Auttaako Activia OIKEASTI turvotukseen? Rehelliset mielipiteet... kaiken
Kommentit (10)
mutta vatsa kyllä toimi säännöllisesti ja helposti. nyt pidän taukoa, kun tuli sellainen olo, että jää koukkuun.
Mulla on visiin liian hyvät elämäntavat että kyseinen vaiva vaivaisi? Ja kyllä, syön myös leipää ja muuta hiilaria ja ylipainoakin on muutama kilo.
Lisäksi oli pahaolo ja vatsa kipuja. En tosin voinut syödä kuin viikon verran, olisiko myöhemmin auttanut? No en uskaltanut kokeilla. Mutta OLO auttaa. Sitäpaitsi se on paremman makuistakin ja suomalaista.
Enkä tiedä ketään muutakaan, joka olisi huomannut mitään eroa tavalliseen jogurttiin.
Mutta Activia vaan on muuten parasta jogurttia.
Mä ne kyllä vaivautuisi täyttämään jääkaappiani Puolassa valmistetulla lisäainelitkulla. Käytä mieluummin kotimaisia Gefilus- tai A-tuotteita, sillä niillä on ihan sama vaikutus! Periaatteessa yksi päivittäinen annos probioottituotetta, eli esim. lasi A-piimää tai maitoa, riittää terveysvaikutusten ylläpitoon.
Ruokavaliosta kannattaa jättää pois tai vähentää seuraavia: hiiva, vehnä (pullat, keksit) ja sokeri (karkit, keksit, sokeroidut jugurtit). Voin vannoa itse kokeilleena, että turvotus laskee.
mut turvotusongelmaa ei ollut, vaan ongelmana oli se, että sappileikkauksen jälkeen ruoka ei meinannut sulaa kunnolla.
Activian aloittamisen jälkeen olo on huomattavasti helpompi, tosin siihen meni kauemmin kuin se kaksi viikkoa millä sitä mainostetaan.
suolen toiminnan vilkastamiseen. Tässä oli pitkä jakso, jolloin suoli toimi hitaasti ja uloste oli savimaista, vaikka syön runsaasti kasviksia ja kuitua ja välttelen valkoisia jauhoja, pastaa yms. Eka viikko activialla tuntu että maha vaan vinkui ja porisi ja oli ällön täyden oloinen, toka viikko ja; jo kakka luistaa :D
söi purkin päivässä.