaan olkapäätä vasten ja siinä onkin aikamoinen dilemma välillä saada se sieltä irti, äitiin sattuu ja vauva vaan kiljuu ilosta :)

Vierailija
16/26 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on kyllä tällä hetkellä irokeesi, niin kuin pojillanikin. Toki varmasti aiheuttaa keskustelua hiekkalaatikolla.... Mutta ei paljon kiinnosta!

Vierailija
17/26 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just se sama mikä minultakin löytyy :)

Vierailija
18/26 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä pidä hiuksiani kiinni, mutta muuten juu. eikä ole muuten väriäkään, kuten joku tuolla mainitsi. eipä se paljon ennestään mustassa tukassa näkyisi.

Vierailija
19/26 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiaikana värjäytin kerran ripset ja mies riemastui kotiin tultuaan: "Oi, sä olet käynyt meikkiTAITEILIJALLA !"

Minä olen meikannut ennen raskautta, sen aikana ja sen jälkeen. Miksi lapsi sen muuttaisi?

Vierailija
20/26 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuulemma tasapitkä, olkapäille ulottuva, otsahiukseton ja yleensä ponnarilla tai nutturalla. Sanoo hiusmuodin asiantuntija.

Ei ole tasapitkä, on yli olkapäiden, otsahiukset löytyy, no ponnarilla pidän sillointällöin, mutta nutturalla en ikinä.

Värjäytän ja leikkuutan hiukset myös parturilla, joo punaiset ovat kyllä, mutta enemmän tummanruskeaan vivahtavat.

Meikkaan myös päivittäin enkä pyöri kotonakaan pelkissä verkkareissa ja t-paidassa, vaan pyrin näyttämään aina sille että voisin lähteä parempaankin paikkaan lounaalle.

(selkäytimeen juurtunut tapa, "Your home have to be so tidy that the Queen can come for a tea.", sama pätee pukeutumiseen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi