Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksikokemuksesi, jota häpeät/kadut/muistelet järkytyksellä?

Vierailija
02.04.2011 |

Aloitan:

Olin 14v, vähän humalassa ja eräällä rannalla/leirintäalueella kaverini kanssa. Ulkonäöltäni ja kotioloissa/koulussa olin ns. perhetyttö ja pukeuduin ihan tavallisesti.

Olin menettänyt neitsyyteni puolivahingossa, noin paria kuukautta aiemmin.

Huomasin hyvännäköisen kundin ja aloin vaania häntä johdonmukaisesti - ja kun hän huomasi minut, tarjosin

( todennäköisesti )itseäni hänelle hyvin avoimesti ja päädyimme pian erääseen autoon harrastamaan seksiä. Toimitus ei tuntunut miltään, eikä sitä viety loppuun saakka. Hetkisen siinä kun vielä juteltiin, niin tajusin, ettei poika kiinnostakaan minua yhtään.

Lähdinkin siitä sitten hengailemaan muualle, sillä seuraumuksella, että päädyin taas pian panemaan jonkun toisen tuntemattoman kanssa johonkin telttaan. Kaverini odotti teltan ulkopuolella ja kuunteli, kun se kundi hoki koko ajan "pyllistä, pyllistä". ( jollain karmealla tavalla toi kyllä naurattaa mua, mutta ikinä en kenellekään tätä kertoisi livenä )

Mitään ehkäisyä ei kummassakaan tapauksessa käytetty.

Pää meinaa hajota edelleen, hyi helvetti...en haluaisi muistaa, mutta muistan kuitenkin. Tapauksesta on kohta 25vuotta.

Kommentit (157)

Vierailija
81/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen kyllä esim baareissa huomaa :)

T:Ovimies....

Vierailija
82/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rupes tekeen ihan hirveesti mieli kännistä opiskelijaseksiä noista teidän jutuista.

Opiskeluaikoina Turun yliopistossa oli kyllä aika vapaa meininki välillä. Tuntui että mitä pahemmassa kännissä on sitä parempi flaksi käy, mut tietty mikäs ihme sekin on kun kuka vaan kelpaa kunhan on vähän huuruisemmat sisäiset silmälasit.

Aika monen pojan kämpiltä sitä on heräilty ja sitä haalaria lattialta keräilty ja etsitty tietä kotiin. Mutta yleensä ihan hyvät muisto siitä on jäänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen kyllä esim baareissa huomaa :) T:Ovimies....

Kyllä minä ensisijaisesti baarista omat pokani noudan. :p

Vierailija
84/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastiko joku luulee että toiset kadehtii hänen visvaista, sukupuolitautien syövyttämää p...a jota yksi jos toinenkin mies on rassannut kännipäissään? nyt ymmärränkin miksi täällä av:lla juttujen taso on näin alhainen, palsta täynnä itseään tyrkyttäviä lutkia joita miehet vetelee lupaa kysymättä perseeseen ja jotka ei edes muista mitä milloinkin tapahtui ja kenen kanssa, oliko kyseessä kiinalainen vai musta mies vai homo lääkäri vai... jotka valuttaa käytettyjä kortsuja vessanpönttöön kun ne on ensin muhineet p...a jonkin aikaa, yööök teidän kanssa.

Vierailija
85/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastiko joku luulee että toiset kadehtii hänen visvaista, sukupuolitautien syövyttämää p...a jota yksi jos toinenkin mies on rassannut kännipäissään? nyt ymmärränkin miksi täällä av:lla juttujen taso on näin alhainen, palsta täynnä itseään tyrkyttäviä lutkia joita miehet vetelee lupaa kysymättä perseeseen ja jotka ei edes muista mitä milloinkin tapahtui ja kenen kanssa, oliko kyseessä kiinalainen vai musta mies vai homo lääkäri vai... jotka valuttaa käytettyjä kortsuja vessanpönttöön kun ne on ensin muhineet p...a jonkin aikaa, yööök teidän kanssa.

Toinen niin tosissaan paasaa siellä asiaansa. Liikkis! :)

Vierailija
86/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jättänyt tekemättä kuin ne, mitä on tehnyt *naur*

Näin me lohdutellaan kaverin kanssa toisiamme, jos on tullut pöljäiltyä :D

Vierailija
87/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevansa ihan vaan ihmisiä! :D

Vierailija
88/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviomiestäni baarissa tapaamani nuoremman miehen kanssa. Siinä kun ilta eteni selvästi pussailuista ja halailuista hänen kämpilleen ja vaatteet alkoivat vähenemään niin hänen ottaessaan housuni pois laukaisi leveällä savon murteella " oho, sulla muuten on karvainen tuhero" =D Olisin voinut vajota maan alle, ja sain jalat äkkiä alleni=D

Vierailija
89/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ymmärränkin miksi täällä av:lla juttujen taso on näin alhainen, palsta täynnä itseään tyrkyttäviä lutkia

ja sinä raukka yksinäsi olet vastuussa siitä, että täällä pysyy edes pieni roti. Perässäsi vedät tämmöistä alhaista lutkajoukkoa kuin kivirekeä, ettei koko palsta ihan täysin vajoaisi jonnekin alimpiin pohjamutiin.

Oi, mihin me joutuisimmekaan ilman sinua, olen ikuisesti kiitollinen! Mutta ensin nussin.

Vierailija
90/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ymmärränkin miksi täällä av:lla juttujen taso on näin alhainen, palsta täynnä itseään tyrkyttäviä lutkia

ja sinä raukka yksinäsi olet vastuussa siitä, että täällä pysyy edes pieni roti. Perässäsi vedät tämmöistä alhaista lutkajoukkoa kuin kivirekeä, ettei koko palsta ihan täysin vajoaisi jonnekin alimpiin pohjamutiin.

Oi, mihin me joutuisimmekaan ilman sinua, olen ikuisesti kiitollinen! Mutta ensin nussin.

Vierailija
91/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi ei mitään taudikkaita sellaisia, sen opin yhdestä kerrasta.

Mutta eräs juttu vaan nolottaa....Oli sellainen ihan tavismies yökerhossa, ihan fiksun oloinen, ehkä vähän sellainen turhan tarkan oloinen pukumies. Hänen kanssa jostain syystä eksyin hotelliin, jossa hänellä oli huone. Mies osoittautui aivan eri heeboksi välittömästi huoneen oven sulkeuduttua. Hän passitti minut käsipesulle ja muistutti vielä käyttämään saippuaa. Teki samoin itse.

Sen jälkeen ei mitään puhunutkaan kunhan kävi päälle kuin yleinen syyttäjä. Ai niin; oli hän antannut ymmärtää, että minun pitää käydä sitä ennen alapesulla.

Siinä vaiheessa olisin vielä voinut hypätä kenkiini ja liueta.

Akti oli nopea eikä esileikkejä ollut, sillä mies ei uskaltanut koskea minuun lainkaan. Jep, pesusta huolimatta.

Sen jälkeen mies ampaisi pesulle, käski minutkin ja pyysi käyttämään käsipyyhkeitä tai vessapaperi kuivaamiseen. Sitten otti peiton sängyltään ja sanoi, et "heippa, paina ovi kunnolla kiinni kun lähdet"!

Jos sen jälkeen olen yhden illan keikkoja harrastanut niin miehen on täytynyt olla todella jalat alta vievä, ei-neuroottinen tapaus. En ole pettynyt sen jälkeen! :D

Vierailija
92/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sanonpa kuitenkin: Vaikka olisi teihin ylen anteliaisiin verrattuna siveyden sipuli, niin enpä sanoisi, että elämä jää elämättä. Kyllä minä, yhden miehen nainen, elän, vaikka en persettäni olekaan jakamassa kaikkien kylän miesten kesken. Minä vain elän ilman pelkoa ja katumusta =).

Vierailija
93/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä raukka yksinäsi olet vastuussa siitä, että täällä pysyy edes pieni roti. Perässäsi vedät tämmöistä alhaista lutkajoukkoa

vai ellei peräti kuitenkin salaa kuulu samaan intohimoiseen, saastaiseen kastiin...? =p

Vierailija
94/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sanonpa kuitenkin: Vaikka olisi teihin ylen anteliaisiin verrattuna siveyden sipuli, niin enpä sanoisi, että elämä jää elämättä. Kyllä minä, yhden miehen nainen, elän, vaikka en persettäni olekaan jakamassa kaikkien kylän miesten kesken. Minä vain elän ilman pelkoa ja katumusta =).

