Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksikokemuksesi, jota häpeät/kadut/muistelet järkytyksellä?

Vierailija
02.04.2011 |

Aloitan:

Olin 14v, vähän humalassa ja eräällä rannalla/leirintäalueella kaverini kanssa. Ulkonäöltäni ja kotioloissa/koulussa olin ns. perhetyttö ja pukeuduin ihan tavallisesti.

Olin menettänyt neitsyyteni puolivahingossa, noin paria kuukautta aiemmin.

Huomasin hyvännäköisen kundin ja aloin vaania häntä johdonmukaisesti - ja kun hän huomasi minut, tarjosin

( todennäköisesti )itseäni hänelle hyvin avoimesti ja päädyimme pian erääseen autoon harrastamaan seksiä. Toimitus ei tuntunut miltään, eikä sitä viety loppuun saakka. Hetkisen siinä kun vielä juteltiin, niin tajusin, ettei poika kiinnostakaan minua yhtään.

Lähdinkin siitä sitten hengailemaan muualle, sillä seuraumuksella, että päädyin taas pian panemaan jonkun toisen tuntemattoman kanssa johonkin telttaan. Kaverini odotti teltan ulkopuolella ja kuunteli, kun se kundi hoki koko ajan "pyllistä, pyllistä". ( jollain karmealla tavalla toi kyllä naurattaa mua, mutta ikinä en kenellekään tätä kertoisi livenä )

Mitään ehkäisyä ei kummassakaan tapauksessa käytetty.

Pää meinaa hajota edelleen, hyi helvetti...en haluaisi muistaa, mutta muistan kuitenkin. Tapauksesta on kohta 25vuotta.

Kommentit (157)

Vierailija
61/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä nolompikin tapaus on mielessä mutta se on jo niin nolo että jätän sen vain itseni ja kyseisen miehen väliseksi.

Muuttelet sopivasti yksityiskohtia niin, ettei ketään voisi ikinä tunnistaa, vaikka kertoisit joskus myöhemmin tarinan jollekin oikein yksityiskohdin! :)

Vierailija
62/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut tautia mieheltäsi? Yhtähyvin hän on voinut kantaa tautia tai saanut sen pettäessä sinua.

yhtenä iltana ollessani joku 17v panin kahden eri miehen kanssa, hyi helkkari.

toinen mikä on jääny mieleen, panin peräkkäisinä iltoina veljeksiä. Mitähän veljekset ajattelee kun kummatkin on pannu samaa naista ja vielä peräkkäisinä päivinä..(tiedän että tietävät) kummallakin oli muuten tosi pieni muna.

Nää kaks ekaa nyt on lähinnä sellaisia huvittavia juttuja mut tää viimeinen ei naurata yhtään vieläkään

Kaikista häpeällisintä oli kun tartutin klamydian nykyiseen aviomieheeni. Tauti vieläpä selvis vasta raskausaikana :( sekin oli tarttunut matkaan joskus nuoruusvuosina, koska en ole pettänyt miestäni. Kerkes muhia sellaset pari vuotta :(

Luojan kiitos mieheni antoi anteeksi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näitä noloja kertoja on ollut...

Joskus 18-19vuotiaana mentiin kaverini kanssa baariin, josta sitten yhdessä bongattiin joku mies. Lähdettiin sitten kaikki mun kämpille, ihanaan pieneen yksiöön. Meno oli vähän sitä ja tätä ja musiikki pauhas.. Kesken kaiken sitten ovelle koputettiin ja poliisithan ne siellä! Oli kuulemma naapuri valittanut liian kovasta metelistä... Hyvä kun ovelta näki suoraan mun sängylle, jossa sitten kaveri ja se mies olivat, poliisit pyysivät heitä poistumaan ja jäivät ovelle seisomaan, siinä sitten yrittivät reppanat pukea päälleen poliisien katseltavana... :D

No nämä tyypit häipy ja poliisit myös, soitin sitten kaverille että voivat tulla takas. Jotain siinä sitten hommailtiin ja mun kaveri oli lähtenyt yöllä joskus kotia ja aamulla heräsin siihen kun tämän miehen puhelin soi, esitin itse nukkuvaa vielä, kun en halunnut sille mitään sanoa.. Ja hyi hemmetti! Sillä oli pikkuhousut jalassa ja vieläpä jotku harmaat jotka roikku perseestä!! Hyi yäk!!

