Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhdyntä tekee kipeää. auttakaa

Vierailija
04.04.2011 |

Minä olen ollut mieheni kanssa yhdessä kohta 2 vuotta ja yhdyntä ei ota sujuakseen. Odotan vain että mies lopettaisi. Mies lämmittelee minua aika hyvin. Nuolee minua niin kauan että minä tulen. Sitten on tullut minun sisääni.

Käytän e-pillereitä ja varmuudeksi kondomia. Senkin takia ettei se sperma mene sisääni, tuntuu inhottavalta kun valuu ja valuu.

Yksi sormi ei tunnu pahalta mutta kalu tuntuu. MIehellä on hieman yli 16cm ja 4 cm halkaisijalta. Käyrä. Ei siis mikään iso. Sattuu mielestäni kortsulla ja ilman.

Olen käynyt papa-kokeissa ja ainakaan niissä ei ole sanottu että minulla olisi mitään rakenteellista pikkeavuutta. Sanoi että näyttää normaalilta.

Kamala tilanne. Syö suhdettamme kun seksi on minulle vain pakollista värkkäämistä.

Ps. laitoin tänne enkä seksipalstalle, koska sieltä saa osaksi kehnoja vastauksia

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

daal

Vierailija
2/14 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liukkaria? Kun syöt noita e-pillereitä niin olisko kuivuutta...? Ja sit sekin auttaa jos et tule ennen yhdyntää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehelläsi on käyrä penis, se voi olla syynä tuohon sattumiseen, vaikkei sinussa mitään rakenteellista vikaa olisikaan. silloin liukuvoide voi auttaa hieman, vaikkei tosin poistakaan koko ongelmaa. toinen vaihtoehto on kokeilla useampaa eri asentoa, jolloin voisi löytyä jokin sellainen, jossa sinuun ei satu.

eksälläni oli sen verran käyrä penis, että vaikka se ei ollut edes iso - ihan keskitasoa, noin 13-14 cm pitkä - se sattui osassa asentoja niin pahasti, että kärsin seksin läpi kyyneleet silmissäni. viimeiset vuodet mentiin lähinnä käsi- ja suuseksillä, kun ei tunnetta ollut enää niin paljon, että olisin jaksanut sietää sitä kipua.

Vierailija
4/14 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olemme kokeilleet eri asentoja. Toki voisimme kokeilla aivan tietyissä asennoissa niin että käyryys otettaisiin huomioon. Mutta ei miehellä mikään bumerangi ole vaan aavistuksen käyrä. Kyllä se taitaa kuitenkin hinkata.

Onko se sitten vain niin että värkkimme eivät sovi yhteen, mies vaihtoon. Eihän se käyrä sitten sovi kellekään. Käy miestä sääliksi.

Vierailija
5/14 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muuttuu sen jälkeen helpommaksi!

en usko että muuta konstia on..

Vierailija
6/14 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vestibuliitti tai vulvodynia

Vierailija
7/14 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aikoo hankki peniksen pidennys laitteen, koska se suoristaa penistä, sivuvaikutuksena se kasvaa pituutta ja paksuutta(anndropenis tm). Hintava vaan toi laite 200€, ehkä se on sen väärti.

Vierailija
8/14 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mikään auta. kaikenlaista on kokeiltu. lääkäri sanoi että alapään lihakset on jumissa. jännitän niitä alitajuisesti, eli ongelma on psyykkinen. synnytyskään ei parantanut tilannetta. minkäs tässä voi,. en ole tehnyt asiasta suurta ongelmaa, koska onhan se kiva että edes miehellä on kivaa.

Vierailija
9/14 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti jännitän niitä koko ajan. Mies loukkaantui kyllä suuresi kun tänään sanoin, että yhdyntä ei ole helpottunut yhtään. Edelleen yhtä kipeää tekee. Mies ei enää yllättäen kestä kauaa, kun on sisällä.

Sanoin tosiaan tosta pidentimestä miehelle, kun ajattelin että vika on mihessä. MIes innostui, oli heti tilaamassa. Minä kYllä vielä epäilen. Entä jos suora sattuu samalla tavalla? Minä en nauti seksistä, mies haluaisi seksiä. Pitäisikö miehen valita seksin ja minun välillä.

Vierailija
10/14 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muilla ole ongelmaa

Vierailija
11/14 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vestibuliitista tai vulvodyniasta!!

ja sit mieti sitä miehesi asennentta, jos kerta LOUKKAANTUU siitä, että suhun SATTUU.

PS. mulla oli oma diagnosoitu-vestibuliitti, joka parani itsekseen kun olin ilman seksiä (runkkaamattakin) sinkkuna puolisen vuotta. sen jälkeen ei ole sattunut kenenkään kanssa.

Vierailija
12/14 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se suututtaa kun ei ole kertonut

Vierailija
13/14 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin vaikuttaa. Ja jos et ole valmis spermaa sisällesi ottamaan ni kantsii varmaan sit unohtaa koko sekstailu...

Vierailija
14/14 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormi ja pikkupalikat eivät satu, eikä koskettelu. Että varmaan rullautunut kortsu asialla. Tai jokin muu.

t ap