Elä ja keuhkoa sinä siellä ylhäisellä jalustallasi. Sinä olet valinnut elää elämäsi noin, joku muu jotenkin toisin. Et ole kuule yhtään sen parempi ihminen kuin muutkaan vain sen perusteella, että "et jaa persettä". Ja käsittääkseni nämä kokemukset, mistä täällä kirjoitetaan, ovat tapahtuneet menneisyydessä. Jos niitä vasiten katuu (joku enemmän, joku vähemmän; minä en sano, että niitä edes tarvitsisi katua!), on saattanut jotain oppiakin; oikein kiva että sä olet tehnyt täysin oikeita valintoja läpi elämäsi, no kaikki välttämättä eivät ole. Ei se myöskään tarkoita sitä, että jos on esim. nuorempana elänyt hieman holtittomampaa elämää, se jatkuisi ian kaiken. Mutta ei, kun teidän Hyvien Ihmisten Kirjoissa ihminen on ikuisiksi ajoiksi tuomittu, kun on nuorena pöllöillyt.

Ja huom - en puhu tässä itsestäni puoleen tai toiseen. Edellä mainittuja villejä kokemuksia ei ole itsellänikään. Vituttaa vaan sun kaltaiset tekopyhät elvistelijät, kun pitää tulla joka ketjuun yökkimään toisten kokemuksille. Pidä omana tietonas, ketään ei kiinnosta myöskään se, että olet levittänyt rakkauden puutarhasi vain yhdelle miehelle. Mene ja perusta teille oma ketju, riennä jo!

Vierailija
95/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakaan ei ole kamalasti mieltä jäänyt kaivelemaan.

Eniten ärsyttää nämä liian humalassa olevat miehet, joilla lopahtaa seisominen keskenkaiken ja reppanat yrittävät silti. Kiusallista, muttei kamalaa.

Eniten kaduttaa parit sellaiset miehet, joista olen tykännyt ihan kauheasti ja siksi en ole pystynyt olemaan rentona ja saamaan itse. Olen siis jännittänyt näitä ihmisiä liikaa ja ehkä nauttinut liikaa rohaksuakin ja olen itse ollut tosi ärsyttävä.

Vierailija
96/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sua yököttää nää jutut? Ja tajuat kai että jokainen näistä jutuista on eri ihmisen kirjoittama? Eli se ei siis tarkoita että me jaetaan persettä kaikille miehille kaikkialla mistään välittämättä. Ja eiköhän aika monet näistäkin jutuista ole nuoruuden hölmöilyjä.

Vierailija
97/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole mitään halua puuttua kenenkään sekoiluihin, kun nehän eivät minun alapäätäni kutita ;). Minua ärsyttää nimenomaan se, että te vapaammalla mentaliteetilla varustetut väheksytte ja haukutte meitä, jotka olemme valinneet toisin. Useammin perseenjakajilla tuntuu olevan tarvetta haukkua meitä siveellisiä kuin siveellisillä perseenjakajia.

Minä en ole itseäni jalustalle nostanut. Toin vain esille sen, että elämäni ei ole sen vähemmän hyvää ja mielenkiintoista kuin sinunkaan. Jostakin syystä teillä on kova tarve olettaa, että me maltillista elämää elävät olisimme jollakin jalustalla. Mutta ymmärrettäköön se. Johtuu varmasti huonosta itsetunnosta ja katumuksesta. Mutta ei tuo toisenlaisten naisten väheksyminen muuta asioita, joita olette itse hölmöyksissänne tehneet.

Vierailija
98/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoitko edes lukea vastaustani? Melko selkeästi kirjoitin: "Ja huom - en puhu tässä itsestäni puoleen tai toiseen. Edellä mainittuja villejä kokemuksia ei ole itsellänikään." Näin ollen et voi viitata tekstissäsi minuun (TEILLÄ on tarve olettaa, OLETTE hölmöyksissänne tehneet).

Käytinpä vaan puolustuspuheenvuoron näiden kokemusten kertojien puolesta; ketju nimenomaan koski noloja kokemuksia. Ei tässä käsittääkseni kysytty, mitä mieltä kokemattomat ovat näistä.

Ja silmäniskuhymiö vaan itsellesi. ;) , noin.

Vierailija
99/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väheksynyt eikä haukkunut niitä, joilla ei ole vastaavia kokemuksia jne. Ensimmäinen ketjuun kuulumaton viesti oli nimenomaan paheksuva ketjuun vastanneita kohtaa. Tyyliin "tuollaisi perseenjakajia, hyi!" Joten ketä paheksuukaan ketä....?

Vierailija
100/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjussa ei myöskään kysytty TEIDÄN mielipidettänne meistä, jotka emme ole sekoilleet.

Kiitos silmäniskuhymiöstä. Ihana nähdä, että sinullakin on pilkettä silmäkulmassa. Hetken jo luulin, että olet hapannaama.