Vierailija
64/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin myös nuilta poliiseilta kysellä niiden pamppujen kokoa yms.. Toinen oli nuorempi ja toinen semmonen vanha. Tämä nuorempi vaan naureskeli ja hymyili siinä ovella, tais älytä mitä oli tekeillä :D

Joku oli muuten kirjotellut täällä veljeksien munan koosta.. Olen itse aikoinaan pannut aviomieheni veljen kanssa (aviomies tietää) ja sillä veljellä on paljon pienempi muna kun tällä mun miehellä. Ja mun mieskin tän tietää ja oli vaan hyvillään ;)

Vierailija
65/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomalaisnaiset on ihan hulluja. :-D

Onneksi ei itsellä ole ihan noin pimeitä juttuja kuin täällä. Pari tuikitavallista yhden yön tapausta, jotka olisi jälkikäteen arvioiden saaneet jäädä väliin, kun ei ne olleet vaivan väärttejä.

Yksi kerta kyllä inhottaa jälkeenpäin: erehdyin kaksikymppisenä mietiskelemään ääneen satunnaiselle seksikumppanilleni (vajaa kolmekymppiselle miehelle) juuri h-hetkellä, miten en tykkää kondomeista (siis hajusta ja siitä näpräämisestä), ja silläkös kasvot kirkastui: no ei käytetä sitten! Kortsu lensi huoneen nurkkaan ja mies kävi toimeen paljaana. Olin ihan vaan omaa kokemattomuuttani liian arka korjaamaan että en mä nyt sitä sillä tarkoittanut! Luulin tehneeni jonkin kardinaalivirheen seksietiketissä (oli mun eka yhdenyön juttu, ja eka ns."aikuisen miehen" kanssa). Ahdistuneena vaan suostuin suojaamatomaan seksiin ja potkin itseäni päähän, että miten mä noin menin möläyttämään.

Voi mikä tietämätön kakara mä vielä silloin olinkin. Onneksi, ONNEKSI ei tullut tauteja tai ei-toivottua raskautta. Voi hyvä sylvi.

Vierailija
66/157 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskaa, että muutkin muistelee "ilolla" vanhoja hölmöilyjään. Nyt kun elämä pyörii lasten, töiden ja asuntolainan ympärillä niin on kiva tietää että on joskus tullut elettyä sitä huoletonta nuoruuttakin :)

Vierailija
67/157 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh hu. Minun teinivuodet ovat olleet näköjään ihan tylsät...

Kerran vähän isompana tempaisin sen verran, että testasin yhdenyönsuhdetta. Not my thing. Varsinkinkaan sne jälkeen ku tyyppi kertoi, että hällä on vaimo, mutta heillä sopimus, että satunnaiset panot on ok. Pistin hemmon pihalle aika äkkiä, siihen loppu yhdenillansuhdekokeilut...

Vierailija
68/157 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tasan ja vain yksi seksikumppani, ihana aviomieheni. Olen tehnyt varmaan kaiken "nolon" mitä voin tehdä, kun yhdessä ekat kerrat toistemme kanssa koettiin.

Mutta silti en häpeä enkä kadu mitään, myöskään sitä että se yhteinen elo alkoi mun ollessa 14v, kaikkea muistellaan lämmöllä ja hymyillen :)

Vierailija
69/157 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

villeinä opiskeluaikoina tapasin vähän mua vanhemman tyypin, joka sai multa jalat alta. oltiin jo kerran päädytty sänkyyn ja meillä oli oikein mukavaa, sitten muutaman viikon päästä törmättiin uudestaan baarissa ja mentiin hänen poikamiesboxiin. molemmat oltiin humalas ja mä muistin että mulla on vielä menkat, joten ei kannattais harrastaa seksiä, mutta mies vaan tietty että joo, joo, ei haittaa... no kondomia käytettiin, mutta aamulla näky oli kaamea, lakanat oli ihan veressa, joka puolella tahroja!!! Mä vaan muistutin häntä että hän oli halunnut vaikka kerroin että on menkat, ja neuvoin pesemään valkopesuaineella! En muista että tavattiinko edes uudelleen, ei oltu niin vakavissamme kummatkaan...mutta kyllä hävetti se sotku!

Vierailija
70/157 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

komistuksen kanssa luokseni. Olin miehen päällä. Yhtäkkiä tajusin, että joka puolella oli märkää. Olin sitten kussut siinä ratsastaessani tyypin päälle. Otti kyllä ritolat se kolli äkkiä. NIIN NOLOA!!! Ja tää tyyppi oli meillä pari kk sitten töissä harjottelijapoikana :D. Meinasin kuolla häpeästä, kun näin hänet.

Vierailija
71/157 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette oksettavia tyyppejä kun kaikenlaisten annatte tyhjentää pussinsa itseenne

Vierailija
72/157 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa on tapahtunut liian julkisella paikalla.

Ehkä pahin ja nolottavin on kun tosi humalassa eräiden sukujuhlien jälkeen harrastin serkkupojan kanssa seksiä...

Vierailija
73/157 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin heitetyksi ulos ravintolasta yritettyäni panna siellä. Enkä omaa miestäni.

Vierailija
74/157 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoruuden viinanhuuruisilta biletysvuosilta... Minusta tulee juovuksissa todellinen nymfomaani joka kiihottuu ihan joka äijästä.... Tämmöisiä ehkä ne pahimmat:

- Pano turkulaisen yökerhon miestenvessassa satunnaisen ulkomaalaisen miehen kanssa - ja siellä vessassa ramppasi koko ajan porukkaa mutta me ei keskeytetty hommia

- Eräs baarista pokattu yhdenillan mies osoittautui pissakakkafetisistiksi ja juovuksissahan sitä täytyy kokeilla kaikkea. Sillä oli oikein joku muovilakana näitä leikkejä varten joka laitettiin alle. Oli kyllä ihan saatanan ällöttävää. Mies voihki kiihotuksesta kun ulostin pyynnöstä hänen vatsalle ja levitin paskaa hänen kroppaansa.

- Sitten on näitä filmi poikki -tapauksia epämääräinen määrä joissa en tiedä onko tullut paneskeltua vai ei ja ihmetellyt aamulla mikä maa, mikä kaupunki, mikä paikka missä olen. Kerran olen ihan oikeasti päätynyt eri maahankin opiskelijana, jonkun liikemiehen kanssa Norjaan.

Vierailija
75/157 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota edellistä on kyllä paha seurata mutta laitetaan nyt oma ainoa oikeasti kaduttava kokemus.

Opiskeluaikana muistaakseni 26-vuotiaana, olin asuntolan bileissä, jossa eräs aivan järkyttävän ujon oloinen poika koitti lähestyä minua. Arvasin kyllä heti aluksi että kyseessä oli tyyppi, jolla on sanoisimmeko fetishistinen suhtautuminen minun laisiini naisiin mutta jotenkin kävi se tyyppi niin sääliksi kun siitä näki että se on kerännyt rohkeutta (myös nestemäistä) tulla juttelemaan koko illan. Sosiaaliset taidot eivät olleet huippuluokkaa mutta ulkonäkö ihan plussan puolella joten siitä siirryttiin sitten omaan kämppään myöhemmin illalla. Tositoimiin ryhtyessä tyyppi vaan oli niin hermona että alkoi ensin itkeä ja sitten voida pahoin ja joutui lähteä oksentamaan. Ei tämä vielä mitään mutta kun hieman huomiota osoitettuani tilannen meni siihen että muutaman kuukauden päästä joutui jo pistämään lähestymiskiellon vetämään.

Vierailija
76/157 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden viikonlopun aikana, taisi olla vappu, kavi luonani 3 miesta. Yhdella tosin ei homma oikein skulannut... :D

Oi niita aikoja!

Vierailija
77/157 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta suojauksesta olisi ehka voinut pitaa paremmin huolta, onneksi ei tullut mitaan seurauksia! :)

Vierailija
78/157 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden miehen ja yhden naisen kanssa hotellihuoneeseen. Ensin poltimme pilveä ja sen jälkeen oli tarkoitus ryhtyä hommiin. Toinen pari pani siinä vieressä into piukalla, mutta jännitin niin kovasti, ettei mies vain yksinkertaisesti saanut sisälle. Kuuntelimme sitten vain näiden toisten ulinaa ja hipsin jossain vaiheessa kotiin. Tuolloin luulin olevani luuseri, mutta ymmärsin onneksi myöhemmin, että tässä yhtälössä ne luuserit löytyivätkin muualta.

Vierailija
79/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräiden sukujuhlien jälkeen harrastin serkkupojan kanssa seksiä...

Vierailija
80/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette oksettavia tyyppejä kun kaikenlaisten annatte tyhjentää pussinsa itseenne

Pakko käyttää kateellisuuskortti: Taidat olla vaan kateellinen... ;)