Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käden leikkaus, miehellekin sairauslomaa?

Vierailija
04.04.2011 |

Onko mahdollista saada sellaista lausuntoa/ lääkärintodistusta, että mieskin voisi jäädä kotiin ainakin ekaksi viikoksi leikkauksen jälkeen? Taapera aika vaikea hoitaa, kun ei saa kiloa painavempaa nostella.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa hoitaja kotiin ja maksa hänelle palkkaa! Säälittää työnantajat,jotka joutuvat tuollaiset lierot kierot- tyypit elättämään!

Vierailija
22/41 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työnantaja antaa palkatonta vapaata? Lue koko ketju!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellään ollut hermopinteet? Ette tiedä kuinka särkevät kädet voivat olla. Kädet ovat voimattomat, kömpelöt ja puutuvat helposti.

Uhmaikäinen lapsi, itsellä yksi toimiva käsi lastassa ja toinen paketissa, ei helppoa. Mutta kuten aina, supermammoja on paikalla besserwissereinä.

Vierailija
24/41 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellään ollut hermopinteet? Ette tiedä kuinka särkevät kädet voivat olla. Kädet ovat voimattomat, kömpelöt ja puutuvat helposti.

Uhmaikäinen lapsi, itsellä yksi toimiva käsi lastassa ja toinen paketissa, ei helppoa. Mutta kuten aina, supermammoja on paikalla besserwissereinä.

Jos miehen työnantaja ei suostu poissaoloon palkallisesti, ei sillä ole mitään merkitystä.

Vierailija
25/41 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-puiminen. Johan AP on maininnut ettei ole hakemassa rahaa vaan palkatonta vapaata miehelleen.

Vierailija
26/41 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen on miehen työnantaja... Ei kuitenkaan kyseessä mikään pikkufirma, joten poissaolo varmaan järjestynee. Onneksi poikamme on kohta 2 vuotias, niin ei tarvitse olla koko ajan nostelemassa.

Vierailija
27/41 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden käden kanssa?

Vierailija
28/41 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen yksikätinen. Toinen käsi on, mutta halvaantunut. Toinen lapsi tulossa ja mies työelämässä. =)

Vierailija
29/41 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkatonta

Vierailija
30/41 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiivenneet itse tuolille istumaan kun on ruoka-aika, kiivenneet itse rattaisiin, vaipan voi vaihtaa maaten jne. Mikä on sellainen tilanne, että et pärjää yhdellä kädellä?

Vierailija
31/41 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten mies ottaa hoitovapaata tuolle ajalle.

Vierailija
32/41 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitamassa vauvaa, kun itselleni iski migreeni. Mulla migreenikohtaus vie aivan toimintakyvyn(puutuu puoli kroppaa) ja saatan pitkäänkin vain maata sängyssä jonka jälkeen alkaa hillitön päänsärky.

Vierailija
33/41 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten mies ottaa hoitovapaata tuolle ajalle.

ehdottaisin, sitä kun ainakin saa.

Vierailija
34/41 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinun kätesi leikataan. Miten avuttomia te ihmiset olette? Itse olen 2 lapsen yh, nuoremman ollessa 3,5 v, minulle tehtiin kohdunpoisto ja olin 6 vk nostokiellossa. En saanut nostaa mitään kiloa painavampaa kummallakaan kädellä. Sulla sentään toinen käsi toimii normaalisti ja sillä saa nostaa.

Vierailija
35/41 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästää miehes palkalliselle sairaslomalle, että SULLA on käsi leikattu.

Ei hyvää päivää, mistä tällaisia idiootteja sikiää????

Jos leikkaus on tiedossa jo nyt, miehesi voi alkaa järjestää asioitaan niin, että ottaa ko. ajankohtaan joko kesälomaa tai vaikkapa käyttää työaikapankin vapaita, jos sellainen hänen työpaikallaan on. Tai sitten tylysti palkatonta vapaata.

Toinen vaihtoehto on, että tsekkaatte kotikuntanne kodinhoitopalvelut. On mahdollista saada kodinhoitoapua.

Voit myös palkata itse kodinhoitajan, ja saat palkkaukseen kotitalousvähennystä.

Vierailija
36/41 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä leikkauksesta kenelläkään?

AP

Vierailija
37/41 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ja harmiton leikkaus.

Vierailija
38/41 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäädä kotiin jos olen ollut huonossa kunnossa. Aina on riittänyt, että on vienyt pomolleen sairaalasta kirjoitetun lääkärintodistuksen ja saanut ihan täyden liksan. Ja viimeksi kun oli leikkauksessa, sai mies olla ilman mitään todistuksia täydellä palkalla kotona.

Tosin miehen esimies onkin ihan huippu.

Mutta tosiaan ainakin palkattomasti saa mies kotona olla!

Vierailija
39/41 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättää lomat sekä palkalliset että palkattomat.

Eli ei tarvitse antaa kumpaakaan vain siksi, että työntekijä pyytää.

Vierailija
40/41 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä hoitajia kotiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä