Nyt se alkoi - tyttövauvaprojekti
Teemme nyt ihan kurillamme KAIKEN niin kuin jossain suinkin neuvotaan. Olen syönyt viikkokausia kalkkia, magnesiumia, karpaloa, välttänyt kaliumia, suolaa, kofeiinia ja energiapitoisia ruokia. Harrastimme seksiä 4 päivää ennen ovista. Edestäpäin, ei kovin syvää penetraatiota, niin etten itse saanut orgasmia (näin neuvotaan, jos haluaa tytön, tylsää...). Ennen sitä olin käyttänyt hapanta emätinhuuhtelua. Nyt vain jännään, onnistuuko!
Ja niille, jotka vetävät henkeä huutaakseen, ettemme ansaitse vauvaa lainkaan, sanottakoon, että vielä yksi poikakin kelpaa kyllä (niitä on jo monta), ihan yhtä rakas tietysti. Mutta en ole ensimmäinen tai viimeinen maailmassa, joka toivoo edes yhtä omaa sukupuolta olevaa lasta/että olisi kumpaakin sorttia.
Kerron sitten, onnistuimmeko.
Kommentit (60)
Meillä on poika ja tyttö, eikä kyllä olla suoritettu mitään erityisiä temppuja... Sanoisin, että poikaa tehdessä oli varmaan erona se, että seksikertoja oli ovisviikonloppuna lukuisia, ja tyttö tehdessä oviksen tienoolla n. kerran päivässä.
Kyllä se varmaan ihan tuurissa on :)
siinä helposti käy. :) Ei ole enää väliä mitä tulee, kunhan tulee vauva. =) Halu saada se pieni ihmisen alku mahaan kasvamaan on niin kova.
hui..kiinalainen kalenteri piti paikkansa. nimim 2 poikaa
Poiken teko on helpompaa, siihen pystyy enemmän vaikuttamaan.
ap
Toivottavasti se tyttö nyt teille suotaisiin!
Ja tiedän kyllä, että oikeasti lapsia ei tehdä vaan saadaan - jos niitä saadaan.
ap
Olen itsekin miettinyt, millä konstilla sen tytön saisi (kolme ihanaa poikaa on), voiko siihen oikeasti vaikuttaa. Meillä mies on ns. poikientekijäsukua - sukuun on syntynyt aina vain poikia ja pojille poikia.
minä taas mietin miten niitä poikia saisi, kun on jo kolme tyttöä...
Mutta kun raskautta ei kuulunut 5 kuukauteen niin mieli kummasti muuttui. Nyt raskaana mutta eiköhän tuo poika ole, ainakin kaikkien oppien mukaan on...
Toivottavasti teillä tärppää tyttötavallakin.
ollaan saatu kolme tyttöä ihan erilaisella menetelmällä. Ei siis olla yritetty tyttöä, mutta ollaan saatu kolme kappaletta ilman tuommoisia ihme kommervenkkejä ja minäkin olen saanut nauttia orgasmeista ja itseasiassa minä olen joskus kuullut että naisen orgasmi lisäisi tytön mahdollisuuta.
tosin noista taitaa olla hyötyä yhtä paljon kun kirbeestä sängyn alla poikaa toivoessa, mutta onnea kuitenkin yritykseen.
ollaan saatu kolme tyttöä ihan erilaisella menetelmällä. Ei siis olla yritetty tyttöä, mutta ollaan saatu kolme kappaletta ilman tuommoisia ihme kommervenkkejä ja minäkin olen saanut nauttia orgasmeista ja itseasiassa minä olen joskus kuullut että naisen orgasmi lisäisi tytön mahdollisuuta.
tosin noista taitaa olla hyötyä yhtä paljon kun kirbeestä sängyn alla poikaa toivoessa, mutta onnea kuitenkin yritykseen.
TOtta kai monet saa niitä tyttöjä ( tai poikia) ihan ilman kommervenkkejäkin. Toiset sitten taas eivät. Ja silloin sitä saa kokeilla juttuja, jotka on yleisesti havaittu toimiviksi.
Juurihan sitä oli lehdessäkin tutkimuksesta, jossa oli yritetty nimenomaan vaikuttaa tyttövauvan saamiseen mm. sokerittomalla ruokavaliolla jne. ja siinä 21 naisen ryhmästä 16 oli saanut sen tyttövauvan. Toki voi olla pelkkää sattumaakin, mutta kyllähän tuo on selkeästi yli keskiarvon.
meillä vastaava suunnitteilla, joten mielenkiintoista tietää onnistuiko noilla konsteilla. =)
Minä kävin eilen varmistamassa ultrassa, että meille on tulossa neljäs tyttö=)
tosin noista taitaa olla hyötyä yhtä paljon kun kirbeestä sängyn alla poikaa toivoessa, mutta onnea kuitenkin yritykseen.Eli karppaajat tekee tyttöjä ;)
Toivottavasti ap:lla onnistaa.TOtta kai monet saa niitä tyttöjä ( tai poikia) ihan ilman kommervenkkejäkin. Toiset sitten taas eivät. Ja silloin sitä saa kokeilla juttuja, jotka on yleisesti havaittu toimiviksi.
Juurihan sitä oli lehdessäkin tutkimuksesta, jossa oli yritetty nimenomaan vaikuttaa tyttövauvan saamiseen mm. sokerittomalla ruokavaliolla jne. ja siinä 21 naisen ryhmästä 16 oli saanut sen tyttövauvan. Toki voi olla pelkkää sattumaakin, mutta kyllähän tuo on selkeästi yli keskiarvon.
tuohan voi toimia.. meillä ainakin tuo asento ja seksi ennen ovulaatiota antoi suloisen tytön. (toisella kerralla tuli poika kun oli seksiä juuri ovulaation aikaan tai melkein sen jälkeenin..)
Tiedä sitten häntä.
Mutta tsemppiä, äläkä nyt ajattele asiaa ollenkaan ettei tule stressiä joka vaikuttaa asiaan! Ota rennosti ja nauti siitä kun et ole vielä raskaana :) se loppuu ehkä nopeammin kuin uskotkaan
ja missä asennossa lapsi on saanut alkunsa? Vai onko teillä seksiä vain kerran kuukaudessa?
tuohan voi toimia.. meillä ainakin tuo asento ja seksi ennen ovulaatiota antoi suloisen tytön. (toisella kerralla tuli poika kun oli seksiä juuri ovulaation aikaan tai melkein sen jälkeenin..)
Tiedä sitten häntä.
Mutta tsemppiä, äläkä nyt ajattele asiaa ollenkaan ettei tule stressiä joka vaikuttaa asiaan! Ota rennosti ja nauti siitä kun et ole vielä raskaana :) se loppuu ehkä nopeammin kuin uskotkaan
tärkeintä se, että ette harrasta seksiä ovulaatiopäivänä tai sitä edeltävänä. Paras aika ois kolme päivää ennen ovista.
tärkeintä se, että ette harrasta seksiä ovulaatiopäivänä tai sitä edeltävänä. Paras aika ois kolme päivää ennen ovista.
Meillä taas tehtiin vähän poika mielessä tätä nyt masussa olevaa tyttöä, eli seksi ajoitettiin tarkalleen ovispäivään. Ja niin vain ultra lupasi varsin selkeästi tytön tälläkin kerralla.
vauvaa niin touhuttiinkin usein. Mies myös poikientekijäsuvusta. Sitten toivottiin tyttöä (vaikka en siihen mahdollisuuteen uskonutkaan...), ja harrastettiin seksiä ennen ovulaatiota. Tuloksena tyttö, ja 1,5v päästä samoin keinoin toinen tyttö!
Uskomaton tuuri...
Tule taas kertoon kun tiedät.
Kuinka vanha oot? Onko vanhemmat lapset saaneet helposti alkunsa?