Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta ei olisi käymään huorissa :/

Vierailija
03.04.2011 |

Olen tatuoitu jätkä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisestä olekaan. Kusipäät käyttää hyväkseen alistettuja ihmispoloja.

Vierailija
2/9 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoitu jätkä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaalista, tuntevasta ihmisestä olekaan. Kusipäät käyttää hyväkseen alistettuja ihmispoloja.

On huoria ja huoria. Suomessa enemmistö suomalaissyntyisistä prostituoiduista ei ole todellakaan mitään alistettuja ihmispoloja, vaan naisia, jotka ovat itse valinneet myydä itseään.

Ihmiskaupan uhrit tai muulla tavoin prostituutioon pakotetut ovat sitten aivan eri asia.

Vierailija
4/9 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään itseään arvostava mies ei käy huorissa.

Vierailija
5/9 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein joku parittaja vie rahat ja antaa ruokarahaa just sen verran, että riittää energiaa vaihtaa asentoa välillä.

Vierailija
6/9 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaalista, tuntevasta ihmisestä olekaan. Kusipäät käyttää hyväkseen alistettuja ihmispoloja.

On huoria ja huoria. Suomessa enemmistö suomalaissyntyisistä prostituoiduista ei ole todellakaan mitään alistettuja ihmispoloja, vaan naisia, jotka ovat itse valinneet myydä itseään. Ihmiskaupan uhrit tai muulla tavoin prostituutioon pakotetut ovat sitten aivan eri asia.

Luuletko sinä ihan oikeasti, ettei näillekään "vapaaehtoisille" jää mitään jälkiä??? Kyllä muuten jää, jokaikiselle heistä, mutta osta sinä vaan jatkossakin ihmisiä. Olet varmaan tottunut rahalla pyörittämään ympäristöäsi mielesi mukaan koko elämäsi ajan.

Vierailija
7/9 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että ei ainakaan suomalaisnaisten keskuudessa.

Olen tatuoitu jätkä!

Vierailija
8/9 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huoria ja huoria. Suomessa enemmistö suomalaissyntyisistä prostituoiduista ei ole todellakaan mitään alistettuja ihmispoloja, vaan naisia, jotka ovat itse valinneet myydä itseään. Ihmiskaupan uhrit tai muulla tavoin prostituutioon pakotetut ovat sitten aivan eri asia.

Luuletko sinä ihan oikeasti, ettei näillekään "vapaaehtoisille" jää mitään jälkiä??? Kyllä muuten jää, jokaikiselle heistä, mutta osta sinä vaan jatkossakin ihmisiä. Olet varmaan tottunut rahalla pyörittämään ympäristöäsi mielesi mukaan koko elämäsi ajan.

Tuota, mä oon nainen, ja vielä erittäin köyhä semmoinen, joten olen rahalla tottunut ostamaan lähinnä ruokaa.

Mä en lähde tässä psykologisesti analysoimaan prostituution valitsevia naisia, koska en tunne, että mulla olis siihen rahkeita, mutta tutustu sinä Anna Kontulan kirjaan Punainen eksodus (kertoo siis suomalaisista seksityöläisistä), jos uskallat.

Vierailija
9/9 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo parittaminen Suomessa kuinka yleistä?

mutta pääsääntöisesti kaikki tänne ulkomailta tulevat (en tarkoita nyt Suomessa pysyvästi asuvia ulkomaalaisia tai ulkomaaalaistaustaisia henkilöitä) prostituoidut toimivat parittajan kautta.

Paritus on Suomessa rikollista, samoin tietenkin palveluiden ostaminen paritetulta prostituoidulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän