Rapasään kunniaksi suuri KUMISAAPAS-G :)
Eli minkä merkkiset kumpparit omistat? (mallinkin saa kertoa jos kiinnostaa).
Ap:lla Nokian saappaat, ne perinteiset retkikeittimet.
Kommentit (46)
mut haluaisin limen vihreet hai-saappaat
Ja hait kaupunkikäyttöön. Sitten on vielä yhdet ulkomailta halvalla ostetut. petinteinen, kevyehkö malli.
Nokia punaiset tavalliset ja Vikingin mustat talvikumisaappaat.
sellaiset joissa nyörit ylhäällä varressa.
Ja limenvehreät Hait lasten kanssa puistoulkoiluun - niitä en kyllä kaupungille laittais kuten joku täällä mianitsi, nehän on ihan sellaiset löysät lompsikkaat peltokengät. Vaikka kivanväriset onkin.
Haluaisin punaiset Kontiot. Molemmat siis Nokian, jos joku ei tiedä.
crocs saappaat vaikka niiden sisäkenkiä en siedäkkään. Kengät ovat todellä mukavat ja kevyet jalassa.
sienimetsään mustat nokian kontiot, niiden ei oo voittanutta.
löytyy kenkäkaapin perukoilta. En oe käyttänyt vuosiin saappaita. Kaupungilla en käyttäisi minkään näköisiä kumisaappaita.
maihareilla oon pärjännyt. Nyt ne kyllä hajoilee, korjailin jo roudarinteipillä joten kumisaappaat varmaan seuraavaks ostan.
Mulla on itsellä Nokian Hait.
Lasten käytössä olen todennut, että parhaat ovat Nokian Viklat tai Kontiot, oli myös sellainen uutuusmalli Gekko, siniset missä varressa oli gegon kuva.
Calippo (sittari) on ankannokkainen klonttanen, eikä istu kenenkään jalkaan, leveä ja klonksuu jalassa.
Myös Bamse-kumpparit, jostain Lindexdiltä ostettuna, hajosivat heti alkuunsa, siitä kuvan vierestä ikään kuin se kuva irtosi ja vuorineulos tuli näkyviin.
Samoin kävi Hello Kitty kumppareille. Just yhden kauden kestävät, sitten hajoaa kuvan vierestä, tulee kuvan mukainen reikä... vaikka nämä molemmet kuvakumpparit ovat olleet pienen lapsen käytössä eli käyttö on aika vähäistä, toiminta ja leikki sellaista kuin se pienillä on.
Kaupunki-kumppareita en omista. Jos pakko sateessa kävellä, niin väistelen normikengillä lammikoita.
kyllä mieluummin käyttää kosteila keleillä noita goreja.
ostetut pinkit saappaat joissa on valkoisia päivänkakkaroita joka puolella. Alkavat vedellä viimeisiään joten pitäisi hommata uudet saappaat.
Hyvät jalkaan, siistit myös kaupungissa.
matalavartiset (nilkkaan asti) Lacrosset. Tosi mukavat!
mutta musta-valko pilkukkaat