Nyt se alkoi - tyttövauvaprojekti
Teemme nyt ihan kurillamme KAIKEN niin kuin jossain suinkin neuvotaan. Olen syönyt viikkokausia kalkkia, magnesiumia, karpaloa, välttänyt kaliumia, suolaa, kofeiinia ja energiapitoisia ruokia. Harrastimme seksiä 4 päivää ennen ovista. Edestäpäin, ei kovin syvää penetraatiota, niin etten itse saanut orgasmia (näin neuvotaan, jos haluaa tytön, tylsää...). Ennen sitä olin käyttänyt hapanta emätinhuuhtelua. Nyt vain jännään, onnistuuko!
Ja niille, jotka vetävät henkeä huutaakseen, ettemme ansaitse vauvaa lainkaan, sanottakoon, että vielä yksi poikakin kelpaa kyllä (niitä on jo monta), ihan yhtä rakas tietysti. Mutta en ole ensimmäinen tai viimeinen maailmassa, joka toivoo edes yhtä omaa sukupuolta olevaa lasta/että olisi kumpaakin sorttia.
Kerron sitten, onnistuimmeko.
Kommentit (60)
Poika, tyttö, poika, tyttö: pojat saaneet alkunsa ovulaatiopäivänä ja tytöt 2-3 päiväää ennen (ovispäivänä ei siis pöllytelty peittoja) Ei mitenkään suunnitelulusti, mutta näin on vain sattunut käymään.
Olenkin miettinyt, että ei varmaan omat munasolut paljoa siihen sukupuoleen vaikuta, kun taas siittiöillä on paljonkin osuutta asiaan :)
Ja sen mukaan tulee tyttö tai poika
Emme toivo sairasta lasta, tyttöä tai poikaa. Olen suunnattoman onnellinen ja kiitollinen ihanista pojistani. He ovat suloisia, älykkäitä, hauskoja vekkuleita. Mutta jokainen saa toivoa asioita, ei se ketään vahingoita.
Hapan emätinhuuhtelu on laimennettua valkoviinietikkaa 1,5 tl/0,6 dl vettä. Vedetään mukista isoon, puhtaaseen ruiskuun ja siitä ruiskutetaan ennen seksiä sisään... Ei ole ainakaan minulle vielä aiheuttanut mitään tulehduksia tms.
Minäkin uskon siihen, että tietyissä suvuissa on taipumusta jompaankumpaan. Miehen suvussa kaikki ovat saaneet jo monta vuotta vain poikia.
Nämä dieetti- ja muut asiat perustuvat tutkimuksiin, tosin niillä ei ole todettu olevan SUURTA vaikutusta. Esim. koe-eläimille annettu suola lisää urosjälkeläisten osuutta. Tiedä sitten, päteekö ihmisiin. Myös runsaasti lihaa ja vitamiineja syöneet naiset saavat enemmän poikia. Miehet voivat saada paljon enemmän jälkeläisiä, joten luonto valitsee pojiksi vahvoja ehdokkaita?
Kerron kyllä sitten, kuinka kävi!
Kolmannesta kierrosta tärppäsi, seksiä harrastettiin aina kp 12 ja 13, sitten tauko...testasin tosin joka kierrolla ovulaation eli ovulaatiotesti näytti aina plussaa kp 14.
Söin myös karpalopillereitä ja join puolukkamehua. Kahden pojan jälkeen tyttö tällä menetelmällä. Huuhaata(ko)? Tiedä häntä...? Mutta meillä toimi!
Olenkin miettinyt, että ei varmaan omat munasolut paljoa siihen sukupuoleen vaikuta, kun taas siittiöillä on paljonkin osuutta asiaan :)
Mutta ajoitus vaikuttaa sen verran, että yleensä tyttösiittiöt ovat hitaita ja pitkäikäisiä kun taas poikasiittiöt ovat nopeita ja lyhytikäisiä, eli ovispäivänä on suurempi todennäköisyys, että munasolun hedelmöittää poikasiittiö. Tyttösiittiö taas ehtii varmemmin perille, kun peittoja on pöllytetty pari päivää ennen ovista.
yhdynnän ajoittaminen suhteessa ovulaatioon on (figure 4): http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJM199512073332301
enkä tidä miten sai alkunsa=) (tai toki tiedän, mutta ei mitään erityistä kyllä kokeiltuy, samalla tavalla kuin siot veljensäkin=)
yhdynnän ajoittaminen suhteessa ovulaatioon on (figure 4): http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJM199512073332301
Jos oikein tuota tulkitsin, niin melkein yhtä tyhjän kanssa... Siis ainoastaan -3 päivää ennen ovulaatiota ajoitettu yhdyntä antoi pienoisen edun tytöille?
Mielestäni kaikki aika helposti saatu, mitä nyt keskenmenoja 2 välissä. Harvoin rakasteltu, oviksen tienoilla yhden kerran, joten olen hyvin tiennyt suunnilleen hedelmöitysajan.
Vanhemmat lapset saivat alkunsa nopeammin. En olisi uskonut, että näin paljon vaikeutuu! Luin tutkimuksia tästä tyttö/poika-aiheesta. Nämä Shettlesin metodin väitteet on kumottu myöhemmässä tutkimuksessa. Itse asiassa oli hieman todennäköisempää, että ovulaatiopäivänä tuli tyttöjä. Kaikki lääkärit, joilta olen asiaa tivannut, sanovat samaa - siihen ei ihan oikeasti voi kotona vaikuttaa.
Nyt päällimmäisenä on huoli vauvan terveydestä ja pelko keskenmenosta. Aivan ihana ajatus, että meille tulisi vielä yksi suloinen pikku ukkeli!
jätin pillerit pois ja elin kuin ennenkin (ei niin terveesti), heti tärppäs ja tuli kumpaakin sukupuolta samalla kertaa :)
Että se on aika paljon miehestä kiinni, kumpi sukupuoli lapselle tulee. Ei siten, että voisi sitä itse noin vain valita. sellaisiakin miehiä on, joilla on vain joko x- tai y-siittiöitä. Näin ollen sellaset miehet saa vain joko tyttöjä tai poikia. Munasolu sisältää aina vain x-kromosomeja. Myös naisen elimistö saattaa hylkiä jompia kumpia tai kaikkia siittiöitä.
Minun laskujen mukaan olisi vielä vähemmän rv:ja kuin 20.
kertoivat uusista havainoista, joiden mukaan myös äidin munasoluilla ja ympäristön valon määrällä SAATTAA olla vaikutusta vauvan sukupuoleen.
Mutta ensimmäisen miehen kanssa sain pojan. Sittemmin erottiin ja hän meni uusiin naimisiin ja sai lisää poikia. Löysin myöhemmin uuden kumppanin ja päätettiin seurustelun jälkeen perustaa perhe: mentiin naimisiin, tulin raskaaksi ja nyt olen jo kahden tytön äiti. :)
Meillä meni pojan tekoon 6 viikkoa, tytön tekoon 8 kuukautta.
Vasta nyt tuli plussa, pitkän yrityksen jälkeen. Ei todellakaan onnistunut raskautuminen ennenkuin ajoitettiin yritys tasan tarkkaan ovulaatiopäivälle. Eikä pätkääkään enää kiinnostanut vältellä orgasmia ja syvää penetraatiota, tai tehdä muitakaan tyttövauvakikkoja. Alkoi tulla niin karmea vauvakuume, että pieni poikakin on todella tervetullut. Saapa sitten nähdä, kumpi tulee.
AP
on harrastettu seksiä useamman kerran sinä päivänä.
On saatu jo kolme poikaa.