Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksikokemuksesi, jota häpeät/kadut/muistelet järkytyksellä?

Vierailija
02.04.2011 |

Aloitan:

Olin 14v, vähän humalassa ja eräällä rannalla/leirintäalueella kaverini kanssa. Ulkonäöltäni ja kotioloissa/koulussa olin ns. perhetyttö ja pukeuduin ihan tavallisesti.

Olin menettänyt neitsyyteni puolivahingossa, noin paria kuukautta aiemmin.

Huomasin hyvännäköisen kundin ja aloin vaania häntä johdonmukaisesti - ja kun hän huomasi minut, tarjosin

( todennäköisesti )itseäni hänelle hyvin avoimesti ja päädyimme pian erääseen autoon harrastamaan seksiä. Toimitus ei tuntunut miltään, eikä sitä viety loppuun saakka. Hetkisen siinä kun vielä juteltiin, niin tajusin, ettei poika kiinnostakaan minua yhtään.

Lähdinkin siitä sitten hengailemaan muualle, sillä seuraumuksella, että päädyin taas pian panemaan jonkun toisen tuntemattoman kanssa johonkin telttaan. Kaverini odotti teltan ulkopuolella ja kuunteli, kun se kundi hoki koko ajan "pyllistä, pyllistä". ( jollain karmealla tavalla toi kyllä naurattaa mua, mutta ikinä en kenellekään tätä kertoisi livenä )

Mitään ehkäisyä ei kummassakaan tapauksessa käytetty.

Pää meinaa hajota edelleen, hyi helvetti...en haluaisi muistaa, mutta muistan kuitenkin. Tapauksesta on kohta 25vuotta.

Kommentit (157)

Vierailija
21/157 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

komistuksen kanssa luokseni. Olin miehen päällä. Yhtäkkiä tajusin, että joka puolella oli märkää. Olin sitten kussut siinä ratsastaessani tyypin päälle. Otti kyllä ritolat se kolli äkkiä. NIIN NOLOA!!! Ja tää tyyppi oli meillä pari kk sitten töissä harjottelijapoikana :D. Meinasin kuolla häpeästä, kun näin hänet.

Vierailija
22/157 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oksettaa jo ajatuskin mutta jaan kuitenkin teidän kanssa.

Tuhannen tuitterissa lähdin baarista yhden todella söpön vaaleatukkaisen miehen mukaan hänen asunnolleen. Kun asunnolle päästiin siellä olikin hänen kaverinsa ja miehet alkoivat ehdotella vaikka mitä. Sauna laitettiin päälle ja juotiin vähän lisää. Loppujen lopuksi päädyin sänkyyn heidän kanssaan. Muistan hämärästi kohtauksen jossa imen vaalean kalua ja toinen mies nuolee mua takaapäin.

Vaalea oli kuitenkin sen verran herrasmies että tilasi meille taksin, kun sanoin että nyt mun täytyy mennä kotiin ja että mulla oli tosi huono olo. Meinasin sammua taksiin ja oksentaakin. Onneks pääsin kotiin, ajatella mitä miehet olisivat vielä keksineet? Eipä ole tällaista tehty kuin tuon yhden kerran. Hyhhyi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/157 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhannen päissäni ja niin intopiukeena siitä että kerrankin olin päässyt irrottelemaan kunnolla päädyin musta ihoisen miehen kanssa hyttiin naimaan.

Pää selkeni siitä naimisesta sen verran että kun lähdettiin hytistä drinkille niin tein katoamistempun. Loppureissun väistelinkin tuota miestä laivalla.

Nolotti ja nolottaa edelleen tuo kun saan siitä kavereilta vieläkin kuulla.

Vaikka seksi oli kyllä ihan hyvää..

Vierailija
24/157 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Yhden kostean baari-illan jälkeen raahasin puolitutun, ihan fiksun miehen minun ex-kundikaverini kämppään (minulla oli avaimet, mies oli matkoilla). Seuraavana päivänä lauantaina lähdin työkeikalle kaupungista pois. Olo oli tosi kummallinen ja huono, ja vessassa sitten lipui sisältäni kortsu... yök!!

- Nuorena ehkä 17-vuotiaana yritin puoliväkisin saada yhden minua kiinnostavan miehen kalua pystyyn, kunnes mies nukahti. Molemmilla oli vaatteet päällä. En tainnut olla kovinkaan kiinnostava... Samantyyppisiä kokemuksia kännisten miesten kanssa riittää.

- Kurjia ovat sellaiset, kun ei muista, ovatko vaatteet pysyneet päällä vai ei... näitäkin riittää.

- Muutama vuosi sitten raahasin yhden kollegani työhön liittyvistä bileistä työpaikalleni ja paneskelimme siellä yön tunteina yhden työkaverini vaalealla alcantara-sohvalla. No, mulla oli just menkat loppumaisillaan, mutta sitä verta oli silti kaikkialla... jostain kumman syystä tämä yhden illan juttu jaksoi piirittää mua aika pitkään. Muistan miehestä sen, että tämä halusi minun pitävän sormeani anuksessaan aktin aikana.

Oijjoi...

Vierailija
25/157 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntää en ole harrastanut kuin kahden eri miehen kanssa ja nämä tapahtuneet pitkäaikaisissaa suhteita. Jotain on kuitenkin tullut häslättyä tyyppien kanssa, mutta ihan tylsiä juttuja tähän ketjuun kerrottavaksi. No jos kuitenkin jotakin kertoisin ihan ajankuluksi.

Tää ei mitenkään nolota tai kauhistuta mua, naurattaa vain. :D Oltiin kaverin kanssa hänen poikaystävänsä kaverin luona (asui vielä vanhempiensa luona) bileissä. Innostuttiin siellä sitten vähän pussailemaan ja hiplailemaan toisiamme ja alettiin etsimään meille sopivaa paneskelunurkkausta. :D Eksyttiin sitten sellaiseen pieneen eteiseen/tuulikaappiin, josta oli pääsy takapihalle. Eteinen oli ehkä noin puoli neliömetriä kertaa puoli neliömetriä iso ja siellä sitten oltiin alasti, nuoleskeltiin toisiamme ja sen sellaista. Ahdasta oli, mutta kivaakin. :D Hissukseen sitten puettiin vaatteet päälle ja siirryttiin muiden seuraan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

No muutaman kuukauden päästä tää samainen kaveri oli poikaystävänsä kanssa juhlimassa mun ja mun avomieheni luona. Innostuttiin taas vähän ja siirryttiin sitten makuuhuoneen puolelle. Yhtäkkiä tää mun kaverin poikaystävä tuli sinne, oltiin molemmat alasti ja tää mun kaveri säikähti niin, että mätkähti siitä sängyltä lattialle. Siinä sitten alasti istua kökötti ja kuunteli poikaystävänsä, joka ei tykännyt meidän seksiseikkailuista kovin, saarnaa.

Että tällaisia tarinoita mulla kerrottavana.

Vierailija
26/157 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntää en ole harrastanut kuin kahden eri miehen kanssa ja nämä tapahtuneet pitkäaikaisissaa suhteita. Jotain on kuitenkin tullut häslättyä tyyppien kanssa, mutta ihan tylsiä juttuja tähän ketjuun kerrottavaksi. No jos kuitenkin jotakin kertoisin ihan ajankuluksi.

Tää ei mitenkään nolota tai kauhistuta mua, naurattaa vain. :D Oltiin kaverin kanssa hänen poikaystävänsä kaverin luona (asui vielä vanhempiensa luona) bileissä. Innostuttiin siellä sitten vähän pussailemaan ja hiplailemaan toisiamme ja alettiin etsimään meille sopivaa paneskelunurkkausta. :D Eksyttiin sitten sellaiseen pieneen eteiseen/tuulikaappiin, josta oli pääsy takapihalle. Eteinen oli ehkä noin puoli neliömetriä kertaa puoli neliömetriä iso ja siellä sitten oltiin alasti, nuoleskeltiin toisiamme ja sen sellaista. Ahdasta oli, mutta kivaakin. :D Hissukseen sitten puettiin vaatteet päälle ja siirryttiin muiden seuraan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

No muutaman kuukauden päästä tää samainen kaveri oli poikaystävänsä kanssa juhlimassa mun ja mun avomieheni luona. Innostuttiin taas vähän ja siirryttiin sitten makuuhuoneen puolelle. Yhtäkkiä tää mun kaverin poikaystävä tuli sinne, oltiin molemmat alasti ja tää mun kaveri säikähti niin, että mätkähti siitä sängyltä lattialle. Siinä sitten alasti istua kökötti ja kuunteli poikaystävänsä, joka ei tykännyt meidän seksiseikkailuista kovin, saarnaa.

Että tällaisia tarinoita mulla kerrottavana.

Vierailija
27/157 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi pitänyt jättää väliin. Ei mitään vaarallista tai pelottavaa, mutta läheisyyden kaipuussani tein vääriä asioita.

Olisi pitänyt kunnioittaa itseään enemmän. Yritän tätä opettaa omille lapsilleni, kun itse jouduin aikoinaan ihan omillani seksin maailmaan. Koulussa oli kyllä puhuttu ehkäisystä ja sukupuolitaudeista, mutta ei henkisestä hyvinvoinnista mitään. Mä kuvittelin että kaikki on ok, kunhan huolehtii ehkäisystä.

Vierailija
28/157 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitsyys tuli menetettyä 14vuoden kypsässä iässä kun "suuri rakkaus" antoi ymmärtää että antaa kenkää jos ei pillua tipu..

senpä jälkeen kuitenkin erottiin ja minä tyttö järjestään kävin panemassa kaikkia tämän 15v rotumiehen kavereita..

nyt olen 26 ja sama meininki jatkuu edelleen, jonkinlainen sitoutumiskammo tässä kai ihmisellä on kun seksi on hauskaa vaan kännissä ja saman ihmisen kanssa vain muutaman kerran. sitten katoaa uutuuden viehätys ja saalistusvietti sammuu :D

vaan onpa näitä hauskoja muistoja mitä ajatella lämmöllä kun joskus iltaisin yksin kömpii sänkyyn ;P

Vierailija
29/157 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi olla b ja c hepatiittiä samaan aikaan-.-

Vierailija
30/157 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia en kyllä kehtaisi ikinä myöntää kenellekään :D Sen verran tullut harrastettua vuosien varrella tuota kännitörttöilyä. Varsinkin nuorena (17v-20v) tuli paneskeltua ympäriinsä, eikä sitä oikeastaan "pitänyt minään ihmeellisenä juttuna". Myöskin morkkikset kaikista noista sekoiluista tuli vasta vuosia myöhemmin.. Tuolloin ei häpeillyt oikeestaan MITÄÄN. Noh, "oppia ikä kaikki"..

-Olen heräillyt milloin mistäkin. Joskus 19 kesäisenä (taas kerran) muisti meni täysin baarireissulla. Muistan olleeni helsinkiläisessä yökerhossa. Seuraava muistikuva on, että ollaan isolla, ihan tuikituntemattomalla porukalla tilataksissa matkalla jatkoille.. Heräsin jostain helkkarin isosta, viimesen päälle sisustetusta omakotitalosta, ja sängystä jossa minun lisäksi oli kaksi n. nelikymppistä äijää ja joku nuori mimmi! Ei siis MITÄÄN muistikuvia mitä hittoa on tullut tehtyä. Olin ainoa joka oli hereillä, eka ajatus oli et äkkiä karkuun! :D Noukin vaatteet lattialta, sit olohuoneeseen päästyäni tajusin et se talo on TÄYNNÄ jengii :D kaikki sammmunu. Se talo oli vielä jossain järven rannalla keskellä_ei_mitään. Paniikissa koitin sit etsiä jotain sanomalehtiä tms mist sais osoitteen selville. Löytyihän se, tilasin taksin, ja taksin hinnaks tuli joku 70e! Asuin itse tuolloin Helsingin keskustassa ja tää oli aika landella tää paikka josta heräsin :D Myöhemmin sit tapasin tän talon isännän (toinen niistä äijistä jotka nukku siinä sängyssä mun kaa) uudestaan jossain pippaloissa. Se muisti mut, mutta mä en sitä.. Ja en sit kehdannut jälkeenpäin kysellä et mitä oli tapahtunut, mutta sen ilmeestä päätellen just sitä..

Vierailija
31/157 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viitti ees muistella kaikkia. Mut yks jääny vaivaamaan tosiaan paljon.

Olin baarissa ja muistit meni täysin. Heräsin aamulla helvetin hienosta kämpästä Helsingissä. Katoin ikkunasta, niin purjeveneet kiilteli auringon paisteessa merivedessä. Menin keittiöön juomaan vettä ja se keittiö oli viimmesen päälle. Hyvä, et hanaa osasin käyttää. Muistan, et se tyyppi oli lääkäri ja lähössä jonnekin mökille viettää juhannusta.

Veljeni on hintti ja löysi uuden rakkauden. Tämä uusi rakas oli asunut tällä arvoalueella (jossa yövyin), jonkun tosi rikkaan liikemiehen kanssa.

Menin veljelleni ekan kerran kylään, niin tää tyyppi katsoi mua tosi pitkään ja sanoi, et noin nätti tyttö löytää varmasti yöllä baarista seuraa.

Vasta jälkikäteen tuli mieleen, että ei hyvänen aika. Olenko minä viettänyt yön veljeni hinttimiehen kanssa. Aloin laskea yks ynnä yks. Vaalea mies, lääkäri. Muistan, että kertoi tehneensä gynekolokin hommia HYKS:issä ja tämän olen kuullut nyt sitten myöhemminkin.

En tiedä onko tämä noloa. Mutta olen aika varma, että kyseessä on sama tyyppi.

Damn, kiitos päivän nauruista! :D Meinaan, tuttua kauraa minullekin tämä, että tapaa menneisyydestä jonkun känniseksikumppanin ja ei hajuakaan kuka se on. Noin noloa tilannetta en sentäs oo vielä kohdannut.

Vierailija
32/157 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eniten oksettaa kun olin just 18v.jonkun ällön yli 40v.ulkomaalaisen kans sekstailut baarissa. Olin ihan sekasin. Vieläki miettiny pistikö se ukko mun lasiin jotaki ylimääräistä.

Vierailija
33/157 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono lukko jos aukeaa monella avaimella..

Vierailija
34/157 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kykene edes muistelemaan.. pahimpia ne joissa olen antanut törkeästi käyttää itseäni hyväksi.. ja toiseksi pahin se kun annettiin rahaa.

Sitä on joskus ollut vähän enemmän hajalla :/

Vierailija
35/157 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin jäi vain jutuksi:) Olin eronnut sekä miehestäni että suuresta rakkaudestani vain 6kk aiemmin ja hirveässä puutteessa tietty - 34v yh...

Löysin ravintolasta saksalaismiehen (!) jonka suunnilleen raahasin luokseni ja sänkyyni. Mies halusi vain halailla, mutta suunnilleen väkisin tungin puolikovaa tavaraa sisääni... no eihän siitä mitään tullut....

IHan kavereina erottiin, vietettiin koko seuraavakin päivä yhdessä. Jotain outoa siinä kaverissa oli, katosi jollain aasianreissullaan lopullisesti (pidettiin meilitse vielä yhteyttäkin)

Vierailija
36/157 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ainoa yhden yön juttukin oli sellainen, että muistelen sitä lämpimästi ja hymyillen.

Kännissä en ole sekoillut koskaan...

(Paitsi eräissä juhlissa, joissa oli paljon mun sukulaisia, uhosin kännissä ÄIDILLENI että menen iskeen meidän firman toimitusjohtajan, ihan sama vaikka on naimisissa. No en mennyt tietenkään, mutta ei olis tarttenu ees uhota).

Vierailija
37/157 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarhanopettaja ja entiset hoidot

Olin parikymppisenä opiskelijana erittäin sekuaalisesti aktiivinen, elelin parasta sinkkuaikaana ja rakastin hyvää seksiä.

Tuli sitten harrastettua seksiä erittäin monen paikallisenkin miehen kanssa, keskimäärin löysin itselleni uuden seksikumppanin kerran viikossa. Hyvät sellaiset säilytin ns. vakipanoina, eli sänkyseuraa löytyi halutessa joka illalle.

Itse olin siis vapaa kuin taivaanlintu, sekä seksikumppanitkin (tai ainakin saivat minut siitä vakuuttumaan). Itse asiassa koko aikana ainoastaan sain silmilleni vain kaksi vihaista tyttöystävää (joiden poikaystävät olivat siis vakuuttaneet minulle olleensa sinkkuja). Minua ei missään nimessä kiinnostanut lähteä pokaamaan varattuja miehiä, enhän halunnut tekemisilläni ketään loukata.

Nämä seksisuhteet eivät olleet mitään kännisekoiluita, vaan lähdin ihan tietoisesti etsimään hyvää sänkyseuraa itselleni. En siis ottanut itsekään illan aikana kuin pari drinksua, ja miehet joita lähdin lähestymään, olivat myös itse vasta sen ensimmäisen alkoholiannoksensa ääressä. Minua nimittäin inhottaa edelleen kännisekoilut ja humalainen seksi, eli pidin kriteerini kumppaneissani todella korkealla. Ensinnäkin oli tärkeää että viihdyin miehen seurassa, hän sai minut nauramaan, tulimme juttuun ja kemia välillämme täytyi toimia heti.

Jonkinlaiset tuntosarvet minulle siinä hommassa kyllä kehittyi, sillä seksi oli löytämieni miesten kanssa aina erittäin hyvää ha tyydyttävää.

Koko ilta ja yö oli siis ennen kaikkea hauska!

Ja kuten jo aiemmin kirjoitin, parhammilta pyysin puhelinnumerot, jotta pystyi soittamaan heidät myös arki-iltaisin käymään kylässä.

Tällaista elämää vietin muutaman vuoden ajan (n. 4-vuoden), kunnes aloin kaipaamaan elämääni jotain pysyvämpää ja merkityksellisempää ihmissuhdetta. Lopetin avoimet seksisuhteet tietoisesti ja pidin pitkän tauon, kunnes edes aloitin miesten kanssa deittailun ihan vakavalla mielellä.

Elämä etenkin, kohtasin elämäni miehen ja rakastuin. Menimme naimisiin, perustimme perheen ja sitä rataa. :)

Nykyään sitten työskentelen kotipaikkakunnallani lastentarhanopettajana, ja näinhän siinä sitten kävi, että hoitamieni lasten iseistä löytyy turhan monta vanhaa seksikumppania.

Aluksi asia hieman vaivasi, mutta ajateltuani asiaa, niin enhän minä mitään väärää ole tehnyt.

Hirmu luontevasti kohtaamiset näiden isien kanssa on sujunut, kaikki olemme pysyneet asialinjalla ja ystävällisissä merkeissä.

Ainoastaan yksi äiti on tainnut kuulla mieheltää menneisyydestäni, sillä aluksi äiti (kuten myös isäkin) olivat todella iloisia ja avoimia minua kohtaan, mutta yht´äkkiä äiti muuttui todella koppavaksi ja tylyksi, ja lähinnä mulkoilee vain. Niin luulenpa että hänen miehensä on mennyt kertomaan vaimolleen, että meillä oli aikoinaan parin vuoden mittainen seksisuhde (vieläpä hemmetin hyvä sellainen). Onneksi tämä mies oli silloin 100% varmuudella sinkku, ja hänellä oli meidän seksisuhteenkin jälkeen monta tyttöystävää ennen nykyistä vaimoaan. Eli ainakaan en ole hypellyt hänen vaimonsa varpaille. Mutta luulen, että vaimo siis tiedää meidän historista. Hän ei esim. kahden kesken enää edes tervehdi minua, ja menee aina aivan tulipunaiseksi raivosta, kun näkee miehensä edes tervehtivän minua.

Mutta muuten nämä lukuisat petikumppanit entisestä elämästä ei ole aiheuttaneet onneksi päänvaivaa, vaikka heihin päivittäin työssäni törmäänkin. ;)

Joten, ei tämä nyt niin kauhean nolo muisto ollutkaan.

Vierailija
38/157 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄvin kesken juhlien yläkerran hotellissa nussimassa yhden johtoryhmän hepun kanssa.. illalla lähdin vielä toisen luo yöksi.. ja kotona odotti avomies.

Kyllä näitä on hävetty..!!

Vierailija
39/157 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka olis voinut jäädä tapahtumattakin.

Olin silloin 20+ ja eronnut keväällä. Koko loppuvuoden mulla oli erilaisia yhdenillanjuttuja, koska kesällä mulla oli sellainen yhdenillanjuttu, joka katkeroitti mut ja minkä jälkeen tuntui, että ei ole väliä, kunhan nyt baarista vaan seuraa saa.

Loppuvuosi siis taisi olla jotenkin liukuhihnamaisempaa, mitä tulee noihin yhdenillanjuttuihin.

Oltiin kaverien seurassa yhdessä yökerhossa ja lähdin sieltä kahden kundin kanssa, jotka olivat autolla liikkellä. Toisin sanoen ajettiin humalassa! Jälkeenpäin ajateltuna kamalaa, olisi voinut sattua vaikka mitä. Sitten jossain yksiössä harrastin seksiä toisen kundin kanssa. Toinen nukkui vieressä sohvalla tai kuunteli, minusta jotenkin vastenmielistä, että kaveri oli siinä vieressä. Kundi oli minua jotain kuusi vuotta nuorempi, mikä tuntui todella isolta ikäerolta silloin. Hän oli jotenkin vähän koppava eikä seksikokemus ollut todellakaan sen arvoinen.

Toisella kerralla olimme myös porukalla yökerhossa. Siellä oli joku kundiporukka, jonka mukaan ajattelin löyttäytyä. Yksi kundi oli minusta jotenkin kiinnostava, koska oli itsevarman oloinen. Lähdimme porukalla jatkoille. Ensin meitä oli kai minä ja kolme jätkää, joimme ykkösolutta. Sitten yksi jätkistä lähti ja homma kävi selväksi. Aloimme sekstailla mutta toinen kundeista otti valokuvia. Alaston vartaloni näytti mielestäni kuvissa kamalalta. Tämän valokuvaamisen koin sekä aikana että jälkeenpäin ajateltuna erittäin nöyryyttävänä. Sain nähdä kuvat koneelta mutta en ollut ainoa tyttö, jota oli kuvattu. Seksi ei ollut mitään ryhmäseksityyppistä (se kai olisi voinut olla kivakin kokemus) vaan molemmat vaan halusivat panna vuorotellen. Tuo kundi siis, jota olin baarissa pitänyt vielä mielenkiintoisena oli muuttunut koppavan itsevarmaksi, joka ei juuri tunteistani piitannut. Hänen kaverinsa oli hiljaisempi ja loppujen lopuksi suosin hänen kaveriaan. Lopulta kukaan ei edes saanut.

Nukuin pari tuntia ja sitten pitikin lähteä töihin.:) Voi kaksikymppisen elämää.

Tuosta kerrasta minulle jäi todella nöyryytetty olo ja jotenkin se poisti sitä luottavaista tunnetta, joka minulla oli aiemmin ollut noista yhdenillanjutuista (yleensä kaikki oli kohdelleet hyvin). Mitään yhdenillanjuttuja en muuten kadu, koska sitä kautta olen vain nähnyt ihmisiä, joita en muuten olisi sillä tavalla nähnyt ja joskus seksikin on ollut aivan loistavaa. Tuo oli vain ainoa kerta, jolloin meni niin sanotusti "yli".

Vierailija
40/157 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon pannu yhdestä kaveriporukasta kolmea tyyppiä ja kahdelta heistä vein poikuuden.

en ole tästä ylpeä.