Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hihi! Tulin juuri huippukihelmöivältä luennolta... ;)

Vierailija
25.10.2005 |

Olen seurustellut miesystäväni kanssa ruhtinaalliset kolme päivää, ja tänään olimme yhteisellä luennolla parinkymmenen muun ihmisen kanssa. Hän on siis paitsi kultani, myös opettajani, eivätkä muut opiskelijat tiedä asiasta mitään. Näin olemme päättäneet asian ainakin toistaiseksi.

Arvatkaa vain, oliko kihelmöivää istua siellä ja tietää, miten asiat oikeasti ovat... ;) Mies säilytti pokkansa oikein hyvin, paitsi tauolla, kun osuimme " sattumalta" kahdestaan kahviautomaatille... :)) Harmi vain, ettemme voineet tänään tavata enää luennon jälkeen. No, huomenna sitten. On jo ikävä! :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen aloitteesta se lähti, ei minulla tosin ollut minkäänlaista vastalausetta asiaan! :))

ap

Vierailija
2/20 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä vaan teille, toivottavasti ei arki auraa eteen kovin nopeasti. Kaikkien reaktiot tuskin tulevat olemaan kannustavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ihmettelen tuota kommenttia, että kaikki eivät ehkä suhtaudu kannustavasti.... missähän on kielletty seurustelu opettajan kanssa, jos kyse on kuitenkin aikuisista ihmisistä??? Jossain lukiossa se olisikin paheksuttavaa, mutta ei enää aikuisiässä.

Vierailija
4/20 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/20 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis OLIMME sinkkuja vielä viime perjantaina, nyt siis olemme molemmat seurustelevia. ;)

Minä olen 27, mies 29 v. Paikkakuntaa en halua täällä kertoa.

ap

Vierailija
6/20 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asetelmahan (opettaja-opiskelija) se on, joka saa ajattelemaan että jotkut saattaisivat paheksua. Eihän sillä loppujen lopuksi ole väliä, ihmiset ajatelkoot mitä haluavat, mutta haluamme pitää kuitenkin matalaa profiilia näin alkuun.

Tuosta seurustelu-sanasta: olimme jo etukäteen (siis ennen kuin mistään oli yhdessä puhuttu) varmoja siitä, että otamme toisemme vakavasti, joten ilman muuta sanomme tätä jo seurusteluksi.

ap

Vierailija
7/20 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanotte seurustelleenne vuoden, niin mikä teille on silloin vuosi sitten ollut se ensimmäinen seurusteluhetki?

ap

Vierailija
8/20 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellut vuoden. Tuosta noin nopeasta tahdista tulee vaan mieleen yläaste ja alatko olemaan mun kaa?

Vierailija
9/20 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se täytyy toki sanoa, ettei meillä pitkä yhteinen historia ole. Ehdimme kuolata toistemme perään noin 1,5 kk ennen kuin mies teki aloitteen...:) Ja ennen tätä aloitettakin oli viitteitä siitä, että jotain saattaa olla tapahtumassa. Esim. viime viikolla mies paikkasi pyörästäni kumin ja vietimme samalla mukavan illan hänen pyörävarastossaan... ;) Olemme myös jutelleet paljon luentojen tauoilla ja välillä olimme törmänneet muuallakin. Alusta asti on ollut ihana synkka. :) Vaikka myönnetään, että onhan tämä tullut kuin lekalla päähän...;) <3 <3

ap

Vierailija
10/20 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hihitimme yhdessä luennolle. :))) Ja pusuttelimme virtuaalipusuja... <3 Enää puoli vuorokautta niin näen hänet. :))))

Joo, kuulostaa teistä varmaan pöhköltä... ;)) Taidan lähteä nukkumaan... ;)

ap

Vierailija
11/20 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

salata suhteenne? Kuka tahansa voi nähdä teidän yhdessä ja siitöä alkaa huhumylly pyörimään. Olisiko suhteesta kuitenkin parempi kertoa suoraan ja avoimesti?

Vierailija
12/20 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nykyisin ihan jokapäiväistä. Vastaavia pareja on pilvin pimein. Toinen asianosaisista taitaa haluta mystifioida asiaa jännityksen vuoksi.

Vierailija
13/20 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun sukulaisen vaimo sai potkut koulusta, tai kehotettiin eroamaan, kun paljastui suhde oppilaaseen eli tähän mun sukulaiseen. Ikäeroa heillä 10v ja kummatkin olivat sinkkuja, korkeakoulu kyseessä. En ymmärrä mikä siinä muka oli väärin.

Vierailija
14/20 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kyse sentään avoimesta yliopistosta.

Valtion virkasuhteessa olevaa ei ole mahdollista erottaa yksityiselämän asioiden vuoksi. Edes töiden surkea hoitaminen ei riitä erottamisen perusteeksi kuin poikkeustapauksessa, mikäli on kyse virassa olevasta henkilöstä.

23

Vierailija
15/20 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole alaikäisiä joten ihan ok juttu.

Vierailija
16/20 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva järkevä ihminen noin tarkasti asioitaan tällä kertoilee. Tosta pystyy aika halposti päättelemään kenestä opettajasta on kyse. Olet ehkä yksinäinen, kun et jollekin kaverille pysty näitä asioita kertomaan, vaan pitää täällä puhua

Vierailija
17/20 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hauskaa muistella oman parisuhteen alkuaikoja, kun kuulee toisten hehkutuksia :)

Eihän suhteessanne ole mitään kiellettyä. Ainoa asia mikä voisi olla hankala juttu, on se, että jos hän antaa sinulle arvosanat tai muuten arvioi suorituksesi avoimessa. Osaako olla puolueeton?

Vierailija
18/20 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

harva järkevä ihminen noin tarkasti asioitaan tällä kertoilee. Tosta pystyy aika halposti päättelemään kenestä opettajasta on kyse.

jos Ap olisi kertonut kaupungin ja oppiaineen niin sitten voisi ehkä ruveta päättelemään jotain. Tähän maahan mahtuu aika monta nuorehkoa miestä, jotka opettavat jonkun kaupungin avoimessa yliopistossa!!

Sitä paitsi sekin on mahdollista, että tämä romanssi tapahtuu " PORVOOSSA" ..

Vierailija
19/20 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut tarinaasi melkein alusta saakka ja on vaan niin IHANAA lukea kun joku on rakastunut. Itseltäni on ne ajat ohi, olen samanikäinen kuin sinä, mutta mieleen palaa ihania tuntemuksia ensihuumasta.

Vierailija
20/20 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta voihan se tietty olla sitä ihanstumisen pöhköyttä...mutta lapsellisen kuulosta silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi