Minkälainen paistinpannu toimii keraamisella liedellä?
Teflonpannulla ei ainakaan saa paistettua mitään.
Kommentit (18)
Kaikki toimivat. Tarkista sulake ja onko sähkölasku maksettu.
Vierailija kirjoitti:
Kaasuliesi paras.
Kaasuliesi on paras paistinpannu keraamiselle liedelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaasuliesi paras.
Paras on kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki toimivat. Tarkista sulake ja onko sähkölasku maksettu.
Kyllä tuo ruoka tuossa hitaasti kypsyy, mutta minkäänlaista paistopintaa ei muodostu.
Ap
Teflonpannuissakin on eroa. Mulla on teflonpannuja, joilla ei saa ruskistettua, mutta on myös sellaisia, joilla saa hyvä paistopinnan. En nyt tiedä noiden vanhojen pannujeni teflonin laatua, mutta ei voi yleisesti sanoa, että teflonpannulla ei saisi paistettua.
Vierailija kirjoitti:
Teflonpannuissakin on eroa. Mulla on teflonpannuja, joilla ei saa ruskistettua, mutta on myös sellaisia, joilla saa hyvä paistopinnan. En nyt tiedä noiden vanhojen pannujeni teflonin laatua, mutta ei voi yleisesti sanoa, että teflonpannulla ei saisi paistettua.
Tuo pannu toimi induktiolla hyvin. Keraamisella taas ei saa ruskistettua yhtään mitään.
Ap
Teräspannu toimii mulla oikein hyvin
Keraamiselle liedelle sopii periaatteessa mikä tahansa paistinpannu, kunhan sen pohja on tasainen, puhdas ja oikean kokoinen. Erityisesti valurauta, alumiini ja keraamisesti pinnoitetut pannut toimivat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Keraamiselle liedelle sopii periaatteessa mikä tahansa paistinpannu, kunhan sen pohja on tasainen, puhdas ja oikean kokoinen. Erityisesti valurauta, alumiini ja keraamisesti pinnoitetut pannut toimivat hyvin.
Nimenomaan periaatteessa, toimivuus käytännössä on taas asia erikseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaasuliesi paras.
Paras on kyllä.
Ja sittenkö syödään vasta?
Vierailija kirjoitti:
Alu iinipannut ei toimi.
Toimii. Voivat toimia myös induktiolla, jos pohjassa on rautaa.
Ja tiedättehän, että induktioliedellä toimivat sellaiset, joihin magneetti ottaa pohjaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo pannu toimi induktiolla hyvin. Keraamisella taas ei saa ruskistettua yhtään mitään.
Ap
Keraaminen on paljon hitaampi kuin induktio, Lisäksi pohjan kierous huonontaa ominaisuuksia tavallisella keittolevyllä ja keraamisella.
Kaasuliesi paras.