Musta tuli viime yönä katkera ja vittuuntunut ihminen
Tuore suhde, joka loppui täysin yllättäen. Vielä eilen mies piti mua hyvänä, suuteli, silitteli, halaili, jutteli vanhempiensa tapaamisesta jne. Puhumattakaan siitä, että toissapäivänä se puhui siitä mitä me tehdään kesällä ja miten on tosissaan ja vakavissaan ja että meidän pitää vaihtaa saman puhelinliittymät että saadaan soitettua toisillemme mahd. halvalla.
Kaikki oli hyvin. Kunnes ihan yhtäkkiä kaikki romahti kasaan. Ei meillä olekaan kipinää. Ei meitä edes ole enää.
Ja mä oon revitty, riekaleina, rikki ja hajalla. Pää on turta, mutta sydän huutaa tuskasta. Mä en käsitä tätä asiaa, en käsittänyt yöllä enkä käsitä nyttenkään. Mä en halua enää muistaa, mutta en pysty myöskään unohtamaan.
Miten tämmöistä voi edes tapahtua?! Ja miksi just mulle. Mä kun oikeasti olin tyytyväinen mun sinkkuelämään, enkä halunnut siihen ketään. Sitten sinne astelee tuo mies ja saa mut ihastumaan ja melkein rakastumaankin. Ja sitten se tuhoaa kaiken. Samantien. Ilman mitään varoitusta.
Mä en halua enää ikinä yhtään mitään. Näköjään se tosiasia on se, ettei musta voi kukaan oikeasti tykätä. En tiedä syytä. Kai mä vaan sitten oon niin ruma ja inhottava ja sisimmältänikin kamala. Ei tässä ole enää mitään muuta vaihtoehtoa.
Se vaan on niin hienoa, että kaikilla muilla on rakkaus. Ihan joka ikisellä muulla on joku, joka niitä rakastaa. Mulla ei ole, ei ole koskaan ollut eikä tule ikinä olemaan. Ei ikinä.
Mä oon niin helvetin hajalla. Ja muhun sattuu enemmän kuin koskaan.
Kommentit (97)
Ap:lla on nyt varmasti tosi hyvä mieli kun sulla on asiat niin paljon huonommin! Etkö voi ymmärtää että teillä on nyt molemmilla asiat päin persettä,ap menetti rakkaansa ja sinä terveytesi.
Ei myöskään ole poissuljettua etteikö myös ap voisi menettää terveyttään vaikkapa huomenna,päihittääkö hän sitten sinut kun on menettänyt terveyden JA parisuhteen?
muuten tuo jää vaivaamaan pitkäksi aikaa. sanot että eilinen oli kuin isku vasten kasvoja,kerrot konkreettisia esimerkkejä mitä mies oli juuri päivää aijemmin sinulle puhellut,tulevaisuudesta ja yhdessä olosta, ja sitten,pam,kipinää ei olekkaan? Onko mies esittänyt koko ajan? Selvitä kaikki,sinulla on oikeus tietää, jotta voit jatkaa elämääsi "hyvin mielin".
Yritin käsitellä asiaa, yritin kertoa just tuota, kerroin miltä musta tuntuu, että mä en pysty ymmärtämään tätä asiaa. Ainoot vastaukset mitä sain, oli se ettei olekaan valmis suhteeseen kenenkään kanssa ja ettei meillä ole kipinää sittenkään. Ja että hän on aina ollut tuommoinen, voi muuttaa mieltään sekunnissa ja se on sitten siinä. No kiva kun kertoi sen nyt.
Ja ihan helvetin kiva, kun se vakuutteli mua ettei mun tartte pelätä. Ettei se satuta mua koskaan ja että se ei luovu musta helpolla. Ettei mitkään pelot pääse meidän väliin.
En mä tiedä, miten mä voin tän jälkeen jatkaa elämääni. Pakkohan mun on, mutta musta tuntuu että mä oon ihan lopullisesti hajalla. Mä en pysty enää ikinä mihinkään ihmissuhdejuttuun. En koskaan enää.
ei tosiaan kuulu normaaliin suhteeseen tuollaiset äkkikäännökset. On ihanaa olla rakastunut, mutta tosi voimakkaat äkkirakastumiset voi loppua juuri tuolla tavalla. Olen sen itsekin kokenut.
maailmassa on paljon ihmisiä, jotka juuri nyt kokevat saman, kuin sinä. varmasti sinua voi rakastaa, tämä mies nyt ei välttämättä pysty rakastamaan KETÄÄN. Jossain on juuri nyt se ihminen, joka rakastaa juuri sinua, teidän pitää vain kohdata. Ennenkuin häntä löydät, sinun pitää opetella rakastamaan itseäsi, tsempit sinulle!
parempi kun läksi tässä vaiheessa eikä sitten kun on takana vaikka kymmenen vuoden suhde.
Miehiä maa täynnä. Kyllä sieltä vielä sinulle oma kainalo löytyy :) Sinä et vain ollut tämän miehen arvoinen.
...Mieshän se kusipää on! Ilmeisesti hyvin ailahteleva tapaus, joka ei juuri välitä toisne osapuolen tunteista pahemmin, etsii vain pikaista tyydytystä itselleen kehumalla naisen ja suhteen maasta taivaisiin.
Et vielä pysty tuskaltasi näkemään kokonaiskuvaa, mutta epäilen, että mies on harrastanut samanlaista kuviota ennenkin. Tiedän ihmistyypin myös valitettavn hyvin, itselläni oli jotain samantapaista menossa juuri ennen joulua. Syytin tietenkin myös itseäni, etten muka ollut tarpeeksi kiinnostava.
Kyse ei ole siis sinun kuvitelluista puutteista, vaan ongelma on ihan siellä miehen puolella. Ole itsellesi nyt hyvä ja kiltti, pidä omasta, arvokkaasti itsestäsi huolta. Rakasta itseäsi. Tee asioita, mistä tykkäät ja helli itseäsi. Tsemppiä. Muutaman kuukauden päästä näet asian jo aivan eri perspektiivistä. Trust me.
Narsistit leikkivät juuri tuolla tavoin ihmisten tunteilla. He osaavat esittää hyvää, hienoa ja rakastunutta. Sitten yhtäkkiä katoavat.
Minulle kävi noin, mutta selvisin siitä. Kyllä sinäkin selviät! Anna tunteille tilaa ja aikaa, ja käy tunteesi läpi. Itke jos itkettää, tunteiden läpikäyminen auttaa siihen, ettei sinusta tule katkeraa.
mut ihan älytöntä teinimäistä vuodatusta ja ylipursuavaa tunteilua...huh. En osaa enkä jaksa samaistua moiseen yhtään.
joka viime viikolla hehkutti netissä tapaamaansa miestä, kyselit pukeutumisvinkkejä ja jännitit ekoja treffejä? Ja sit kaikki oli mennyt hienosti ja oli molemminpuolista ihastusta heti ensikohtaamisesta asti?? Kirjotat ihan samalla tyylillä..
No olit tai et, sivuseikka se on. Mutta oot ilmeisesti samaa ihmistyyppiä kuin minä, eli jotka kokee nämä tunnepuolen asiat äärimmäisen vahvasti niin hyvässä kuin pahassa. Raskas tapa elää, mutta toisaalta.. mitä ois elämä ilman noita tunteita :) Tsemppiä sulle ja jaksamista, tiedät itsekin, jonakin päivänä ei enää satu.
Sinä törmäsit "me" mieheen...
Olen kuullut noista, kaverini joskus törmäsi tuollaiseen.
"Me" sitä ja "me" tätä ja sitten kun...
Ja yllätäen sitten vaan sanotaan, että tää olis ny loppu eikä mitään kummempaa selitystä tule.
Se me-sana taitaa olla vain me-miehen tapa saada haluamansa. Älä luottako miehiin jotka heti alkaa puhua "meistä".
anna mokoman mulkunkantotelineen olla omassa arvossaan, maailma on TÄYNNÄ arvoisiasi miehiä, siis OIKEITA miehiä, eikä tollasia keskenkasvuisia tuuliviirejä. Älä vaivu synkkyyteen!!
Ei kannata moisen perään itkeä, tuntuu olevan aika epävakaa persoona. Jos yhtään lohduttaa, niin onneksi ei mennyt vakavammaks, ajattele kun se ois yhteisten lasten jälkeen yhtäkkiä hokannu ettei ookkaan kipinää!
Olen sen kokenut itsekin. Ja se tuntuu pahalta, helvetin pahalta. Tuntuu siltä, niin kuin se repis sua rikki sisältä ja ettei mikään voi ikinä enää olla hyvin ja että ikinä ei voi enää olla onnellinen.
Mutta voin kertoa, että kyllä se siitä. Nyt tuntuu todella pahalta, mutta anna ajan kulua. Mikään muu ei auta. Kyllä se oikea sunkin kohdalle vielä osuu. Tsemppiä. Muuta en osaa sanoa, vaikka haluaisinkin.
Ihanan pieniä murheita, ap
kun rakkaussuhde kaatuu, ei vaikka sä olisit menettänyt terveytesi. Asenteesi on väheksyvä.
mutta älä tollasta takasin ota jos myöhemmin pyytää!! Kukaan ihminen ei muuta noin nopeasti mieltään ellei kyseessä ole toinen nainen, päihdeongelma, narsisti joka leikkii tunteillasi eli työntää sut pois ja katsoo kun menet rikki ja vetää takaisin niin halutessaa, leikkiii tunteillasi, jos hänellä on kokonaan toinen elämä (vaimo ja lapset tms.), psyykkisesti sairas...
Ja missään noista tapauksista et halua olla hänen kanssaan, joten kärsi nyt ja sen jälkeen näet ettei hän ollutkaan sulle se oikea. Ei noin ihmistä kohdella heti jo suhteen alkumetreillä!