Rapasään kunniaksi suuri KUMISAAPAS-G :)
Eli minkä merkkiset kumpparit omistat? (mallinkin saa kertoa jos kiinnostaa).
Ap:lla Nokian saappaat, ne perinteiset retkikeittimet.
Kommentit (46)
goretexit. Ilse Jacobsenin mustat minullakin.
kiilakorkoiset Hunter-nilkkurit.
Kotona pihakäyttöön keltaiset Nokiat.
Minulla on aina ollut mustat Kontiot. Mihinkään Gore-kenkiin en luota. Kunnon pitkävartisella kumisaappaalla pärjää aina ja joka paikassa!
...punaiset Hait ja karvavuoriset mustat Hait, jotka otan käyttöön, kunhan lämpötila vähän taas laskee. nuo sopiva tparhaiten jalalleni eli ovat jopa supermukavat, vaikka kumisaappaat ovatkin.
Ja ihan kaupungillakin käytän, ei loskakeleillä pärjää muilla kengillä täällä kaupungissakaan. En viitsi kunnon nahkanilkkureita ja -saappaitani pilata kahlaamalla nilkkojani myöten loskassa joka päivä. Ei meillä päin kyllä ole kenellekään ongelma, jos joku käyttää kumisaappaita kaupungilla. Ihan jokaisen oma valinta, mutta nolona sitä ei yleisesti ottaen pidetä.
mutta Ratian sellaiset raidalliset saappaat on mulla.
Kolmet Nokialaiset löytyy taloudesta.
Useammat Sulmanit.
Yhdet Bekinat (turvakärki).
Kahdet Sievit (turvakärki).
Kolmella asukkaalla on saman kokoinen jalka, joten noita käytetään sen mukaan mitkä ekana saa jalkaansa. Miehellä on sitten niin jätti jalka, että sillä on ihan omat. Myös taaperolla on omat pikkuiset Nokiat.
joissa on mustia kukkia. Ja sitten löytyy myös mustat nokialaiset mallia SA. Niitä mukavampia lumityöntekokenkiä ei olekaan!
Ovat metsänvihreät ja niissä on mustat nauhat ja yläreunassa sellainen kudottu reunus.
Tarvitsin kyllä saappaita, mutta tämä oli impulssiostos värin takia. Kaduttaa etten ostanut valkoisia Kontioita.
Lapseni vanhat, hänelle pieneksi jääneet.
Jos sinulla ei ole saappaillesi käyttöä niin voisitko myydä ne minulle tilaa viemästä?
Olisi tarve saappaille mutta en haluaisi perinteisiä mustia tai punaisia kontioita.
[alanyatar at gmail.com]
ovat, sellaiset kapeat ja siistit.
ja keltaiset hait joilla ulkoillaan lasten kanssa
Kontioilla on parempi kävellä tosi pitkiäkin matkoja, Hait on nopea vetäistä jalkaan ja pois
- siistit t.siniset citysaappaat - kehtaa kävellä Aleksilla
- valkoiset Crocksit
- mustat perinteiset Nokiat, joilla teen ulkotöitä
Sadesäällä kuljen autolla ja hyvälaatuiset nahkasaapikkaat kestävät myös kosteutta. Suominaisten gore-talvilenkkarit ovat kammottavia, eihän sellaisia käytä kukaan Itämeren toisella puolella.
kun kävelee paljon. Kunnon goretexit paremmat. Esim. Merreleitä on mulla useammatkin, pitkällä ja lyhyemmällä varrella. Mielestäni ovat hintansa väärti, n. 150 € pari.
Jalaksen mustat tavalliset ja Hait.Hait varmaan myyn pois, ne on paskat.
Punaiset Hait, ovat hyvät jalassa, ja erittäin hienot. Kehtaa käyttää missä vaan.
Goretex kenkiä käytän. Nyt taitaa olla käytössä Pomarin ja Legeron kengät sekä Salomonin vaelluskengät.