Onkalohaava!
Hitto soikoon! Minulla selässä iso onkalohaava ja miehen piti vaihtaa huomenna ja sunnuntaina siihen Sorbact-nauha ja muutenkin putsata. Ja nyt hän sanoikin, että ei suostu sitä tekemään, koska häntä tulee oksennus. :(
Kiva, kivaa. Jorvikaan ei hoida näitä tapauksia vkonloppuna.
Kommentit (68)
Ei ole tk auki. Sovittiin siellä nimenomaan, että mies hoitaa, koska kotihoitoa ei näin nopealla aikataululla saatu.
=( Hiton mies.
Ja jatkossa järkkäät kotihoidon tai tk käynnin hoitoon.
Mies ainoa joka voi auttaa ja jonka piti auttaa. Itse ajattelin nyt, että otan sen nauhan pois, joka laitettiin tänään ja olen sitten vkonlopun ilman ja suihkuttelen haavaa.
Onko täällä ketään sairaanhoitajaa paikalla?
Jos on luvannut niin olkoon sanansa mittainen mies. Hemmetti tuollaisia hiiriä...
Anna olla ainakin maanantaihin ja sitten fundeeraat kuka vaihtaa.
tuli työkomennukselta ja puhelimessa luvannut auttaa. Tänään näki sitten haavan, kun näytin hänelle lappua raottamalla. Sanoi sitten, että ei suostu.
En saa hänen päätään käännettyä. Sano vain, että siinähän nostat syytteen.
tiedän, koska itse olen päivystyksessä hoitajana :)
Haava on 14cm pitkä, 3cm syvä ja 2cm leveä. Joka päivä pitäisi vaihtaa, mutta ajattelin olla sitten ilman.
Haava vuotaa aika paljon verta ja hieman mätää (2 ab-kuuria päällä)
todennäköisesti sulla on sinus pilondalis joka paranee vain veitsellä.
Sorbact voi hyvin olla siellä huomiseen tai pitempäänkin, riippuen siitä minkä verran haava erittää. Jorvissa on tk-päivystys joten käväisepä siellä.. kerro että se, jonka piti auttaa on estynyt etkä itse ylety haavaa hoitamaan.
t. sairaanhoitaja, uusimaa
tiedän, koska itse olen päivystyksessä hoitajana :)
Meillä tk hoitaa tämän, mutta ei saatu kotihoitoa ja mies lupasi hoitaa. Eli eivät auta. Jorviin soitin, eivät auta.
Mistä se on tullut? Oletko loukannut itsesi?
Haava on 14cm pitkä, 3cm syvä ja 2cm leveä. Joka päivä pitäisi vaihtaa, mutta ajattelin olla sitten ilman. Haava vuotaa aika paljon verta ja hieman mätää (2 ab-kuuria päällä)
Mistä oot sen saanut? OOtko saanut puukosta selkään?
Vai mistä se tulee, vai ootko halvaantunut ja se on makuuhavaa?
Mistä tommonen tulee???
Kuullostaa hirveeltä ja en ihmettele että mies ei halua hoitaa. En mäkään vois.
Mistä oot sen saanut? OOtko saanut puukosta selkään?
Vai mistä se tulee, vai ootko halvaantunut ja se on makuuhavaa?
Mistä tommonen tulee???Kuullostaa hirveeltä ja en ihmettele että mies ei halua hoitaa. En mäkään vois.
Leikkaushaavaan tullut.
Mitä sulta on leikattu?
Olin seläkäleikkauksessa. Minulla oli välilevynpullistus.
-ap
Nyt vain sanot sille miehelle, että vaihtaa sen sobactin huomenna ja koitat pärjätä sen kanssa maanantaihin asti. Ja sinne teippauksien alle ei kannata kurkkia välilä.
Onko sulla joku perussairaus tai vamma?
Mene terveyskeskukseen ja sano että sulla ei ole ketään kuka voisi vaihtaa.