Kristittyjä uskovaisia paikalla...? Olis kiva jutustella jotain uskonasioita.
Ihan mitä vaan mieleen tulee, uskoon ja uskonelämään liittyen. Tai laittakaa vaikka rakkaimpia/puhuttelevimpia Raamatun kohtia, jos siltä tuntuu :)
Kommentit (46)
Tapani Suontokin on käynyt pohjalla. Todella pimeässä kaudessa. Luin taannoin haastattelun. Ei sellaiset harvinaisia ole.
12
muistaakseni.. hän on kans aika ihana niissä jutuissaan mutta ehkä puhuu aika pitkällä oleville seurakuntalaisille.. siis sellaiselle joka on heittäytynyt ihan seurakuntaelämään uskossaa jne. Itse olen aika maallikko vielä.
no2
Tapani Suontokin on käynyt pohjalla. Todella pimeässä kaudessa. Luin taannoin haastattelun. Ei sellaiset harvinaisia ole.
12
ap
kun en edes muista, mistä ja milloin edes luin sen. Se liittyi aikaan, jolloin Perjantai Kristukselle loppui ja hän tippui tyhjän päälle, ennenkuin onewaymission alkoi.
12
Tapani Suontokin on käynyt pohjalla. Todella pimeässä kaudessa. Luin taannoin haastattelun. Ei sellaiset harvinaisia ole. 12
ap
ap:ihana vastaus kohdassa 38 noin mäkin ajattelen.
Sulle joka huolehdit iästä ,mun isä tuli uskoon yli 60-vuotiaana ja oli täysi ateisti ennen sitä.
löytyy netistä tv7 ohjelma-arkistosta, (www.tv7.fi) OneWay-Mission-otsikon alta.
Tapani Suonto opettaa mielestäni jotenkin maanläheisesti ja "rauhallisesti". Hänen uskonsa tuntuu lujalta, mutta samalla jotenkin rauhallisen arkiselta ja yksinkertaiselta (jos niin voi kuvata) tarkoitan tällä sanoa sitä, että toiset voivat uskoa ns. hiljaisestikin, päätöksellä uskoa. Ei siis sillä tunteella, välttämättä.
ap