Seksikokemuksesi, jota häpeät/kadut/muistelet järkytyksellä?
Aloitan:
Olin 14v, vähän humalassa ja eräällä rannalla/leirintäalueella kaverini kanssa. Ulkonäöltäni ja kotioloissa/koulussa olin ns. perhetyttö ja pukeuduin ihan tavallisesti.
Olin menettänyt neitsyyteni puolivahingossa, noin paria kuukautta aiemmin.
Huomasin hyvännäköisen kundin ja aloin vaania häntä johdonmukaisesti - ja kun hän huomasi minut, tarjosin
( todennäköisesti )itseäni hänelle hyvin avoimesti ja päädyimme pian erääseen autoon harrastamaan seksiä. Toimitus ei tuntunut miltään, eikä sitä viety loppuun saakka. Hetkisen siinä kun vielä juteltiin, niin tajusin, ettei poika kiinnostakaan minua yhtään.
Lähdinkin siitä sitten hengailemaan muualle, sillä seuraumuksella, että päädyin taas pian panemaan jonkun toisen tuntemattoman kanssa johonkin telttaan. Kaverini odotti teltan ulkopuolella ja kuunteli, kun se kundi hoki koko ajan "pyllistä, pyllistä". ( jollain karmealla tavalla toi kyllä naurattaa mua, mutta ikinä en kenellekään tätä kertoisi livenä )
Mitään ehkäisyä ei kummassakaan tapauksessa käytetty.
Pää meinaa hajota edelleen, hyi helvetti...en haluaisi muistaa, mutta muistan kuitenkin. Tapauksesta on kohta 25vuotta.
Kommentit (157)
tuo oli asiaan kuulumaton viesti, mutta ei minun viestini. Minä en ole edelleenkään paheksunut sitä, että jotkut ovat tehneet virheitä, vaan nimenomaan sitä, että piti hyökätä kaikkien meidän kimppuun, jotka emme tällä elämän saralla ole tehneet virheitä. On tyhmää, että joillakin on tarve rangaista niitä, jotka ovat onnistuneet elämään itseään ja muita satuttamatta.
virheitä elämssä MUULLA saralla kuin seksin saralla.....Me seksin saralla "virehilleet" sitten tullemme paheksumaan ja kertomaan kuinka "en minä ainakaan ole nähnyt tarvetta ottaa jättilainaa, ostaa osa-maksulla, mennä naimisiin pahoinpitelevän miehen kanssa, sortua syömään itseäni 110 kiloiseksi jne. jne.
virheitä elämssä MUULLA saralla kuin seksin saralla.....Me seksin saralla "virehilleet" sitten tullemme paheksumaan ja kertomaan kuinka "en minä ainakaan ole nähnyt tarvetta ottaa jättilainaa, ostaa osa-maksulla, mennä naimisiin pahoinpitelevän miehen kanssa, sortua syömään itseäni 110 kiloiseksi jne. jne.
tosin tuo yksi sankarihan jo ehti kertoa kuinka hän on elänyt koko elämänsä ilman katumusta. Kyllä mä vähän kade oon. Ajatella, koko elämän osannut tehdä ihka oikeita valintoja, ettei ole mitään kaduttavaa..... jonkun sortin yli-ihminen? =D
ei vaan kadu virheitään tai sitten ei myönnä virheitään.Tai sitten tietysti on se surkein vaihtoehto eli ei tajua tehneensä virheitä.
Tieto siitä, että on olemassa tällaisia tavallista elämää eläneitä ja onnellisia, taitaa olla liian tuskallinen useammallekin teistä. Olenpa siis hiljaa.
Mutta ihan oikeasti, olkaa armollisempia itsellenne. Meillä "yli-ihmisillä" on muutakin tekemistä, kuin miettiä muiden tekemiä virheitä. Eli ei teitä kukaan muu tarkkaile ja arvostele kuin te itse.
Yli-ihmisillä heittomerkeissä siksi, että mielestäni mitään yli-ihmisiä ei olekaan. Ei tavallisen elämän eläminen niin vaativaa ole. Kokeilkaa vaikka, niin ei tarvitse enää kummastella ja pelätä!
Olisin ihan teidän iloksenne voinut tehdä aloittamanne avauksen, mutta kävi niin ikävästi, että en tosiaan keksinyt mitään asiaa, jossa olisin suuremmin mokaillut. En ole läski, en veloissa eikä mieheni edes hakkaa minua. Olen todella pahoillani.
Päivänne on nyt toivottavasti pelastettu =)! Kirjoitin: "Olisin ihan teidän iloksenne voinut tehdä aloittamanne avauksen...", vaikka piti kirjoittaa: "Olisin ihan teidän iloksenne voinut tehdä ehdottamanne avauksen...!
Päivänne on nyt toivottavasti pelastettu =)! Kirjoitin: "Olisin ihan teidän iloksenne voinut tehdä aloittamanne avauksen...", vaikka piti kirjoittaa: "Olisin ihan teidän iloksenne voinut tehdä ehdottamanne avauksen...!
tänne niitä kokemuksia, kiitos.
Vai pitääkö siveydensipulien aina saada viimeinen sana? Ja se on ei.
Noloimmatkin kokeilut ovat tapahtuneet vakkarisuhteissa. Ja liittyvät yleensä siihen, että olen ollut avoimempi kuin seksin toinen osapuoli. Sellainen on nolottanut ja hävettänyt jälkeenpäin.
Esimerkiksi halusin kokeilla anaalia. Ekaan kertaan kumppani lähti innoissaan mukaan, toisella kertaa olin aistivinani innokkuuden puutetta. Tämän toisen kerran jälkeen hän sanoi, ettei tykkää siitä, kun haisee vähän kakka :-S Ja olin pessyt anukseni ja tyhjentänyt suolen jne, mutta niin sieltä oli joku tuoksahdus tullut. En ole sen jälkeen anaaliin alkanut :-P
Toinen oli, kun halusin harrastaa seksiä silloisen kumppanini kanssa kesken baarista pyöräilyn. Menimme läheisen koulun aitaa vasten naimaan, mutta mies ei tullut millään. Häntä julkisella paikalla paneskelu ei kiihottanut, vaan oli jollain tapaa jälkeenpäin loukkaantunut. Olin nuori ja mua hävetti ihan sairaasti, kun uskaltauduin olemaan kokeilunhaluinen.
Minulla on vain yksi yhden illan suhde ja siitä tuli niin paha morkkis, että toivottavasti jää ainoaksi.
(Ja nykyään en pyytele anteeksi omia kokeilunhaluja tai seksin "vaatimista". Sen sijaan puhun etukäteen molempien ajatuksista ja jos toiselle ei ajatus iske, niin hautaan sen tai käytän sitä vain fantasioissani.)
43
Mutta jatkakaa vaan, mä poistun.
t. vielä yksi siveydensipuli
Tieto siitä, että on olemassa tällaisia tavallista elämää eläneitä ja onnellisia, taitaa olla liian tuskallinen useammallekin teistä. Olenpa siis hiljaa. Mutta ihan oikeasti, olkaa armollisempia itsellenne. Meillä "yli-ihmisillä" on muutakin tekemistä, kuin miettiä muiden tekemiä virheitä. Eli ei teitä kukaan muu tarkkaile ja arvostele kuin te itse. Yli-ihmisillä heittomerkeissä siksi, että mielestäni mitään yli-ihmisiä ei olekaan. Ei tavallisen elämän eläminen niin vaativaa ole. Kokeilkaa vaikka, niin ei tarvitse enää kummastella ja pelätä! Olisin ihan teidän iloksenne voinut tehdä aloittamanne avauksen, mutta kävi niin ikävästi, että en tosiaan keksinyt mitään asiaa, jossa olisin suuremmin mokaillut. En ole läski, en veloissa eikä mieheni edes hakkaa minua. Olen todella pahoillani.
Tässä käytetään sekä käänteistä psykologiaa, ylitsevuotavan empaattista "ymmärtämistä" että (huonosti) piiloteltua alentumista kanssaihmistä kohtaan. Ja kaikki samassa viestissä! :) Hyvä sinä "yli-ihminen" (huomaatko, minäkin laitoin sen heittomerkkeihin, näin pääsemme ikään kuin samalle kumppanuuden asteelle nettikirjoittelussamme), olet selvästi käynyt "Kuinka näpäytän ihmistä Internetin keskustelupalstalla ilman, että minua voi syyttää ilkeilystä" -kurssin alkeet.
Ihan tavallista elämää minäkin (mekin?) elän ja olen jopa onnellinen. Vaikka en olekaan mikään siveyden sipuli nuoruudessani ollutkaan. Yksi ketjun vastauksista on jopa minun; kyllä, minä kadun osaa menneistä, en niinkään tapauskohtaisesti, koska mitään varsin ikävää ei ole koskaan sattunut, mutta olen silti tehnyt valintoja, jotka olisin voinut jättää valitsematta. Niistä olen opiksi ottanut ja todellakin, kuten sanoit, ollut itselleni armollinen. Alentuvaisuuttasi en siis kaipaa. :)
Mitä tulee tuohon "ei teitä kukaan muu tarkkaile ja arvostele kuin te itse"; no senhän todistit vääräksi jo itsekin. Missäkö arvostelet? No, pientä sellaista jälkimakua jää esim. kirjoituksistasi "vaikka en persettäni olekaan jakamassa kaikkien kylän miesten kesken" (jos on ketjussa mainittuja kokemuksia, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla ihminen, joka jakaa persettään kaikkien kylän miesten kesken?), "Minä vain elän ilman pelkoa ja katumusta" (meillä ei siihen ole eikä ikinä tule olemaan varaa?), "perseenjakajilla tuntuu olevan tarvetta haukkua meitä siveellisiä" (perseenjakaja, hei pliis???)... Tuossa nyt jotain pientä, joka kumoaa sen, ettet kuitenkaan oikeasti arvostelisi meitä muita. Sehän paistaa kaikesta kirjoituksistasi läpi!
Entä mikä saa sinut luulemaan, ettemme me eläisi tavallista elämää? Tämä kommentti tosin meni alentuvuudessasi jo hieman liian pitkälle, joten suosittelen jatkokurssia vielä provosoinnissa. Hyvä siitä vielä tulee.
Minä puolestani olen ihan tyytyväinen, että elämäsi on mallillaan, ettei miehesi hakkaa sinua etkä ole veloissa. Nauttisit sinäkin siitä mitä sinulla on, niin ei ehkä olisi niin suurta tarvetta päteä muiden kustannuksella! :)
Aurinkoa tähänkin päivääsi! *hymiö*
yhtenä iltana ollessani joku 17v panin kahden eri miehen kanssa, hyi helkkari.
toinen mikä on jääny mieleen, panin peräkkäisinä iltoina veljeksiä. Mitähän veljekset ajattelee kun kummatkin on pannu samaa naista ja vielä peräkkäisinä päivinä..(tiedän että tietävät) kummallakin oli muuten tosi pieni muna.
Nää kaks ekaa nyt on lähinnä sellaisia huvittavia juttuja mut tää viimeinen ei naurata yhtään vieläkään
Kaikista häpeällisintä oli kun tartutin klamydian nykyiseen aviomieheeni. Tauti vieläpä selvis vasta raskausaikana :( sekin oli tarttunut matkaan joskus nuoruusvuosina, koska en ole pettänyt miestäni. Kerkes muhia sellaset pari vuotta :(
Luojan kiitos mieheni antoi anteeksi!!
Asiattomat 8siveelliset) toisiin ketjuihin jankkaamaan, kiitos.
Olen 16-vuotias ja menetin neitsyyteni muutama kuukausi sitten. Pari päivää sitten tultiin reilun kymmenen kaverin kanssa meidän kämpille viettämään iltaa, koska vanhempani olivat poissa. Minä ja kolme muuta kaveria olimme juoneet alkoholia ja muiden lähtiessä kotiin jäimme nelisteen juttelemaan. Vähän ajan päästä olimme kaikki nukahtaneet ja kun noin tunnin päästä heräsin totesin että olipas ahdasta ja menin toiseen huoneeseen nukkumaan.
Minulla oli hieman huono olo ja en saanut unta joten mietiskelin vain makoillessani. Pian yks kavereistani tuli huoneeseen ja viereeni nukkumaan koska hänelläkin oli ollut ahdasta. Olemme hyviä kavereita ja siksi oli ihan normaalia kietoutua toisiimme ja jatkaa niin nukkumista. Yhtäkkiä huomasin että kaverini lähenee huuliani ja vaikka olin ihan hämilläni päädyimme suutelemaan kiihkeästi. Pian tämän jälkeen hän alkoi sormittamaan minua, olin ihan järkyttynyt, mutta en estellyt sillä olimme kummatkin hieman humalassa enkä ajatellut siitä seuraavan mitään pahaa. Hain kortsun ja harrastimme seksiä. Kävimme pesulla ja tulimme takaisin halailemaan ja nukkumaan.
Olen ihan järkyttynyt, olemme tunteneet pari vuotta ja olemme todella läheisiä. Kaiken lisäksi en ole vieläkään päässyt yli pojan parhaasta kaverista ja olemme samassa koulussa. En todellakaan halua kertoa kenellekkään tästä mutta en yhtään tiedä mitä hän siitä ajattelee.
Ajatus tapahtuneesta kauhistuttaa vieläkin, vaikka ihana ja kiva poika onkin! En vain olisi uskonut tällaista tapahtuvan.
oikeastiko joku luulee että toiset kadehtii hänen visvaista, sukupuolitautien syövyttämää p...a jota yksi jos toinenkin mies on rassannut kännipäissään? nyt ymmärränkin miksi täällä av:lla juttujen taso on näin alhainen, palsta täynnä itseään tyrkyttäviä lutkia joita miehet vetelee lupaa kysymättä perseeseen ja jotka ei edes muista mitä milloinkin tapahtui ja kenen kanssa, oliko kyseessä kiinalainen vai musta mies vai homo lääkäri vai... jotka valuttaa käytettyjä kortsuja vessanpönttöön kun ne on ensin muhineet p...a jonkin aikaa, yööök teidän kanssa.
Toinen niin tosissaan paasaa siellä asiaansa. Liikkis! :)
vähän liian tiukalle nutturansa sitonut mamma siellä moralisoi sydämensä kyllyydestä. Sitä vielä lisäksi harmittaa kovin, kun ei se monien kanssa olleiden pimppi sen kummoisempi ole kuin hänen omansakaan. Kun se ei ulospäin näy monenko kanssa on ollut.
kaikki eivät olekaan samanlaisia jakorasioita. Mäkin olen mieluummin tiukkapiponen, tiukkanutturainen vanhapiikaämmä kuin sellainen, joka jakaa kaikille.
joka hyväksyy mm pedofilian
aika mionta OVIMIESTÄ on tullu mukaan otettua,komeita kun ovat yleensä ja helppoja lähtemään:D
Olin nuorena noin 18 tai 19 vuotiaana tavannut erään miehen jota sitten puolivakavissaan tapailin. Kerran olin tämän miehen ja hänen ystäviensä kanssa bilettämässä ja kännissä kuin käki. Illasta ei ole oikein muuta muistikuvaa kuin se että jossain vaiheessa muistan olevani pihalla miehen erään hyvännäköisen ystävän kanssa ja tämä mies huhuilee takapihalla että missä olen. Ja harrastimme siis seksiä tämän kaverin kanssa jossakin puskassa takapihalla.
En muista miten juttu päättyi kun lähdin sitten yöksi kotiin, mutta eipä tullut pidettyä juurikaan yhteyttä sen jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
nuoruuden viinanhuuruisilta biletysvuosilta... Minusta tulee juovuksissa todellinen nymfomaani joka kiihottuu ihan joka äijästä.... Tämmöisiä ehkä ne pahimmat:
- Pano turkulaisen yökerhon miestenvessassa satunnaisen ulkomaalaisen miehen kanssa - ja siellä vessassa ramppasi koko ajan porukkaa mutta me ei keskeytetty hommia
- Eräs baarista pokattu yhdenillan mies osoittautui pissakakkafetisistiksi ja juovuksissahan sitä täytyy kokeilla kaikkea. Sillä oli oikein joku muovilakana näitä leikkejä varten joka laitettiin alle. Oli kyllä ihan saatanan ällöttävää. Mies voihki kiihotuksesta kun ulostin pyynnöstä hänen vatsalle ja levitin paskaa hänen kroppaansa.
- Sitten on näitä filmi poikki -tapauksia epämääräinen määrä joissa en tiedä onko tullut paneskeltua vai ei ja ihmetellyt aamulla mikä maa, mikä kaupunki, mikä paikka missä olen. Kerran olen ihan oikeasti päätynyt eri maahankin opiskelijana, jonkun liikemiehen kanssa Norjaan.
en tiedä seuraako tää kertoja enää tätä ketjua, mut muistaisin noilta vuosilta silloisen onnelan vessan jossa joku muija pani jonkun ulkomaalaisen kanssa ja mies sössötti että maksaa sille ulkona vitosen..:D Seurattiin kaverin kanssa tilannetta että mitä helvettiä siellä tapahtuu kun jonkun jätkän tentut..
Liikuin eräässä riehakkaassa harrasteporukassa ystävättäreni kanssa.
Taisimme vedellä pohjia poikaystäväni luona (hän oli reissussa) ja läheisessä räkäläbaarissa.
Sieltä löysimme "meidän sakkia" ja päädyimme erään jäsenen asuntoon jatkoille.
Meitä oli joku puolisen tusinaa siinä yksiössä ja minä tietysti nukuin päätähden kanssa sängyssä.
Muut nukkuivat sohvalla/lattialla.
No pitihän siinä sitten alkaa kähmimään kiimaisina ja hommailemaan.
Miehellä ei humalatilan vuoksi juurikaan seisonut,
mutta näköjään riittävästi silti, että sain klamydian!
En saanut mitään oireita siitä, mutta seuraava partneri sai ja soitti minulle asiasta.
Oli pakko mennä testeihin ja sain lääkkeet.
Passitin myös poikaystäväni testeihin ja hänkin sai lääkkeet.
Heitin pöytään "sä oot pettäny!"-kortin ja se meni läpi.
Nyt valovuosia tapahtuman jälkeen joudun käymään eräässä firmassa jota pitää tämän panon vaimo.
Tuntuu kiusalliselta. Joskus myös pano itse on siellä paikalla.
Emme todellakaan paljasta tuntevamme toisiamme. Morjestamme vain kohteliaisuussääntöjen takia.
Tartuttikohan se mies montakin? Yäk.
Ainakin ystävättärelläni oli sama tauti...