Eikö teillä ole mitään omaa, kopioitte vain lehtien uutisia, hävetkää kunnolla!
Kuinka te kehtaatte kopioida tänne lehtien uutisia, rikkoa räikeästi tekijänoikeuksia ja etsiä huomiota ja kunniaa muiden kirjoituksilla?
Eikö teillä ole mitään omaa, ettekö te voisi kirjoittaa ihan omilla sanoillanne?
Oletteko ajatelleet, ettei toisten sanojen varastaminen ole mikään hieno saavutus?
Kommentit (20)
Saa laittaa kun on lähde viestissä. Eikä esitä tekstiä omana tekstinä. Helpompi puhua aiheesta kun näkee linkin kautta mistä puhutaan.
On meillä, mutta ei niitä sallita tällä palstalla.
Täältä poistetaan suuri osa sellaisista aloituksista, joissa ei ole mitään viittausta johonkin mediaan, alapääjuttuja tai julkkishöpinää.
Olette pelkkiä toistenne kopioita, kopioitte pelkkiä uutisia ja kopioitte niihin pelkkiä vastauksia. Mikään ei ole aitoa. Mokomia jäljittelijöitä, hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
On meillä, mutta ei niitä sallita tällä palstalla.
Täältä poistetaan suuri osa sellaisista aloituksista, joissa ei ole mitään viittausta johonkin mediaan, alapääjuttuja tai julkkishöpinää.
Kaikki hyvät aloitukset aina poistuvat. Kun seuraa kymmentä sellaista, muutaman ajan päästä, jokainen niistä on kadonnut pois.
onko ap sinulla kankkunen, kun noin harmittaa?
"Etsiä huomiota ja kunniaa"? Mitä mä just luin?
Ap:n mielestä aloitus vauvapalstalla on jotain hienoa. Facepalm.
Tiedätkö eron linkittämisen ja kopioinnin välillä? Linkittäen voi yrittää saada ns keskustelua aikaan.
Jotkut vaan varastaa toimittajien juttuja, kun heillä ei ole laittaa peliin mitään omaa ja itse tuotettua.
Ai, suurin osa, jotka ilmoitan asiattomiksi, ovat suoria lainauksia uutisesta, joo, linkin kanssa, mutta EI MITÄÄN OMAA SANAA!
Sääntöihin ja "sensuuriin" pitäisi laittaa suoraan että ei kopioita!
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mielestä aloitus vauvapalstalla on jotain hienoa. Facepalm.
On se jos kirjoittaa itse. Älkää laittako niitä linkkejä
"Facepalm" Housuissas on, suomeksi ei ole tommoista sanaa, puhu suomea että itsekin ymmärrät!
Ihmiset haluavat keskustella ajankohtaisista aiheista toisten ihmisten kanssa.
Linkit eivät osaa keskustella toistensa kanssa, joten todella kannattaa kirjoittaa itse. Miksihän se on monelle niin kovin vaikeaa.
Haluamme kommentoida lehtien uutisia, mikä on ongelmasi?
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on kun ihmisessä ei ole mitään persoonallisuutta.
Totta. On varmaan aika kurjaa olla ihminen, jonka elämäntehtävänä on kopsia linkkejä foorumeille kaiken aikaa.
Annas olla, niin minä kerron Sinulle sellaisen uutisen, jota et varmasti ole mistään muualta kuullut, etkä tule mistään muualta lukemaankaan. Kävin tänään kävelylenkin yhteydessä paikallisessa kauppakeskuksen kahvilassa pullakahvilla. Kahvitteluni maksoi reilut 7 €uroa. Etelätuuli vilvoitti muuten kävelylenkkiäni ja hiukan sateli luntakin. Toivottavasti tämä tyydyttää avaajan mielenkiintoa henkilökohtaisiin uutisiini.
Vierailija kirjoitti:
Annas olla, niin minä kerron Sinulle sellaisen uutisen, jota et varmasti ole mistään muualta kuullut, etkä tule mistään muualta lukemaankaan. Kävin tänään kävelylenkin yhteydessä paikallisessa kauppakeskuksen kahvilassa pullakahvilla. Kahvitteluni maksoi reilut 7 €uroa. Etelätuuli vilvoitti muuten kävelylenkkiäni ja hiukan sateli luntakin. Toivottavasti tämä tyydyttää avaajan mielenkiintoa henkilökohtaisiin uutisiini.
Tuuletin kävelylenkillä pallejani ja persvakoa. Lumet ja paannejää suli jalkakäytävältä pois, traktoriäijä oli tyytyväinen. Perässäni astelleet kanssaulkoilijat ei.
No keksitään omia uutisia. Ehkä säätila, linnut, eläimet, korjattavat asiat ja paikallistapahtumat. Kirjan kirjoittaminen?
Sellaista se on kun ihmisessä ei ole mitään persoonallisuutta.