Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikääntyneiden naisten viha nuorista naisista pitäviä miehiä kohtaan

Vierailija
04.04.2011 |

Monet ikääntyneet naiset (30+) vihaavat ankarasti miehiä, jotka pitävät nuorista naisista 16-20v. Naiset keksivät vaikka mitä syitä, miksi miehet eivät saisi pitää tuon ikäisistä naisista. Kaikki kuitenkin tietävät, mikä on naisten vihan todellinen syy. Todellinen syy on kateus siitä, että naisen omanikäiset miehet nauttivat kireätä ja sopeutuvaa ja tuoretta nuoren naisen pillua, ja samaan aikaan ikääntynyt nainen itse ei enää saa kuin jotain pappaikäisiä miehiä.

t. nuorekas 34v mies :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi minulla 30+ naisella onkin itseäni 9-vee nuorempi mies.

Vierailija
22/28 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siitä puhe mistä puute"

Löisinpä aika paljon vetoa että juuri siitä on kyse tässäkin tapauksessa.

Ja onnittelut ap:n exälle erittäin hyvän ratkaisun johdosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nämä nyt niin muodikkaat puumanaiset ovat ihan yhtä ällöttäviä kuin nuorista tytöistä tykkäävät miehet. t. 39v nainen, joka tuntisi itsensä pedofiiliksi jos sekaantuisi johonkin parikymppiseen poikaan :/

Mä olen jo 46-vuotias, joten en kyllä edes kolmikymppisiä katselisi.

Ja jos kolmikymppinen vehtaa 17-vuotiaan kanssa, niin jotain on pääkopassa vikaa. Jotenkin henkisesti jälkeenjääneeltä ap kuulostaa, eikös? Tuollainen 17-ikäinen on vielä ihan kakara. Vaikka se ei rikos olekaan, niin se on mun mielestäni moraalisesti väärin.

Vierailija
24/28 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-vuotias vehtaa 30-vuotiaan kanssa?

Tero

Vierailija
25/28 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihmetyttää vaan, miten paljon näitä tapauksia oikeasti on. Se on täälläkin hyvin yleistä ja siis naurattaa vaan se, miten selkeän kauniita ihmisiä haukutaan ja mollataan :D

Tero

Ai tarkoitatko Tuksua? ;)

Vierailija
26/28 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ikääntyneet naiset (30+) vihaavat ankarasti miehiä, jotka pitävät nuorista naisista 16-20v. Naiset keksivät vaikka mitä syitä, miksi miehet eivät saisi pitää tuon ikäisistä naisista. Kaikki kuitenkin tietävät, mikä on naisten vihan todellinen syy. Todellinen syy on kateus siitä, että naisen omanikäiset miehet nauttivat kireätä ja sopeutuvaa ja tuoretta nuoren naisen pillua, ja samaan aikaan ikääntynyt nainen itse ei enää saa kuin jotain pappaikäisiä miehiä. t. nuorekas 34v mies :)

...haluaa lasten kanssa peuhata niin siitä vaan. Lapsia mielestäni ovat 16-20 vuotiaat.

Minusta se on lähinnä säälittävää ja arvelluttavaa että jo keski ikää lähestyvät miehet sekstailevat nuorison kanssa.

Tosin en halua olla sellaisten miesten kanssa missään tekemisissä.

T: 30v-nainen.

Vierailija
27/28 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin omalla tavallaan. Minun sänkyyni eivät tule teinit harjoittelemaan. Testailkoon keskenään.

t. ihan normaaliin tahtiin vanhentunut 33v mies.

Vierailija
28/28 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pakko tulla kertomaan, että itseäni kahdeksan vuotta nuorempi, komea ja ihana mieheni on vakaasti sitä mieltä, että nuoret naiset ovat melkoisia kiukuttelijoita ja muuteenkin raakileita monessakin suhteessa.

Muuten ei ikäerot haittaa suuntaan tai toiseen, mut säälittää vähän ne pikkulikat jotka hukkaa elämäänsä johonkin vanhaan äijään...

T:nainen 38 v.