Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö mun kestää miestä jonka mielestä hän on aina oikeassa ja minä väärässä?

Vierailija
04.04.2011 |

Pikku esimerkki: eilen mies selitti yhdelle tutulle että minä olin 26 ja hän 24 kun me tavattiin. Sanoin siihen ettei se ollut niin, vaan hän oli 19 ja minä 22. Menin sitten toiseen huoneeseen ja hetken päästä mies tuli haukkumaan minut että mitä minä oikein valehtelen hänen ikänsä. Ai että valehtelen oikein? Siis jotenkin pahantahtoisesti vääristelen hänen ikäänsä? Vaikka olisinkin sattunut muistamaan iät väärin niin mitä VALEHTELUA se on?

Haukkujen loputtua tein tarkistuslaskelmat ja menin sitten todistamaan miehelle että minä olin oikeassa. Ei tietenkään mitään anteeksipyyntöä. Jos tänään muistuttaisin asiasta ja sanoisin että minulle tuli paha mieli moisesta, hän taatusti sanoisin että minähän se väitin häntä liian vanhaksi ja hän oli oikeassa ja minä taas yritän vääristellä kaikkea.

Tällaista se on aina ja olen niiiin kyllästynyt! :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko sietää tuota lopun elämäsi? Mies, jolla on noin heikko itsetunto, tuo vain ongelmia elämääsi. Jätä taaksesi ja sano heipat.

Vierailija
2/3 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää muun ukko on sellainen kuuden laudaturin ylioppilas, joka pitää itseään kaikkia muita älykkäämpänä, kätevämpänä ja kaikin puolin parempana. Kaikki muut hutiloivat, mokaavat, sotkevat, rikkovat ja ovat muutenkin ihan ala-arvoisia. Hän yksin osaa kaiken.

Oikeasti ei osaa, mokailee hänkin mutta niitä ei lasketa. Vika on silloin muissa jotka häiritsee tai surkeissa välineissä. Jos vaikka jokin tavara rikkoutuu hänellä, tavara on huono. Jos sama tavara olisi rikkoutunut jollakin muulla, niin käyttäjä olisi huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on ihan samanlainen. Paitsi että kaikkein ärsyttävintä on, että jos minä esitän eriävän mielipiteen, hän sanoo jotain sellaista, että "Sovitaan vaikka sitten niin, jos se tekee sun olosi paremmaksi." Eikä kuuntele mitään perusteluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi