Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkö työpaikka saamatta, jos tarjottu haastattelupäivä ei sovi?

Vierailija
04.04.2011 |

Pientä yksityiskohtaa tässä nyt panikoin. Eli tarjottua haastatteluaikaa jouduin siirtämään viikolla eteen päin, mutta se nyt tuntui sitten olevan kuitenkin mahdollista. Samoin työn aloitus olisi heti, mutta joudun esittämään että 2.5. Mitenkähän on, jääkö tän takia työ saamatta? En tiedä yhtään, montako haastatellaan ja kuinka vahvoilla tai heikoilla olen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on tarjottuna haastatteluajankohtana vaikkapa nykyiseen työhösi liittyvä työmatka tai tärkeä kokous tms. niin sanoisin suoraan syyn haastatteluajan siirtämiselle. Selvähän se on, että sellaista menoa ei voi perua.

Ja jos sulla on vaikkapa kuukauden irtisanomisaika, niin et voi siitä tinkiä. Kyllä sopivaa ihmistä sen verran odotetaan.

Vierailija
2/5 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyiseen työhön liittyvä meno haastattelupäivänä. En halua paljastaa, että haen toista työtä. Olen siis kuun loppuun määräaikainen, ja jatkoa olisi taas ehkä, ei vielä tiedä, voi olla, katsotaan sitten ja asia selviää vasta viimeisenä perjantaina tuossa iltapäiväkahvien aikaan. Siksi haen uutta työtä, mutta jos en sitä saa, toki haluan jatkaa vanhassa paikassani "automaattisesti" enkä aiheuttaa painetta uuden henkilön etsimiseen (siis tilalleni ehkä turhaan).

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt on vain sopimiskysymys mutta.. jos ei käy niin sitten olet pohdinnan edessä. jos siis paikka olisi sinun.

Itse olen venyttänyt aloitusta kyllä parillakin kuukaudella. Sanoin että haluan kesälomalle. Koittivat tosi kovaa saada mua kesäks mutta en suostunut ja onnistui sekin.

Vierailija
4/5 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitään hammaslääkäri-lapsen neuvola-pariterapia-manikyyri-selityksiä ei varmaan hyvällä katsota.

Vierailija
5/5 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi vain sanoa että "ikävä kyllä se aika ei sovi, onko mahdollista tulla vasta loppuviikosta?".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme