Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

9v. synttäreillä katsomaan K11 leffaa???!!!

Vierailija
31.03.2011 |

Lapseni on kutsuttu 9v. synttäreille, jolla mennään leffaan katsomaan Rango. Olin jo ilmoittanut lapseni tulevan mukaan, kun en tiennyt mikä leffa kyseessä ja nyt tuntuu, etten haluakaan päästää katsomaan tuota leffaa. Oma lapseni ei ole vielä edes täyttänyt tuota 9, vaan täyttää vasta myöhemmin. Jos en päästä lasta mukaan, olen tietysti nipo, mut toisaalta en haluaisi lapsen saavan painajaisia liian jännästä leffastakaan. Arg!

Piru sisälläni sanoo, että soita sinne leffateatteriin ja käske niiden kysyä lasten tarkat syntymäajat... Mut en toki haluais pilata lapsen synttäreitäkään vaan vanhemman ajattelemattomuuden takia. Mitä teen?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän se lasten levottomuus tosiaan johtuu kun pidetään kiinni ikärajoista eikä anneta katsoa väkivaltaisia ja pelottavia elokuvia. Toki toki, levottomuuttahan tuo aiheuttaa.

eikä osata selittää fiktion ja faktan eroja?

Vierailija
62/63 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika on 10-v ja saa katsoa K-18 elokuvia, koska "muut on ihan vauvoja varten".

Meillä lapset tietää eron telkkarilla ja todellisuudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset tietää eron telkkarilla ja todellisuudella.

Mun mielestä on kanssa omituista, että näin moni hyväksyy sen, että ikärajoja ei noudateta. Sama porukka varmaan hyväksyy mopolla ajon alaikäisenä, koska oma lapsi on kypsä ja osaa ajaa mopoa. Ja kaljaakin voi juoda paljon aikaisemmin, koska ikärajat ovat vain yhteiskunnan keino tehdä elämä hankalaksi.