Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen alushousuihin tuppaa jäämään pesujenkin jälkeen

Vierailija
30.03.2011 |

ruskeita rantuja, milläköhän tuollaisista tahroista pääsisi parhaiten eroon?

Pesuohjelmana on ollut 60-asteinen kirjopesu ja pesuaineen nestemäinen Bio Luvil.

Pitäisikö käyttää jotain tahranpoistoaineita vai olisiko jotain luonnontuotteita? Voisiko kokeilla tahroille esim. ruokaöljyä, etikkaa, sitruunaa?

Pesulämpötilaa en enää uskalla korottaa.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ongelma johtuu pidätyskyvyttömyydestä. Meillä on koneessa biopesuohjelma kestovaipoille ja kakkaisille lastenvaatteille. Pesuaika on normaalia pitempi.

Se on miehelle jotenkin niin suuri henkinen kynnys, nyt kun on kaikki muutenkin niin vaikeaa :(

Haluaa pitää jostain normaalista kiinni.

ap

Vierailija
22/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen paskahousun miehen KALSAREILLE tarvitse olla mitenkään erityisen hellävarainen?! Jos muut ihmiset käyttävät Vanishia vaatteisiinsa, niin kai sinä nyt voit kokeilla sitä miehesi paskaisiin kalsareihin, herranjumala sentään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestovaippapyykille: sappisaippua tahrakohtaan, ja ennen pesua huuhtelu kylmässä vedessä (joko koneessa tai käsin)

Sitten pesu 60 asteessa.

Älä välitä noista ilkeilijöistä; on monia sairauksia ja vaivoja, että likaa syntyy.

mistäköhän tuollaista voisi kysyä?

ap

Vierailija
24/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on tuollainen ongelma, eivät ne kalsarit ole esittelykelpoiset. Ei mitään väliä, onko väri vähän kulahtanut takapuolesta.

Vierailija
25/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tainnut nähdä Prismassakin.

Jos kumpaakaan ei ole lähelläsi, niin saa ostettua useista kestovaippoja myyvistä kaupoista.

Vierailija
26/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa ainakin Jesper&Juniorista (itse ostin sieltä) Sitä saa nestemäisenä ja palana.

terv. 12

Vierailija
27/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanishilla kyllä lähtee:-)

ap

Oon käyttänyt vauvan vaatteisiin juurikin kakkatahroihin. Ei ole mitenkään kuluttanut vaatteita.

Vierailija
28/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy rantut.

Vierailija
29/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumpaakaan ei ole lähelläsi, niin saa ostettua useista kestovaippoja myyvistä kaupoista.

Mukavaa, että täällä on avuliaita ja hyväsydämisiäkin ihmisiä, eikä kaikki ole näitä koulukiusaajatyyppejä huutamassa ja ilkkumassa.

Mieheltäni on hiljattain leikattu syöpä vatsasta ja nyt sädehoitojen jälkeen kaikki ei aina toimi niin kuin pitäisi :(

Olen päättänyt, että en ala huomauttelemaan ja huutamaan miestäni paskaperseeksi, tarpeeksi vaikeaa on ilman sitäkin.

ap

Vierailija
30/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin sanoilla: ruskovilla sappisaippua, voit kokeilla itsekin. Ja etsiä halvimman kaupan. Nestemäistä sappisaippuaa en ole kokeillut, mutta palana on hyvin riittoisaa. Sopii erinomaisesti myös mieten (miksei naistenkin) kauluspaitojen kaulusten ja hihansuitten mustuneisiin kohtiin.

http://kauppa.ruskovilla.fi/yksituote.cfm?TuoteID=86&navi=pesuaineet&ry…

Vierailija
31/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy rantut.

ap

Vierailija
32/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ihania ja hyviä ihmisiä.

Kiitos.

ap

Vierailija
33/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että täällä on avuliaita ja hyväsydämisiäkin ihmisiä, eikä kaikki ole näitä koulukiusaajatyyppejä huutamassa ja ilkkumassa.

Mieheltäni on hiljattain leikattu syöpä vatsasta ja nyt sädehoitojen jälkeen kaikki ei aina toimi niin kuin pitäisi :(

Olen päättänyt, että en ala huomauttelemaan ja huutamaan miestäni paskaperseeksi, tarpeeksi vaikeaa on ilman sitäkin.

ap

eräs aiempi huutelija

Vierailija
35/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähiomaisen elämä on kovin rankkaa. toivottavasti saamistasi neuvoista on apua.

Vaikka joku taisi antaa vitsillä mustien kalsareitten ohjeen, niin voisin ostaa muutamat mustat kalsaritkin, jos tulee synttäreitä, nimppareita jne. Joulu kun on aika kaukana.

Toivon kaikesta sydämestäni teille, että miehelläsi tulee olemaan antoisa, terve ja pitkä elämä.

ap

Vierailija
36/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näy viirut ;)

Vierailija
37/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nähnyt tuota sappisaippuaa myynnissä tarjoustalossa ja Prismassakin. En tiedä onko kaikissa, kun meillä päin nuo on niitä jättikokoisia kauppoja ja valikoimat sen mukaiset.

Ja itse olen kusihousu, kun tämä loppuraskaus on tehnyt inkontinenssivaivoja ja välillä niistä suojista menee ohi, joten valkoiset pikkarit on sen näköiset.

Vierailija
38/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän anteeksi asiatonta kommenttianii. Kunhan kulutan aikaa Top Chefin alkamista odotellessa. Av-mammojen aviomiehet ovat usein niin kummallisia, että täällä ajatus siirtyy heti oudoille raiteille. Jaksamista teille molemmille.

Vierailija
39/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin otti niin luonnon päälle nämä joidenkin kommentit.

Olen nyt seurannut omaa isääni ja äitiäni, isällä on monenmoista sairautta ja äitini on hänen omaishoitajansa. Tilanne on aivan vastaava kuin alkuperäisellä kysyjällä.

Ja tällaisia tapauksia on todella

Ennen kuin alatte ilkkumaan ja huutelemaan, niin kannattaa pohtia sellaistakin asiaa, että saatatte itse olla miehenne kanssa vastaavassa tilaneteessa ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
40/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä joillain voi olla noin sysimusta sielu, kuin täällä muutamista kommenteista voi päätellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän