Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyskuun sydämet 2011 huhtikuussa

31.03.2011 |

Nimimerkki........monesko lapsi.....synnäri

26.8

tiainen84...............2

Piia20...................1.................Oys

29.8

vauva-10.................2...............Vas/Tyks

1.9

äiti_Espoosta............4.................Jorvi

Barpamama................3..................TAYS

Liila....................3

linnea2003...............3.................Jorvi

3.9

sannis79.................2..................KOKS

4.9

Lizzy77..................3

5.9

lumenlapsi...............2...................Lks

6.9

Pupu Tupuna..............3..................KOKS

Piipa68..................8..................Tays

7.9

Nemilia..................2

Tindra...................3

8.9

moropi1..................1...................OYS

xarda....................2..................Phks

9.9

Isidora..................4

10.9

uhmaikä..................4

Aiti k@hdelle............3............SatKs

Rontsukka................3................Jorvi

11.9

Mimmi_2011...............2

12.9

mimmaus..................3............TYKS

14.9

Lootuska.................4

Mirela...................2

16.9

Femilia76................3

Pamppis..................5..................Phks

19.9

-hupsis-.................1

Zoey.....................1................Tuplat

Helmiolivia..............3

kolibri85................1.................TAYS

22.9

MaM......................1

23.9

wirmeli..................1

26.9

tinttamaria

28.9

Julie....................1

manat....................1

29.9

Pixie....................1.................SeKS

30.9

Severooni.................................SatKS

mimuk....................1

PollyCotton..............1

marianne*................1

Toukka80.................2...................Jorvi

Joy87

mimo.....................2

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen se sitten alkoi...Muutamana päivänä viikon aikana on hyvin tunutunut liike sarjoja vatsankin läpi, aina toistuu melkein samat 3-5 sarjat huitomiset, siis ei todellakaan hipaisut.

Illalla makoilin sohvalla elokuva fiiliksessä, niin johan alkoi tapahtua. Hirmunen huitominen näkyi ulos asti. Pidemmän aikaan touhusi jotain ennen kuin rauhoittui takasin nukkumaan. Kyllä oli niin alien-olo taas. Ei vaan pysty käsittää että taas siellä vatsassa jotain elävää myllää.

rv 17

Vierailija
22/47 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siinäpä se sitten jo tulikin. On oikein kyllä nyt niin ketutuksen ketutus ja hatutus. Voisin vähän käyttää voimasanojakin...

Mua ottaa nyt kyllä niin aivoon tämä töissä käyminen. Mä olen täällä nyt yli vuoden "raatanut" ja tehnyt töitä kovasti, ja nyt sitten mun palkkaani pienennettiin sillä verukkeella että olen ollut ns. sijainen vaikka olen ihan vakituinen työntekijä. Lisäksi teen edelleenkin samaa työtä kuin ennenkin, mutta nyt näköjään vakituisesti jopa surkeammalla palkalla! Voi paska, kai tässä saa vielä ruveta työpaikkansa kanssa liiton kanssa riihittemään ennen kuin äippälomalle jään! Että nuo ihmiset on tyhmiä... siis tarkoitan maailman fiksuimpia esimiehiä. Tämä ei kyllä jää tähän. Katotaan vaan.

Prrkele.

Vatsassa kaikki on hyvin, se on kiva. :) Vähän siellä on taas möyryttykin, mutta mulla on pitkittynyt flunssa aina vaan. Voi olla osittain tän työstressinkin takia, vaikka koitan olla stressaamatta. Nyt on itse asiassa vähän jopa huono-olo, että mietin että oonko saamassa vielä tähän samaan oikein vatsataudinkin, kun flunssakaan ei ole ihan hellittänyt. Kova on kevät meilläpäin, ainakin tällä äipällä niinku just nyt. :) Onneks lapset on kunnossa. Se jos mikä vähän helppaa ja sekin, että muistutan itseäni välillä siitäkin, että mulla nyt kuitenkin on se työ josta vielä saan edes jotain palkkaa, mutta tämä kohtelu on ihan silkkaa vääryyttä ja riistoa.. helvetti. Mutta kyllä palkkapäivänä ottaa päähän, kun tiliään katselee ja kun tietää, että samaa duunia teen. Tässä on nyt jokin porsaanreikä, joka kyllä saadaan tukittua, mutta se ei taida onnistua kuin liiton avulla ja sillä että saan v-mäisen leimankin vielä, tahtomattani.

Noh, sellaista, tästä sitten hyvillä mielin jatkamaan töitä ja miettimään vaikka niiden meidän kesähäiden järjestelyä. Nekin kysyy rahaa, joten mukavaa tämä rahan ympärillä pyöriminen... Viikon asiasanat on raha, palkka, talous ja flunssa!

Mulla on ihan toukokuun alussa vasta se viimeinen lääkärin UÄ. En malttaisi odottaa, nyt kaipaisin vähän jotain muuta mietittävää. Todennäköisesti sitten myöhemmin pääsen myös siihen sokerirasitukseen. Ensimmäisestä en ollut, sillä en ollut ns. ylipainoinen odottaja. Mutta toisesta jo jouduin, sillä täällä yhden raskauden jälkeen sokerirasitukseen laitetaan kaikki kakkosen ym. odottajat painosta riippumatta. Sinne siis sillä verukkeella taas kun kolmannella kierroksella ollaan... No, ihan hyvä sinänsä, että seurataan, mutta ei viimeksikään ollut mitään, joten en usko nytkään löytyvän. Hieman siis turha olo sen kanssa, sillä ne terveyskeskuksen labran penkitkin on niin surkeat istua muutama tunti... :D

t. k@hden+1 äippä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuo aika rientää..töiden ja kotiarjen lomassa ei ole oikein tännekään ehtinyt..laitoin pyynnön tuonne suljettuun ryhmään..

viime päivinä olen ollut pinkeä kuin viulunkieli..sen on saanut tuta koko perhe..voivoi..töissä huomasin, että supistelee kyllä ihan eri tavalla kuin näistä aikaisemmista..onneksi sain neuvola-ajan huomiselle niin katsotaan vähän tilannetta..plääh..on niin kökköä kun raataa töissä ja iltaisin vatsa niin pinkeänä että sitten sitä majoittuu sohvalle ja oma perhe joutuu kärsimään kun äiti kiukuttelee...

ensi viikolla rakenneultra ja sitten näkee taas pienoisen..melkoinen tykittäjä onkin..ei tietoakaan pienistä, hentoisista hipaisuista vaan tykittää kyllä ihan kunnolla..

tämä tällä erää ihan nopeasti ja omaa napaa tuijotellen..

Vierailija
24/47 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 18+5 tässä kohtaa..

Vierailija
25/47 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ollaan flunssassa... tosi inhottavaa! :( tuntuu et oon yskinyt keuhkot irti. Nyt alkaa onneks vähän jo helpottamaan..

Ryhmät osiossa on jo muutama masu kuvakin.. et sinne vaan muutkin lisäilemään ;)

Mut mä kirjottelen sinne tarkempia kuulumisia, kuhan sellasia tulee :D rakenneultraan olis tasan 2 viikkoo! JÄNNÄÄ! :D

mimmi rv 18+2

Vierailija
26/47 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät puskee päälle ja pihahommia riittää, onneksi ei ole vielä maha pahemmin tiellä.Eilen oli neuvola ja kaikki kunnossa.Selvisin tuosta sokerirasitus testistäkin kun on bmi alle 25 , edelliset lapsoset on alle 3.5kg ja ikääkin nippanappa alle 40v.3.5 olis sitten rakenneultran vuoro...toiveena ois saada vinkkiä kumpi olis tulossa.Vielä vähän varovaisin mielin tässä mennääja odotellaan,että päästäs lähemmäksi rv30, kun edellisen raskauden muistot painaa mieltä.Mutta viikko viikolta tuo juhannnus tuolta lähenee ja mieli rohkaistuu:)Nyt on mentävä ruuanlaitto hommiin ja sitä kautta iltavuoroon...Oikein aurinkoista kevättä kaikille Syysmasuille:))

Vierailija
27/47 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

18.9

kakuro.......1.......TAYS

Terve vain :) Taustapiru tulee juttelemaan.

Esikoista odottelemme siis avomiehen kanssa, minä 22v ja avokki 23v. Hyvin on mennyt tähän asti, mitä nyt hiljalleen alan kärsiä selkäkivuista, verenpaineen ja hb:n mataluus aiheuttaa kaikenlaisia vaivoja ja sellaista muuta pientä. Mutta kaikkea tätä ilahduttaa viime päivinä alkaneet selvinä tuntuvat liikkeet! Sellaisia "poksahduksia", etenkin iltaisin tullut mutta"kikatuskohtauksia" muulloinkin. Vilkkaan oloinen muksu siellä on, oikea "Apina" ;)

Verenpaine tosiaan oli tänään 99/57, sentään vähän noussut siitä mitä se oli viimeksi... Hb oli ensimmäisellä käynnillä 129 ja nyt 104. Rautaa siis vain... Hapensaantivaikeuksia on ollut jonkin verran ja toivotaan, että ne helpottaisivat kunhan saa tuon hb:n nousemaan. Alhaisen verenpaineen vuoksi olen uskaltanut nauttia niin kahvia kuin salmiakkiakin, kun on niitä tehnyt mieli - vaikka en ole kummastakaan ennen raskautta oikein välittänyt ;)

Maha on jo näkyvissä, olen aika pienikokoinen ja varmaan senkin takia näkyy jo hyvin. Housut puristaa, kotona voi onneksi vetää miehen housut jalkaan ;) Äitiysvaateostoksille on kyllä varmaan pakko lähteä piakkoin... Paino ei ollut noussut kyllä ollenkaan neuvolakäyntien välissä. Eipä tuosta oltu neuvolassa huolissaan, ainakaan ei ole laskenut... Kaippa se sieltä nouseekin jossain kohtaa :)

Rakenneultraankin on enää vähän alta 4vkk :) Ja sukupuoli aiotaan kysyä, helpottaa vähän, kun tietää sitten kenen sukulaisen vauvanvaatevarasto käydään ryöväämässä...

Mutta ei kai tässä sen ihmeempiä, katsoo jos intoutuisin keskustelemaan täällä :)

kakuro ja "Apina" rv 17+2

Vierailija
28/47 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tixu86...2...ksshp

Vierailija
29/47 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu että alkuviikkoina tuli seurattua tätä palstaa tiiviimmin ja kirjoiteltuakin, nyt se on vaan jäänyt. Johtuu ehkä siitä että tämä raskau ei ole enää niin uusi ja hieno juttu ja vertaistukea on alkanut saamaan paljon muualtakin kun on uskaltanut asiasta kertoa jo ihmisille. Kiitos kuitenkin kaikille kaikista viesteistä, niistä on ollut paljon apua alusta asti. Ja tietysti jatkan mukana kirjoittelua loppuun saakka :)

Viestittelyn vähenemiseen on saattanut olla syynä myös työstressi. Olen täysin kypsä nykyiseen työpaikkaani ja odotan innolla sieltä pois pääsemistä. Onneksi työsopimukseni loppuu äippälomna ikana eikä tarvii enää takaisin mennä. Pidän kesäloman toukokuussa ja sitten kesäkuussa palaan hetkeksi vielä töihin, mutta heinäkuussa viimeistään olen päättänyt jäädä sairaslomalle vaikka äipääloma alkaakin vasta 26.8. Henkisesti en jaksa tuota työtä ja varsinkaan kesällä kun stressi tuplaantuu. Haluan nauttia raskauajastani ilman stressiä ja työn aiheuttamaan mielipahaa jotenh koen sairasloman parhaaksi ratkaisuksi. Ehkä se on lapsen kannaltakin parempi ottaa rennosti tuo loppuaika.

Nyt olen onneksi saanut taas jumppakärpäsen puraisun ja uutta energiaa zumbasta ja bodypumpista. Toivon että voin jatkaa molempia mahdollisimman pitkälle raskautta. Zumbaa ainakin mahdollista jatkaa kuulemma vaikka loppuun saakka. Minkälaisia liikuntakokemuksia teillä muilla on raskauden aikana? Minä olen päättänyt että liikun just niin paljon ja sillä tavalla kun tuntuu hyvältä. Juokseminen ja hyppiminen ei tunnu pahalta, mutta niitä en vaan uskalla tehdä joten olen jättänyt pois. Jospa vielä pari kuukautta voisi liikkua suht täysillä ja sitten vähän keventää tahtia.

Sokerirasitustestistä vielä sen verran että meillä kanssa tehdään jos painoindeksi yli 25 tai ikää yli25. Minä kuulun just tuohon ikäryhmään ja menen sokerirasitukseen koska olen niin "vanha" odottaja. Olisin kyllä halunnut muutenkin kun meillä suvussa paljon diabetestä.

Iloista odottamista ja aurinkoisia päiviä kaikille! Ja uusille odottajille tarvetuloa mukaan joukkoon!

Mimuk ja "mälli" rv 15+6

Vierailija
30/47 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on käyty rakenneultrassa ja kaikki oli hyvin=) Vauva oli hieman pienempi, kuin keskiverto tässä vaiheessa, mutta laskettua-aikaa ei alettu enää muuttamaan tässä vaiheessa raskautta. Ja ei se olisi muuttunut kuin max. 4 päivää. Sukupuolestakin saatiin vahva epäily..

Viimeksi neuvolassa selvisi sekin, minkä vuoksi joudun sokerirasitustesteihin. Sehän oli sen

vuoksi, kun olen yli 25-vuotias ensisynnyttäjä.

Kesälomaa odotellessa tässä mennään. Enää 7 viikkoa=)

Vierailija
31/47 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa tännekin ehtii kirjoitella! Taitaa kaikilla olla melkosta työkiirettä ja sairastumisia..:( Täällä vihdoin selvitty pitkään kestäneestä flunssasta ja kauheesta yskästä! Vielä kun työtkin helpottuis..:D No, kohta on jo onneks kesä ja saa jäädä lomaileen, piiiitkäks aikaa..:D

Rakenneultrassa tosiaan jo käyty, siellä kaikki hyvin! Tasasesti oli vauva kasvanu, sen 3 päivää pienempi mitä oli jo ekassa ultrassaki. Tossa joku aika sitten olin vielä huolissani kun en liikeitä niin kauheesti tuntenu, mutta enää ei tarvi sitäkään miettiä! Potkuja tulee niin tiuhaan ja kovia, että välillä oikeen säikähtää..:D Ei haluttu tietää sukupuolta, mutta tietenki siinä tarkasti tiirailin mitä näkyy..:D No, en saanu selville mutta vähän jäi mietityttämään olikohan poika.. Ihan vaan sillä perusteella kun lopuksi kätilö ultras vauvan vatsan alapuolelta niin siinä vatsaontelossa näkyi kummallakin puolella sellaiset ympyrät (ja oli niiden välissäkin jotain..) niin mietin heti, että nehän on kivespussit kun eihän ne ole vielä laskeutunut! Vai onko jollakin tietoa mitä ne olis voinu olla? Senkin perusteella ajattelin kun kätilö ei niistä mitään puhunut enkä halunnut sit kysyäkään kun en kuitenkaan halunnu tietää sitä sukupuolta varmasti..:D Olipa sekavaa! No, kohta täytyy lähteä töihin.. Jaksamisia kaikille ihanille masuille!

Rv 21+0

Vierailija
32/47 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettekos jo bonganneet uuden äitiyspakkauksen?

Mitä mieltä olette väreistä ja muusta?

http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH

Itse tykkäsin väreistä, ei mitään ihmeempää valitettavaa kyllä sisällöstä ollut :)Ihana sittenkun saa pakkausen kotiin niin hipelöidä kaikkea :)

Omaa napaa: Ihmeellinen väsymys iskenyt tällä viikolla, vaikka kuinka nukkuisi yöllä on ihan tööt olo. Kovasti odottelen että pikkuinen ilmoittaisi olemassaolostaan tuolla mahassa edes vähän hipaisemalla. En toki tiedä vaikka olisikin jo hiplaillut, en kai sitä heti tunnistaisikaan :D

Pixie- ja möyssy 16+1

Vierailija
33/47 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko tulla kertomaan oma mielipide tästä paljon puhuttavasta aiheesta.. :D

minusta tuossa ei ainakaan ole mitään valittamista! kivoja kuoseja ja värejä! ja miksi ihmiset ei tajua, että voihan sitä ostaa näiden vaatteiden rinnalle juuri sellasia "täydellisiä" mitkä miellyttää omaa silmää ja yhdistellä sitten näiden "ei niin täydellisten" kanssa. ja monethan myy esim. huuto netissä ne vaatteet jotka ei "kelpaa" heidän lapsille. mielummin minä kyllä otan tämän pakkauksen kun 140e rahaa. odotin eniten sitä, että toppapuku on uuden värinen, ettei tuu kahta samanlaista ja onneksi toive toteutui :)

yllätyin kyllä kun tässä uudessa pakkauksessa on 50cm vaatteita jopa 6kpl (jos oikeen laskin). muistelen, että pari vuotta sitten ei ollut niin paljon, mutta saattaahan tuo muisti toki pettääkkin :D plussaa saa myös taskuvaippa!

oma napa jaksaa hyvin ja vauva on välillä todella liikkuvainen :) ma on rakenneultra! ai niin, ke oli neuvola ja hb oli laskenut ja jouduin rautakuurille. onneksi verenpaine ja muut oli ok :) niin ja sokerirasituskin odottaa minua ensi kuussa... voihan mälsä :/

Tervetuloa uusille masun kasvattajille :)

Vierailija
34/47 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en malta odottaa että saa luvan sen tilata :) Esikoisen odottajalle kaikki on tarpeen.

Viikon päästä tiistaina olisi toinen ultra, ei oikein malttaisi odottaa sinne asti.

Masun kanssa on mennyt hyvin, nyt olen ollut tuntevinani pieniä potkujakin, varsinkin illalla kun itse rauhoittuu sohvalle niin tuntuu että silloin masussa aletaan puuhaileen.

Oikein hyvää pääsiäistä kaikille, eihän mämmin syöntiä ole kielletty ;)

35/47 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkui!

Me ei äitiyspakkausta oteta, kun tuo 09 malli löytyykin meillä käyttämättömänä. Eli rahana otetaan ja sitten ostan hurjimman sitterihieronta-musiikki-härvelin mitä kaupasa löytyy.

Oma napa osio:

Rinnat pursuu tavaraa ja vatsa aivan kovana heti rinnoista alaspäin. Ensi viikolla rakenne tiistaina ja keskiviikkona onkin kahdeksi viikoksi lähtö Roodokselle. Ihanaa, pääsee pois ennen kuin koivut alkaa siementelemään.

Mutta nyt ei voi enempää kirjoitella, pitää opetella tuota ihmeellistä Kreikkaa...

Puolivälissä nyt. Kuuma ja tuskainen kesä tulossa...

20+0

Vierailija
36/47 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvältä näytti, masussa vaan oltiin aika aamu-unisia, kun ei alettu kunnolla jokapaikkaa näyttämään.

Mutta nyt sitten tiietään kumpi tulee, mulla meni veikkaus pieleen ;) mutta yhtä tervetullut on hänkin.

Mitenkäs teillä on masussa aktiivista, meillä on ainakin sellainen kuhina päällä iltaisin 20-21 välillä että huhhuh...

Nyt sitten loppuviikko työreissua pääkaupunki seudulle, että hyvää vappua kaikille!!!

Moropi 21+0 ja Touko ^^

Vierailija
37/47 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mulla sellanen vaihe ollu tuon sairastelun jälkeen, että olen ku täysillä puksuttava höyryjuna. Kenties tuolla auringon valollakin on asiaan jotain merkitystä.

Tekis mieli lähteä shoppailemaan vauvan vaatteita, ja vaunuihin uutta koppaa. Pakko vielä vaan malttaa ainakin rakenneultraan, joka ois 10. päivä. Sitten pääsenki vajaaksi viikoksi kouluun, niin aikakin kuluu kuin siivillä, ainakin hetken ;)

Mirela ja pirpis 19+2

Vierailija
38/47 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvuosi on kulunut sairastellessa. Joku sitkeä flunssa kiertänyt koko perheen jo pariin otteeseen. Nyt näyttäis hellittävän, mutta koivu aloittelee, joten kohta taas nokka vuotaa :(

Tänään oli rakenneuä ja kaikki oli kunnossa. Sukupuolta ei kyselty, kun selviäähän tuo sitten syyskuussa :)

Äitiyspakkausta ei oteta. Muuten olisin voinut vaikka ottaakin, mutta noita 50 senttisiä on aika paljon :O esikoinen ei koskaan niihin mahtunut ja kuopuskin vain vajaan viikon. Onneks ei oltu niitä ostettu valmiiksi, vaikka keskustelupalstoilla monet niitä suositteli.

Rontsukka 20+4

Vierailija
39/47 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kuukautta tapellut tänne pääsyn kanssa! Nyt sitten vihdoinkin sain luvan taas päästä itsekkin kirjoittelemaan tänne! Meinasi jo usko loppua!

Meillä oli eilen rakenneultra ja kaikki oli oikein mainiosti. Niin hyvin kuin olla saattoi. Jos joku muistaa niin ekassa ultrassa veikattiin poikaa, nyt tyttöä :-o , mutta sekin varovainen arvio, koska nähtiin vain pepun puolelta vilaus, kun oli vetänyt itsensä linkkuveitsi asentoon, jalat ristiin ja itsensä kippuraan. Nyt sitten odotellaan 30viikon ultraa jos siellä suostuisivat vielä katsomaan, josko paremmin selviäisi. Itse haluaisin tietää, kun mekkoja ei poijalle viitsi ostaa ja uniseks mallisia vaatteita on niin vähän.

Ä-pakkauksesta en vielä tiedä. Mies on sitä mieltä että olis kiva, mutta itse en pidä sitä kovinkaan tarpeellisena, kun kirpparilta löytyy samaan hintaan se mitä itse lapselleen haluaa. Tosin meillä ei ole yhtään pieniä vaatteita, lukuunottamatta niitä jotka tulokkaalle olen ostanut. Edellinen ä-pakkaus tuli otettua -01, josta ei kyllä mitään ole jäljellä ollut vuosikausiin.

Minäkään en 50cm vaatteita paljon hommaisi, meilläkään ei esikoinen koskaan nelikilosena niihin mahtunut (53cm). Muutaman olen ostanut kirpparilta, yhtään en ole ostanut uutena.

Väsymys on kova. Harmittaa oikein kun on melko aikaansaamaton olo ja muut mennä puhkuttaa minkä kerkeää. Milloin se minun hehkeä toinen kolmannes alkaa?

Isidora & Teppana 20+1

Vierailija
40/47 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin äsken tuonne suljetulle puolelle, mutta laitetaanpa tännekin jotain.

Me ollaan palauduttu Rodoksen reissulta. Matka meni oikein mukavasti. Nyt oli just sopiva aika raskautta matkustaa, alussa aina oon huonovointinen ja väsynyt ja oksennan, lopussa taas pissattaa puolen tunnin välein ja supistelee ja liitoskipuja jne. Nyt koko raskauden välillä unohtaa.

Just ennen reissua oli meillä rakenneultra. Kaikki oli oikein mainiosti ja vauvan koko vastasi viikkoja, kaikki elimet ja raajat löytyi jne. Ja näyttäis siltä, että meille tulee kolmas tyttö!

Äitiyspakkausta me ei taideta nyt ottaa, vaikka se onkin ihana! Meillä on jo kahden pakkauksen vaatteet ja tarvikkeet tallella + ostetut kamat, joten eiköhän niillä pärjätä. Toki jos tulee sittenkin poitsu, niin ostetaan jotain pojan vaatteitakin :) Kaikki ä-pakkauksen vaatteethan on kyllä unisex-malleja.

-Liila rv22+jotain