Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkalohaava!

Vierailija
01.04.2011 |

Hitto soikoon! Minulla selässä iso onkalohaava ja miehen piti vaihtaa huomenna ja sunnuntaina siihen Sorbact-nauha ja muutenkin putsata. Ja nyt hän sanoikin, että ei suostu sitä tekemään, koska häntä tulee oksennus. :(

Kiva, kivaa. Jorvikaan ei hoida näitä tapauksia vkonloppuna.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauhaa pidettiin aina 2-3 päivää. En kyllä ottais sitä pois, jos kukaan ei laita tilalle. Vatsasta sen pystyi itse vaihtamaan ja kävin vaan välillä haavahoitajalla näyttämässä. Teki kyllä häjyä itsellekin alussa. Meni reilu 3 viikkoa ennen kuin parani. Aika kurja arpi jäi, mutta mitäs se tässä vanhassa nahassa haittaa.

Vierailija
22/68 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta kukaan ei vaihda, niin se menee maanantaihin asti samalla nauhalla ihan hyvin.

Parempi sama nauha, kuin se, että marttyyrina et pidä nauhaa lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

annat olla maanantaihin jos mies ei sitä pysty viikonlopun aikana hoitamaan. Sinuna piipahtaisin kuitenkin huomenna jorvissa,riippuu ihan hoitajasta jos vaikka joku vaihtaisikin sen sinulle,muuten sitten maanantaina terkkariin tai menet ykityiselle sen vaihdattamaan esim.dextraan

Vierailija
24/68 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus ollut 3kk sitten.

Lääkärin mukaan haavaan pitää vaihtaa päivittäin se nauha, koska on niin kovin tulehtunut ja erittää mätää vielä. (sekä verta)

-Ap

Mietin, vaan että onkohan sitten parempi että otan se nauhan pois, koska sekin on aika ihan keltainen mädästä poisottaessa. Eihän se hyvää haavalle tee, että hautuu 2 päivää.

Vierailija
25/68 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä Espoon meininkiä, jos eivät oikeasti tk-päivystyksessä voi haavaa hoitaa tällaisessa "hätätapauksessa". Koita vielä puhua itsesi sinne kuitenkin, sano että suunniteltu hoitaja on estynyt.

Yksi päivä voi jäädä välistä, mutta jos haavahoitajasi on arvioinut että hava on hoidettava joka päivä, niin viikonloppu on vähän pitkä aika pitää samat sidokset. Tai toisaalta olla niitä ilman.

t. sh naapurikunnasta

Vierailija
26/68 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaisin noita hoitaa.

Vierailija
27/68 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut MRSA:ta. Miten niin???

Ap

Vierailija
28/68 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, vaan että onkohan sitten parempi että otan se nauhan pois, koska sekin on aika ihan keltainen mädästä poisottaessa. i]

Näin jos teet, niin pahimmassa tapauksessa haava alkaa umpeutua tai kasvaa kiinni väärästä kohtaa. Ja siinä voi käydä tosi köpelösti.

t. 30

Vierailija
29/68 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaisin noita hoitaa.

Mä osaisin noita hoitaa.

Asun Iivisniemessä.

Vierailija
30/68 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaa tai sitten menet sinne dextraan,siellä on hoitajia,pari kymppiä omasta terveydestä ei ole paljon

Vierailija
31/68 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, vaan että onkohan sitten parempi että otan se nauhan pois, koska sekin on aika ihan keltainen mädästä poisottaessa. i]

Näin jos teet, niin pahimmassa tapauksessa haava alkaa umpeutua tai kasvaa kiinni väärästä kohtaa. Ja siinä voi käydä tosi köpelösti.

t. 30

Minulle painotettin tänään, että Jorvi ei enää hoida haavoja päivystysaikana. Soitin vielä asiasta. Ja siellä hoitaja sanoi, ettei heille ole resursseja ja että kotihoito on sitä varten.

Olette kyllä ihanan avuliata ihmisiä. Ihan kyyneleet tulevat silmiini. Ajattelin nyt, että otan sen huomenna pois ja suihkuttelen sitten vaikka 5 kertaa haavaa? Auttaisikohan se?

Vierailija
32/68 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kerran luvannut vaihtaa, niin sitten vaikka oksentaa ja vaihtaa. Kyllä ton verran täytyy pystyä.

Vierailija
33/68 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!!

Vierailija
34/68 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat aamulla LÄÄKÄRILLE, varaat ajan ja meet hoitoon. Yksityiset lääkäriasemat ovat auki myös viikonloppuisin, ainakin pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
35/68 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkiäkös se siellä vaihdetaan

Vierailija
36/68 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin nyt, että otan sen huomenna pois ja suihkuttelen sitten vaikka 5 kertaa haavaa? Auttaisikohan se?

Varsinkin kun et itse näe selkäsi taa. Voit aiheuttaa itsellesi hankaluuksia. Voisitko mennä yksityiselle, kuten joku ehdotti? En tosin ole perehtynyt mitä tuo maksaa ja miten onnistuu, mutta luulisi rahalla saavan.

Tosiaan jos olisit lähempänä, niin ei olisi vaiva auttaa, mutta valitettavasti ei nyt onnistu.

t. 30

Vierailija
37/68 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oikeesti vakavammin otettava homma.

Joko otat sen trasun pois ja suihkuttelet monesti päivässä tai meet huomenna sen vaihdattamaan päivystykseen. Ei selkäruodon kanssa ole leikkimistä.

Vierailija
38/68 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voin mennä yksityiselle joo. Ei vain näin työkyvyttömyys-eläkkeellä ole siihen kauheasti varaa tällä hetkellä. Nytkin tilillä on sen verran rahaa, että ruokaa saadaan viikonlopuksi. Joten siksi tämä ei ole vaihtoehto.

Luulin kunnallisen puolen hoidon riittävän. Meillä kuitenkin mennyt jo maksukatto rikki sinne. Toisaalta ymmärrän kyllä miestäni, että ei pysty minua hoitamaan. En voi hänelle vihainen olla. Nytkin murjottaa sohvalla siitä, kun suivaannuin hänelle aika pahasti tästä tilanteestani.

Vierailija
39/68 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin mies, joka voisi vaihtaa. Ystävä, työkaveri?

Vierailija
40/68 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voisi muuttaa miehen mielipiteen? Voisiko tuon homman tehdä hämärässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi