Muita, jotka kaunistuneet iän mukana?
Itse olen kauneimmillani nyt vähän vajaa 40-vuotiaana. Nautin ulkoisesta olemuksestani tosi paljon ja muutenkin olen itsevarmempi kuin koskaan aiemmin. Olen laihtunut muutaman viime vuoden aikana ja tsempannut urheiluharrastusten kanssa. Duunissakin olen hyvässä asemassa ja hyvin palkattu ja se tietysti lisää itseluottamusta, jolla taas on positiivinen vaikutus ulkoiseen olemukseen. Minne tahansa menen, käännän miesten päät (en liioittele, enkä kehu tällä). Jos minulle olisi 5-10 vuotta sitten kerrottu, että tulen olemaan näin hot, en olisi voinut uskoa. Eivätkä tututkaan. Olin hieman ylipainoinen, harmaa hiirulainen, en missään nimessä huomiota herättävä.
Kommentit (13)
Oon jo melkoisen hottis kolmenelonen, mutta kolmevitosena tulen olemaan tyrmäävä. :) Ulkonäkö on parantunut koko ajan, itseluottamusta tullut siinä lisää ja nykyään kuulemma "hehkun" :D Kolmevitosena olen tyrmäävä, koska siihen mennessä olen karistanut n 7 ylimäääräistä kiloani, muuten olisin jo tyrmäävä!!
Ihanaa olla itsevarma ja ihanaa että meitä on muitakin! Nautitaan!
Liki kolmikymppiseksi asti olin pullanaamainen babyface vaikka olin hoikka vartaloinen, nyt päälle kolmikymppisenä naama on kai jotenkin kuivahtanut ja rupsahtanut kun kasvojen luusto on tullut esiin kaiken pyöreyden alta, ja näytän paremmalta näin "rupsahtaneena":D
parhaimmillani pääll eklmikymppisenä. Kauneimmillani ehkä 35-vuotiaana suurinpiirtein. Nyt kun neljäymppiä lähestyy, alan nähdä jo liikaa vanhenemisen merkkejä.
Alle 30 oli lapsellisen, jotenkin taikinanaamaisen, tasapaksun näköinen. Sitten vasta tulivat poskipäät esiin ja sain itsevarmuutta ja naisellisuutta olemukseeni.
Mun teinitytötkin ihailee aina mun kuvia, jotka on tuolloin otettu. Lapsia oli silloin neljä, nuorin vuoden ikäinen. Nyt olen jo 51-vuotias, mutta en ole mikään rumilus vieläkään. Olen pysynyt hoikkana ja rypyttömänä.
Nyt olen onnellisempi ja tyytyväisempi elämääni kuin ikinä, ja se näkyy ulospäin. Minua usein luullaan 10-15 vuotta ikääni nuoremmaksi.
t. 35-vuotias
kirjoitella mitä vaan niin hyvässä ja pahassa. Kuinka moni em. vastaajista nostaisi aiheen ja kertoisi mielipiteensä omasta hottiudestaan huomenna aamulla työpaikan kahvipöydässä? On se hyvä, että edes netissä voi kissa nostaa häntänsä.
Nuorena olin liian laiha, iho oli huono ja meikkasin liikaa ja suttuisesti.
Eikä pelkästään omasta mielestäni.
t. Mies 32 v.
Kuten ei kuvitella sitäkään, että suurin osa sun ikäisistäsi miehistä sulautuu täysin tapettiin. Katsotaan tilannetta kymmenen vuoden päästä uudelleen (jos jaksat käydä salilla ja vähän skarpata sen oluenlitkimisen kanssa).
olen ihan varmasti kenen tahansa mielestä paremman näköinen nyt 30- vuotiaana kuin esim. 15 v sitten. Se ei tarkoita tietenkään, että olisin nytkään mikään jumalatar, mutta olen kuitenkin kauniimpi kuin silloin. Huomasin tämän äskettäin vanhoista valokuvista, kun muistelin olleeni jotenkin paremman näköinen. Kroppa on periaatteessa melko samanlainen, paitsi että nykyisin harrastan liikuntaa, mutta erityisesti naamalle on tapahtunut jotain, silmäni ja nenäni ja leuka ja suu vaan ovat jotenkin todella oudon näköiset ja ihan kuin väärissä kohdissa silloin noissa otetuissa valokuvissa. Näytän lähinnä supermasentuneelta teinipojalta niissä, vaikka nainen siis olen.
paremman näköinen kuin koskaan ennen:-). Olin siinä välissä ollut pulskassa kunnossa, pudotin painoa, harrastin ankarasti sekä juoksua että punttien nostoa ja pilatesta, ja olin varsin ok:-D. Sain siitä myös kuulla. Nimittäin tuli ero ja uusi suhde ja parin vuoden päästä suhde sen verran vapaaksi, että tapailin myös muita. Kasvot muuttuivat tosi paljon kolmenkympin ja vielä tuon painonpudotuksen jälkeen: lapsenpyöreät posket hävisivät, kasvojen luut tulivat enemmän esille, samalla myös hymy ja hymykuopat. Naama näyttikin yhtäkkiä niin sopusuhtaiselta, ja kun kroppakin oli sitä, tuntui kaikin puolin tosi hyvältä! Noh. Nyt olen taas pulskempi mutta silti kummasti paremman näköinen kuin vaikka 10 v sitten. Eikä näin nelikymppisenä vielä ole ryppyjäkään. Jos vain viitsisin ja jaksaisin pudottaa painoa, voisin taas olla tooosi tyytyväinen:-).
Enkä koskaan ennen olisi voinut sitä edes ääneen sanoa. Enkä tosiaan viisi vuotta sittenkään uskonut, että näin voisi olla.