Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksikokemuksesi, jota häpeät/kadut/muistelet järkytyksellä?

Vierailija
02.04.2011 |

Aloitan:

Olin 14v, vähän humalassa ja eräällä rannalla/leirintäalueella kaverini kanssa. Ulkonäöltäni ja kotioloissa/koulussa olin ns. perhetyttö ja pukeuduin ihan tavallisesti.

Olin menettänyt neitsyyteni puolivahingossa, noin paria kuukautta aiemmin.

Huomasin hyvännäköisen kundin ja aloin vaania häntä johdonmukaisesti - ja kun hän huomasi minut, tarjosin

( todennäköisesti )itseäni hänelle hyvin avoimesti ja päädyimme pian erääseen autoon harrastamaan seksiä. Toimitus ei tuntunut miltään, eikä sitä viety loppuun saakka. Hetkisen siinä kun vielä juteltiin, niin tajusin, ettei poika kiinnostakaan minua yhtään.

Lähdinkin siitä sitten hengailemaan muualle, sillä seuraumuksella, että päädyin taas pian panemaan jonkun toisen tuntemattoman kanssa johonkin telttaan. Kaverini odotti teltan ulkopuolella ja kuunteli, kun se kundi hoki koko ajan "pyllistä, pyllistä". ( jollain karmealla tavalla toi kyllä naurattaa mua, mutta ikinä en kenellekään tätä kertoisi livenä )

Mitään ehkäisyä ei kummassakaan tapauksessa käytetty.

Pää meinaa hajota edelleen, hyi helvetti...en haluaisi muistaa, mutta muistan kuitenkin. Tapauksesta on kohta 25vuotta.

Kommentit (157)

Vierailija
41/157 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastiko joku luulee että toiset kadehtii hänen visvaista, sukupuolitautien syövyttämää p...a jota yksi jos toinenkin mies on rassannut kännipäissään? nyt ymmärränkin miksi täällä av:lla juttujen taso on näin alhainen, palsta täynnä itseään tyrkyttäviä lutkia joita miehet vetelee lupaa kysymättä perseeseen ja jotka ei edes muista mitä milloinkin tapahtui ja kenen kanssa, oliko kyseessä kiinalainen vai musta mies vai homo lääkäri vai... jotka valuttaa käytettyjä kortsuja vessanpönttöön kun ne on ensin muhineet p...a jonkin aikaa, yööök teidän kanssa.

Toinen niin tosissaan paasaa siellä asiaansa. Liikkis! :)

vähän liian tiukalle nutturansa sitonut mamma siellä moralisoi sydämensä kyllyydestä.

Sitä vielä lisäksi harmittaa kovin, kun ei se monien kanssa olleiden pimppi sen kummoisempi ole kuin hänen omansakaan. Kun se ei ulospäin näy monenko kanssa on ollut.

Vierailija
42/157 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mieheni poikasena tuli ensimmäistä kertaa luokseni yöksi (kännäämään ja panemaan) ja otin häneltä suihin. Humalatila lienee ollut suuri, sillä oksensin miehen päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/157 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono lukko jos aukeaa monella avaimella..

Yleisavaimia on aina olemassa, minkäs teet jos sellainen lukkoon solahtaa ; )

Vierailija
44/157 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

virheitä elämssä MUULLA saralla kuin seksin saralla.....Me seksin saralla "virehilleet" sitten tullemme paheksumaan ja kertomaan kuinka "en minä ainakaan ole nähnyt tarvetta ottaa jättilainaa, ostaa osa-maksulla, mennä naimisiin pahoinpitelevän miehen kanssa, sortua syömään itseäni 110 kiloiseksi jne. jne.

Minun puolestani kukin saa harrastaa seksiä miten haluaa, enkä todellakaan tuomitse ketään. Mutta miten joku voi tuomita naisen omana virheenä sen, että on mennyt naimisiin hakkaajan kanssa??!! Luuletteko, että se lukee sen miehen otsassa??

