Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valintaansa tyytyväinen lapseton nainen vastaa kysymyksiinne hetken ajan.

Vierailija
19.10.2005 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnen jostain muusta kuin perinteisestä lapsiperheen elämästä. Minulla on hyvä ja rakastava perhe, ydinperheeseen kuuluu minä ja mieheni. Mutta pidän myös sisaruksiamme ja vanhempiamme perheeseen kuuluvina. Olen perhekeskeinen ihminen, vaikka en omia lapsia kaipaa yhtään. t. ap

Vierailija
2/10 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia, kun en vaan halua. Mielestäni lapsen haluamiseen tulee olla syy, ei siihen ettei halua. t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thats why!!!!

Vierailija
4/10 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisia olemme, mukavan rauhallista elämää vietämme yhdessä. t. ap

Vierailija
5/10 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täällä kylläkin melko harvoin, kun on paljon muitakin harrastuksia onneksi. :) t. ap

Vierailija
6/10 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsista en pidä. En toimi lapsenvahtina kovin usein, ei ole kiinnostusta. Tietysti läheisten ihmisten lapset ovat tärkeitä. t. ap

Vierailija
7/10 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieli.... t. ap

Vierailija
8/10 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit fiksusti että lapsen haluamiseen pitää olla syy, ei sen haluamattomuuteen.

Olisin samassa tilanteessa kuin sinä, mutta aikoinaan kävi vahinko. Rakastan toki lastani, mutta joskus herää ajatus siitä millaista elämä voisi olla jos se olisi mennyt kuten suunnittelin.

Vierailija
9/10 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä joutua itse tuomittavaksi. t. ap

Vierailija
10/10 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppania ei edes rakasteta. Mutta lapsi on vaan saatava, aivan sama kenen kanssa. Että se niistä " rakkauden hedelmistä" . Joistain pareista näkee, ettei heillä tule yhteiselämä sujumaan. Mutta kun molemmat haluavat sen perheen, niin lapset on vaan tehtävä. Surullista on tuokin.

Itselläni on rakastava mies. Mutta jos hän ehdottomasti joskus haluaa lapsia, niin päästän hänet tietysti menemään. Mutta kompromissin vuoksi en lasta tekisi koskaan.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme