Nyt se alkoi - tyttövauvaprojekti
Teemme nyt ihan kurillamme KAIKEN niin kuin jossain suinkin neuvotaan. Olen syönyt viikkokausia kalkkia, magnesiumia, karpaloa, välttänyt kaliumia, suolaa, kofeiinia ja energiapitoisia ruokia. Harrastimme seksiä 4 päivää ennen ovista. Edestäpäin, ei kovin syvää penetraatiota, niin etten itse saanut orgasmia (näin neuvotaan, jos haluaa tytön, tylsää...). Ennen sitä olin käyttänyt hapanta emätinhuuhtelua. Nyt vain jännään, onnistuuko!
Ja niille, jotka vetävät henkeä huutaakseen, ettemme ansaitse vauvaa lainkaan, sanottakoon, että vielä yksi poikakin kelpaa kyllä (niitä on jo monta), ihan yhtä rakas tietysti. Mutta en ole ensimmäinen tai viimeinen maailmassa, joka toivoo edes yhtä omaa sukupuolta olevaa lasta/että olisi kumpaakin sorttia.
Kerron sitten, onnistuimmeko.
Kommentit (60)
Ja minkälainen hapan emätinhuuhtelu? Itselläkin vastaava kokeilu mielessä lähitulevaisuudessa, heti kun saan miehen ylipuhuttua :-D
sillon jo hetimiten kun kuukautiset loppuneet. Meillä kolme tyttöä ja nyt kun varsin testasin ovista niin aika myöhään mulla oli jotain kp 19. Tosin on ollut ihan normistikin kp15 mutta yleensä näin. Eka tytöstäkin laskettuaika meni yli 8 päivää ja sitten myös tästä viimesimmästä 11 päivää.
mullakin oli joskus samat ajatukset, olin kuukausia dieetillä missä soin riisiä ja purjosipulia, maksimiannokset kalsiumia, magnesiumia ja karpaloa. Ph-mittarilla tarkkailin limoja ym. Ajoituksessa uskon kyllä enemmän o+12 teoriaan ihan tilastojenkin valossa.
mullakin oli joskus samat ajatukset, olin kuukausia dieetillä missä soin riisiä ja purjosipulia, maksimiannokset kalsiumia, magnesiumia ja karpaloa. Ph-mittarilla tarkkailin limoja ym. Ajoituksessa uskon kyllä enemmän o+12 teoriaan ihan tilastojenkin valossa.
ei ollut apteekissa kun maan ph:n mittaukseen
Meillä 2 tyttöä ja 1 poika. Pojan tekotapa ei tiedossa, tytöt tehty poikatekniikalla, että silleen. (Selvisi jälkikäteen, kun aloitusajankohta oli tunnilleen tiedossa, lapsettomuusasioista johtuen)
Olette kovasti asiaa pohtineet, kuten moni muukin.
Kertokaapa onko vammainen/sairas tyttö tervetulleempi perheeseenne kuin terve poika? Vai onko teillä tiedossä tyyli, jolla saa vain terveitä vauvoja? Minä en tiennyt tätä tapaa viimeisen lapsen kohdalla (tyttö).
vasta kun ovis oli jo. Tyttö silti saatiin. Haluttaisiin nyt toinenkin tyttö, vois kokeilla tuota sokeritonta ruokavaliota...
Poiken teko on helpompaa, siihen pystyy enemmän vaikuttamaan.
ap
Ei se niin mene... Kaveri yritti 10 vuotta saada poikaa, heillä neljä tyttöä eikä poikaa tule ja nyt hän ei enää tule raskaaksi ollenkaan.
Meillä 2 tyttöä ja 1 poika. Pojan tekotapa ei tiedossa, tytöt tehty poikatekniikalla, että silleen. (Selvisi jälkikäteen, kun aloitusajankohta oli tunnilleen tiedossa, lapsettomuusasioista johtuen)
Olette kovasti asiaa pohtineet, kuten moni muukin.
Kertokaapa onko vammainen/sairas tyttö tervetulleempi perheeseenne kuin terve poika? Vai onko teillä tiedossä tyyli, jolla saa vain terveitä vauvoja? Minä en tiennyt tätä tapaa viimeisen lapsen kohdalla (tyttö).
Olet ihanan järkevä ihminen. Kunpa kaikki muutkin tajuaisivat, mistä lasten SAAMISESSA on oikeasti kysymys.
Sukupuolella ei tosiaan ole väliä. Kun saa sairaan lapsen, se on shokki ainakin useimmille.
Meillä on kolme suloista poikaa.
Kaikki saaneet alkunsa ekasta yrityskierrosta. Eka tehtiin ovulaation aikaan. Mulla on niin selkeä ovis, että siihen ei ovistikkuja tarvita =)
Tokasta yritettiin tehdä tyttö, tehtiin 5 päivää ennen ovista. Luulin jo, että ei voisi edes tärpätä, kun niin paljon ennen ovista tehtiin.
Kolmannesta en viitsinyt kikkailla, sai alkunsa oviksen aikaan.
Meillä mies on poikasuvusta. Isoisällään on 6 veljeä ja muillakin suvun miehillä on vähintään 3 poikaa.
Kai mä sitten saan tulevaisuudessa ainakin 9 pojanpoikaa =)
minä taas mietin miten niitä poikia saisi, kun on jo kolme tyttöä...
Meille syntyi juuri kolmen pojan jälkeen tyttö.
Ja seksiä harrastettiin ovulaatiopäivänä tosin ennen ovulaatiota (tiedän hyvin koska tunnen ovulaation).
Meillä siis yritettiin tuolloin lasta :) niin ei tarvinnut konstailla!
pojan tekeminen on vaikeampaa. Seksiä ovispäivänä, niin kyllä se on aika 50-50 kumpi tulee. Se on sit ihan arpapeliä.
Tytöissä toimii tuo seksittömyys oviksen aikaan. ;) Täälläkin pinnasängyssä tuhisee noin 3 päivää ennen ovista tehty tyttö. Minä ainakin puhun tämän tyttösiittiöiden pitkäikäisyys teorian puolesta.
pojan tekeminen on vaikeampaa. Seksiä ovispäivänä, niin kyllä se on aika 50-50 kumpi tulee. Se on sit ihan arpapeliä.
Tytöissä toimii tuo seksittömyys oviksen aikaan. ;) Täälläkin pinnasängyssä tuhisee noin 3 päivää ennen ovista tehty tyttö. Minä ainakin puhun tämän tyttösiittiöiden pitkäikäisyys teorian puolesta.
Juuri tuossa juttelin tuon neljän tytön äidin kanssa ja kyllä hän sanoi, että ei se poika onnistu sitten millään, vaikka ovat yrittäneet ajoittaa ovispäivään. Mutta minä lohdutin häntä, että hänellä on ihanat tytöt ja jossain on jo kasvamassa ihanat pojat näille tytöille puolisoiksi. On se mahtavaa, että maailmaan syntyy tyttöjä ja poikia, jotka sitten rakastuvat ja perustavat omat perheensä ja elämä jatkuu.
Ollaan kaikki onnellisia siitä, että on lapsia saatu. Kaikki ei saa edes yhtä lasta.
Mistä tietää, milloin on ovulaatio?
Pitääkö se arvata vai voiko tietää etukäteen, milloin se tulee?
Meille syntyi juuri kolmen pojan jälkeen tyttö.
Ja seksiä harrastettiin ovulaatiopäivänä tosin ennen ovulaatiota (tiedän hyvin koska tunnen ovulaation).
Meillä siis yritettiin tuolloin lasta :) niin ei tarvinnut konstailla!
meillä ei kärsinyt edes vuorokausi ennen ovista sekstailla tuli jälleen ihana tyttö. Meillä näköjään niin että jos poikaa mielii pitää mahdollisimman myöhään sekstata:D
Te jotka kirjoititte sairaan lapsen saamisesta! Tuskin kukaan toivoo sairasta lasta! Ei sukupuolella väliä, kunhan on terve..kuuluu usein.. no, en minä ainakaan sairasta toivo, mutta eipä sille mitään voi jos sairas tulee! Tyttöä toivon kovasti seuraavaksi, kun poika jo on..niin ja joo tervettä tietenkin..
Mulla 4 lasta ja kaikkien sukupuolet pitävät paikkansa sen mukaan. Samoin oli suurimmalla osalla palstalaisia kun joskus kyseltiin.
Mulla 4 lasta ja kaikkien sukupuolet pitävät paikkansa sen mukaan. Samoin oli suurimmalla osalla palstalaisia kun joskus kyseltiin.
tai ootas käyn kätsomassa uudemman kerran..palaan pian.
tai ootas käyn kätsomassa uudemman kerran..palaan pian.
oonkohan tehnyt sitten jonku muun
Vanha mielenkiintoinen ketju ;) kumpikohan aloittajalle tuli?
Ja Tsemppiä toivottavasti saatte sen tytön!