Vierailija
45/157 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
46/157 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä...

- olin silloin vielä avoliitossa ja panin opiskelukaverini kanssa kesken baari-illan. Sain herpeksen.

Sinkkuna on sattunut sitten enemmän:

- Yhden juhannuksen aikana panin 3 eri miehen kanssa ja me kaikki asuimme samassa mökissä.

- Panin kesätyöntekijänä kahden johtajan kanssa yhtäaikaa.

- Olen pannut baari-illan päätteeksi mäkkärin vessassa.

- Olen hajoittanut yhden avioliiton (olin itse kyllä sinkku silloin)

- Olen harrastanut seksiä varmasti 100 eri miehen kanssa ja kaikki panot 3,5v sinkkuajan aikana.

Noloa. Onneksi olen nyt naimisissa ja perheellinen ja sinkkuajat on takana. Nuo kaikki kokemukset on siis tapahtuneet yli 24 vuotiaana, että ei voi laittaa edes teinityhmyyden piikkiin!

Vierailija
47/157 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sinkku ja tapailin miestä, joka vaikutti jotenkin kiinnostavalta mutta jossa oli myös paljon ikäviä puolia. Tämä oli ensimmäinen kertani tällaisen hieman hämärämmän tyypin kanssa, joten en tajunnut laittaa hommaa ajoissa poikki. Lisäksi oli vain lyhyt aika pitkän suhteen päättymisestä, enkä halunnut missään nimessä mitään vakavaa suhdetta heti aloittaakaan, joten arvelin "huonommankin" miehen kelpaavan siihen väliin.

Tämä mies oli pettänyt kaikkia seurustelukumppaneitaan (meidän tavatessamme oli kuitenkin sinkku), ja muutenkin jutut pyörivät koko ajan seksin ja entisten panokumppaneiden luettelemisen ympärillä. Sitten kun pääsimme asiaan, kävi ilmi että miehellä oli mikropenis. En sitä sinänsä mitenkään kavahtanut, vaan päätin ihan avoimin mielin kokeilla, miten hommat sen kanssa onnistuvat. Mutta huonostihan ne onnistuivat, kun miehellä oli itsetunto nollissa peniksensä vuoksi, eikä hän voinut uskoa että en ajatellut siitä mitään ikävää. Pilasi ihan itse mahdollisuutensa harrastaa kanssani hyvää seksiä..

No, jonkin verran tämän jälkeen suostuin sitten vielä kuitenkin lähtemään miehen kanssa ulos, kun hän sitä kovasti pyyteli. Päädyimme miehen kaverin kanssa käymään tämän työpaikalla. Huomasin kyllä tilanteesta, että homma oli etukäteen suunniteltu, ja työpaikkakäynti oli tarkoitettu herättämään minussa ihailua tätä miehen kaveria kohtaan. Huokailin ja pyörittelin silmiäni mielessäni, mutta yritin kuitenkin käyttäytyä normaalisti. Sitten lähdimme kaverin kämpille.

Minulle tarjottiin alkoholia, mutta tapani mukaan tyydyin yhteen lasilliseen kuohuviiniä. Sitten miehet alkoivat yksissä tuumin kosketella ja suudella minua. Tykkäsin siitä kyllä, etenkin tämän uuden tuttavuuden koskettelusta, mutta keskeytin hommat hetkeksi kysyäkseni kaverin parisuhdetilanteesta. Hän kertoi olevansa naimisissa ja harrastavansa irtoseksiä vaimon luvalla (vaimo ja lapsi eivät olleet tuolloin kotona). Tämä on ensimmäinen asia, joka jäi hieman hävettämään minua: mistäs minä oikeasti tiesin, oliko miehellä oikeasti vaimon lupa vai ei? Tämän illan jälkeen olen aina vastaavissa tilanteissa vaatinut puolisoilta ihan konkreettisen vakuutuksen - esim. puhelimitse - siitä että lupa todellakin on annettu. Kerran olen sen saanutkin, ja niinä muina kertoina olen sitten vain kieltäytynyt seksistä.

No, miesten hyväilyt ja ajatus ryhmäseksistä tuntuivat kuitenkin hyvin kiihottavilta, joten uskoin vakuutteluihin ja annoin palaa. Tämän uuden tuttavuuden kanssa kemiat toimivat hyvin, mutta alkuperäisellä pokallani oli kyllä jotenkin kieroutunut seksuaali-identiteetti tai sitten emme vain sopineet kovin hyvin yhteen. Yhdessä vaiheessa hän mm. sormetti peppuani ja pyysi toista miestä katsomaan takaapäin, miltä se näytti. Kommentoi sitten asiaa ikään kuin minä olisin ollut pelkkä esine, en lainkaan läsnä tilanteessa.

Keskitymme loppuillasta tuon toisen miehen kanssa yhä enemmän vain toisiimme, mikropenismiehen jäädessä sivustakatsojan osaan. Jäimme useamman aktin jälkeen vielä mikropenismiehen kanssa yhdessä nukkumaan vierashuoneeseen, jossa hän halusi minun runkkaavan itseään ja ottavan suihin, mutta ei kuitenkaan pystynyt laukeamaan (yleensä saan kyllä miehen kuin miehen tulemaan, tarvittaessa nopeastikin).

Tämä kokemus jäi kaduttamaan ensinnäkin siksi, että olin mahdollisesti tullut huijatuksi mukaan luvattomaan pettämiseen enkä varmistanut asiaa tarpeeksi huolellisesti, ja toisaalta siksi, että kemiat eivät toimineet mitenkään täydellisesti meidän kolmen kesken. Sekin harmittaa, että tuo on jäänyt toistakseksi ainoaksi ryhmäseksikokemuksekseni, ja nyt olen parisuhteessa miehen kanssa, joka ei taida olla sellaisesta kovin innostunut. Toivon, että olisin myös tuolla kerralla valinnut kumppanini huolellisemmin! Seksi kahden miehen kanssa olisi voinut olla todella, todella ihanaa, jos miehet olisivat olleet oikeanlaisia.

Vierailija
48/157 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi olla b ja c hepatiittiä samaan aikaan-.-

Tietenkin voi - niillä on vieläpä yhteisiä riskitekijöitä.

Vierailija
49/157 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette oksettavia tyyppejä kun kaikenlaisten annatte tyhjentää pussinsa itseenne

Kysyks joku sun mielipidettä??? Pakko käyttää kateellisuuskortti: Taidat olla vaan kateellinen... ;)

Hyi hitto :(, ja oksennus.

Vierailija
50/157 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

40: onko parempi sitten elämätön elämä siveyden sipulina?

kuin nainen, joka jakaa kaikille. T: ei 40

Vierailija
51/157 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä ja keuhkoa sinä siellä ylhäisellä jalustallasi. Sinä olet valinnut elää elämäsi noin, joku muu jotenkin toisin. Et ole kuule yhtään sen parempi ihminen kuin muutkaan vain sen perusteella, että "et jaa persettä". Ja käsittääkseni nämä kokemukset, mistä täällä kirjoitetaan, ovat tapahtuneet menneisyydessä. Jos niitä vasiten katuu (joku enemmän, joku vähemmän; minä en sano, että niitä edes tarvitsisi katua!), on saattanut jotain oppiakin; oikein kiva että sä olet tehnyt täysin oikeita valintoja läpi elämäsi, no kaikki välttämättä eivät ole. Ei se myöskään tarkoita sitä, että jos on esim. nuorempana elänyt hieman holtittomampaa elämää, se jatkuisi ian kaiken. Mutta ei, kun teidän Hyvien Ihmisten Kirjoissa ihminen on ikuisiksi ajoiksi tuomittu, kun on nuorena pöllöillyt. Ja huom - en puhu tässä itsestäni puoleen tai toiseen. Edellä mainittuja villejä kokemuksia ei ole itsellänikään. Vituttaa vaan sun kaltaiset tekopyhät elvistelijät, kun pitää tulla joka ketjuun yökkimään toisten kokemuksille. Pidä omana tietonas, ketään ei kiinnosta myöskään se, että olet levittänyt rakkauden puutarhasi vain yhdelle miehelle. Mene ja perusta teille oma ketju, riennä jo!

Jos tää ei kerran sua kosketa niin en ymmärrä sun raivoasi. Olen siis ihan toinen, kun tuo viestin kirjoittaja.

Vierailija
52/157 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne niitä kokemuksia, kiitos. Vai pitääkö siveydensipulien aina saada viimeinen sana? Ja se on ei.

Vierailija
53/157 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastiko joku luulee että toiset kadehtii hänen visvaista, sukupuolitautien syövyttämää p...a jota yksi jos toinenkin mies on rassannut kännipäissään? nyt ymmärränkin miksi täällä av:lla juttujen taso on näin alhainen, palsta täynnä itseään tyrkyttäviä lutkia joita miehet vetelee lupaa kysymättä perseeseen ja jotka ei edes muista mitä milloinkin tapahtui ja kenen kanssa, oliko kyseessä kiinalainen vai musta mies vai homo lääkäri vai... jotka valuttaa käytettyjä kortsuja vessanpönttöön kun ne on ensin muhineet p...a jonkin aikaa, yööök teidän kanssa.

vähän liian tiukalle nutturansa sitonut mamma siellä moralisoi sydämensä kyllyydestä. Sitä vielä lisäksi harmittaa kovin, kun ei se monien kanssa olleiden pimppi sen kummoisempi ole kuin hänen omansakaan. Kun se ei ulospäin näy monenko kanssa on ollut.

kaikki eivät olekaan samanlaisia jakorasioita. Mäkin olen mieluummin tiukkapiponen, tiukkanutturainen vanhapiikaämmä kuin sellainen, joka jakaa kaikille.

Vierailija
54/157 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän liian tiukalle nutturansa sitonut mamma siellä moralisoi sydämensä kyllyydestä. Sitä vielä lisäksi harmittaa kovin, kun ei se monien kanssa olleiden pimppi sen kummoisempi ole kuin hänen omansakaan. Kun se ei ulospäin näy monenko kanssa on ollut.

kaikki eivät olekaan samanlaisia jakorasioita. Mäkin olen mieluummin tiukkapiponen, tiukkanutturainen vanhapiikaämmä kuin sellainen, joka jakaa kaikille.

Ihanaa mustavalkoista logiikkaa:) Itse en todellakaan ole jakanut kaikille, tuskin kovin moni muukaan tähän ketjuun vastanneista. Mulla on ollut kaikkiaan 6 seksikumppania, joista yksi on aviomieheni ja ainoastaan yksi sellainen yhden yön tuttavuus. Kyllä noihin silti jotain noloja ja hassuja juttuja mahtuu mukaan, niin varmaan kaikille.

Vierailija
55/157 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa mustavalkoista logiikkaa:) Itse en todellakaan ole jakanut kaikille, tuskin kovin moni muukaan tähän ketjuun vastanneista. Mulla on ollut kaikkiaan 6 seksikumppania, joista yksi on aviomieheni ja ainoastaan yksi sellainen yhden yön tuttavuus. Kyllä noihin silti jotain noloja ja hassuja juttuja mahtuu mukaan, niin varmaan kaikille.

Et ilmeisesti lukenut tarkemmin? Näin mä ainakin ymmärsin tämän.

Vierailija
56/157 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(aviomieheni, jonka tapasin 14-vuotiaana ja ollaan oltu 30 vuotta yhdessä) ja silti on paljon noloja seksitarinoita.

Olen mm. paskantanut mieheni päälle. Pantiin silleen että makasin selälläni jalat miehen olkapäillä ja orgasminhetkellä lensi ripulin suoraan miehen syliin. Oli maha "vähän" sekaisin. Nykyään voi jo asialle vähän nauraakin, mutta sillon kun toi tapahtu, häpesin monta vuotta silmät päästäni, mies oli tuolloin kohtuu uusi tuttavuus, ja mä muutenkin tosi ujo varsinkin seksinsaralla, ja tietysti vielä teini.

