Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada miehelle vauvakuume??

Vierailija
18.04.2011 |

Naisella kauhea vauvakuume, jota yritetty kaikin mahdollisin keinoin tartuttaa mieheen huonoilla tuloksilla. Aina jotaki tekosyitä mies yrittää keksiä. Mitä sille tyypilliselle suomalaiselle "juromiehelle" voi tehä, että se saahaan haluamaan lapsia nyt eikä 10 vuoden päästä.. Onko kokemusta/ideoita??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vedota järkiperusteisiin. Muu ei auta, tätä kuumetta ei voi tartuttaa.

Vierailija
2/3 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään miestä, jolla olisi ollut vauvakuume. Kai ne vain järkiperustein päättää, että nyt olisi vauvan tekoaika. Tai sitten ne lykkää ja lykkää päätöstä kunnes naisen hedelmällisyys on laskenut hälyyttävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtovansa lapsen, sillä kun oli jo yksi lapsi ennestään ja homma tuttua. Kun sitten itse sain vauvakuumeen ja aloin vauvantekoon, niin selvisi että mies olikin puhunut vain teoreettisella tasolla, ei se halunnut vauvaa NYT vaan sitten joskus.... Ja minä olin jo kolmekymppinen. Ei siinä sitten muu auttanut kuin laittaa mies tiukan paikan eteen, sanoin että minä tahdon vauvan nyt, ja jos todella VASTUSTAT vauvaa, niin sitten ei sitä tehdä, mutta jos kyse on vaan siitä että et ehkä ihan vielä sitä tahdo, niin sitten se vauva tehdään NYT eikä joskus. Se tehtiin sitten heti, onneksi, saatiin edes se yksi yhteinen lapsi tehtyä, seuraavaa vitkuteltiin kumpikin niin pitkään, ettei sitä sitten ikinä tullut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi