Rapasään kunniaksi suuri KUMISAAPAS-G :)
Eli minkä merkkiset kumpparit omistat? (mallinkin saa kertoa jos kiinnostaa).
Ap:lla Nokian saappaat, ne perinteiset retkikeittimet.
Kommentit (46)
Nokian huopakumisaapas on Suomen talvessa kaupungissa asuvankin kaveri.
Minulta löytyy peräti neljät kumpparit. Kaupunkikäyttöön on punaiset Hait ja metsäreissuille punaiset Kontiot. Sitten on vielä tosi vanhat, mutta vieläkin ehjät keltaiset Hait ja punaiset Tretornin Themsenit. Niitä käytän hommissa, joissa tulee helposti sotkua kuten kasvimaalla möyriessä, ruohonleikkuussa tai kompostin tyhjennyksessä.
Punaiset Hai-saappaat. Ovat olleet paljon käytössä tänäkin talvena, hyvät loskassa ja lumessa.
Vierailija kirjoitti:
Punaiset Hai-saappaat. Ovat olleet paljon käytössä tänäkin talvena, hyvät loskassa ja lumessa.
Muuten samat sanat, mutta minun Hai-saappaani ovat keltaiset.
Mulla on punaiset Hai-saappaat, ovat olleet tänä talvenakin melkein joka päivä käytössä. Ne ovat kyllä aika paljon kärsineet, kun niitä on välillä säilytetty pitkiä aikoja auringossa terassilla. Väri on todella haalistunut. Saappaat näyttävät muutenkin tosi haurailta ja hapertuneilta, varsinkin varsien valkoiset reunat. Kaikesta huolimatta nuo ovat edelleen mun luottokengät, ja mun ainoat saappaat. Tänäkin talvena on lammikoiden ja loskan keskellä aina voinut luottaa, että sukat pysyy kuivina. Näitä on käytetty myös kaupungilla , työmatkoilla ja missä milloinkin. Aina kun kiskon nuo jo kuusi vuotta kestäneet auringossa haalistuneet Hait jalkaani ihmettelen miten ne kestävät vuodesta toiseen, sukat pysyvät kuivina ja ovat vielä mukavat jalassakin. Joku jo jossain keskustelussa suositteli ostamaan uudet. En kyllä tiedä miksi, koska nämä ovat kaikkea mitä kunnolisilta kumisaappailta voi toivoa. Kestävät ja pitävät jalat kuivina.
Hait minullakin. Ovat paljon kauniimmat, kuin monet goretexkengät.