Mä olen myös pierassu mieheni suuhun kesken suuseksin. Sekin hävetti ihan sikana, ja asiaa ei yhtään auttanut se, että mies monta päivää sen jälkeen vielä kertoi kuinka suussa maistuu vieläkin paska vaikka kuinka jynssää :)

Kerran pantiin antaumuksella läheisellä uimarannalla illalla/yöllä kun ketään ei ollut lähistöllä, ja eiköhän keskenkaiken tule naapuri paikalle koiransa kanssa. Hävetti meinaan pitkään ja huolella, ja pitkän aikaa välttelin naapurin näkemistä.

Vierailija
57/157 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(aviomieheni, jonka tapasin 14-vuotiaana ja ollaan oltu 30 vuotta yhdessä) ja silti on paljon noloja seksitarinoita. Olen mm. paskantanut mieheni päälle. Pantiin silleen että makasin selälläni jalat miehen olkapäillä ja orgasminhetkellä lensi ripulin suoraan miehen syliin. Oli maha "vähän" sekaisin. Nykyään voi jo asialle vähän nauraakin, mutta sillon kun toi tapahtu, häpesin monta vuotta silmät päästäni, mies oli tuolloin kohtuu uusi tuttavuus, ja mä muutenkin tosi ujo varsinkin seksinsaralla, ja tietysti vielä teini. Mä olen myös pierassu mieheni suuhun kesken suuseksin. Sekin hävetti ihan sikana, ja asiaa ei yhtään auttanut se, että mies monta päivää sen jälkeen vielä kertoi kuinka suussa maistuu vieläkin paska vaikka kuinka jynssää :)

Hyvä, että pystyt jo nauramaan. Mutta aina sattuu, ja tapahtuu - varsinkin seksin saralla :)

Vierailija
58/157 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

komistuksen kanssa luokseni. Olin miehen päällä. Yhtäkkiä tajusin, että joka puolella oli märkää. Olin sitten kussut siinä ratsastaessani tyypin päälle. Otti kyllä ritolat se kolli äkkiä. NIIN NOLOA!!! Ja tää tyyppi oli meillä pari kk sitten töissä harjottelijapoikana :D. Meinasin kuolla häpeästä, kun näin hänet.

Oletko ihan varma, että pissasit etkä ejakuloinut? Mulla ainakin, kun ejakuloin voi joskus tulla jopa muutama desi nestettä.

Vierailija
59/157 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lestadiolaisen mummoni eräs mielihokema. Naisen kuuluu istua siveästi "lukitussa asennossa" jalat ristissä ja pukeutua aina hameeseen että haarat eivät näy. Naisen "lukkoon" on vain yksi avain ja se on aviomiehellä.

Vierailija
60/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut "siveyden sipuli", mutta jotenkin villeinä opiskeluvuosina (hah, ei ne mitään villejä olleet, neitsyys meni joskus 19v) sattui että saman vuorokauden aikana harrastin seksiä kolmen miehen kanssa ja neljäskin soitteli mutta siinä vaiheessa olin jo tajunnut mitä on tullut tehdyksi niin teki vaan mieli vajota maan alle.

Kyse oli siis miehistä ketkä tunsin jo etukäteen ja olin aiemminkin harrastanut seksiä heidän kanssaan/seurustellut. Sillä hetkellä olin sinkku ja jotenkin tilanteet vain ajautuivat siihen. Ja kun puhun vuorokaudesta niin tarkoitan sitä, eli eka illalla, toka sitten seuraavana päivänä ja kolmas sitten samana iltana. Onneksi pian tuon jälkeen löysin nykyisen mieheni.

Vielä nolompikin tapaus on mielessä mutta se on jo niin nolo että jätän sen vain itseni ja kyseisen miehen väliseksi.