G: ÄRSYTTÄVIN RADIOJUONTAJA
Kommentit (57)
ylivoimaisesti KAMALIN radioääni ja myös ärsyttävä telkkarimainoksessa!!
Renne on myös iso YÖK!!
Janne Kataja ja Minna Kuukka saavat kanavan heti vaihtoon...
Noin 10 vuotta sitten oli kiss fm ja Minna ja Timpe. Ne oli ihan huippuja!!
Samuli Aaltonen! Ärsyttävä tyyppi!
mutta sielä on muitakin rasittavia huutajia. Ile, Jenny ja Aino ihan suosikkejani.
ihmisenä, mutta Ainolla on niin rasittava tapa puhua että usein vaihtuu kanava kesken. Sillä on sellainen Pikkukakkosen täti -tyyli. Tyyliin että ette lapset ikinä arvaa mitä täti tänään löysi ojanpenkalta!!
sillä on niin pitkäpiimäiset jutut.
nyt en vaan saa nimiä mieleen. Aino ja Jenny?
Täysin tolloja ja kamalat äänet.
Ulmasta ja Roihaa sekä Peltsiä ja Juusoa
Tero
Se ääni on ihan kauhea! Vaihdan heti kanavaa kun kuulen sen tyypin äänen!
ne juontajat ovat ihan oikeita ihmisiä ja heilläkin on tunteet. Miksi pitää kirjoittaa aina vain negatiivista?
Eihän tämä ketju ole edes pahimmasta päästä.
Kun näitä lukee, niin ikävä tulee Mafian/YleX:n Ulmasta ja Roihaa sekä Peltsiä ja Juusoa Tero
jotain myönteistä ;)
Aino vielä enemmän.
Jennyllä nyt on sentään ihan hyvät jutut, mutta vähän liikaa se puskee niitä muiden päälle. Kun HÄN saa mieleen jonkun hyvän jutun niin se pitää huutaa heti ääneen, ja se jatkaa ja jatkaa sitä juttuaan vähän liian pitkään...
Ainolla taas on niiiiiiin ärsyttävä tapa puhua, tai painottaa sanoja. "Kun MÄÄÄ oon miettinyt, että MITEN nykyään blaa blaa, kun ENNEN ei ainakaan..." Enkä viittaa siis tamperelaisuuteen, vaan siihen hirvittävään sanojen painottamiseen. Vie huomion jutuilta, en edes muista millaista läppää se heittää kun niin paljon ärsyttää tuo. Taitaa muutenkin vaan peesata enempi Jennyä.
Mutta jotenkin hullusti niihinkin emäntiin on kuitenkin kiintynyt... :)
Ihan paras on Matti. Ne jutut... :D
Ei hyvä jumala, miten voi ihmisen äänestä kuulua niin selvästi läpi esittäminen, epävarmuus ja jännittäminen! Edes se ketä-sanan käyttäminen ei haittaisi, jos nuo asiat vain olisi kunnossa.
Lisäksi saman kanavan Oku ei oo mun mieleeni. Ei vain ole hyvä radioääni hänellä. Eikä varsinkaan Novan Samuli Aaltosella vai kuka sitä Kansakunnan kahvituntia nyt juontaakaan.
Sen sijaan kovasti kiitosta pitää jakaa Voicen Jani Nivalalle ja Novan Maria Leppäselle. Minä tykkään :) Ja Novallahan on Hanna Pakarinen ollut joskus juontamassa yksittäisiä ohjelmia. Siinä on hänelle kyllä just oikea ura, jos lauluhommat päättää joskus jättää. Ihana ääni! :)
Mihin aikaan se Anni juontaa yleensä njr:llä? Pakkohan se on kuunnella kun on saanut niin monta miinusta täällä :) En jaksa muuten kyllä yhtään sitä kanavaa, siks olis kiva tietää aika.
Sulla tais nyt mennä kanava tai juontaja sekaisin :) NRJ:llä Tuija juontaa iltapäivisin 14-18.
Annista ei ole tietoa.
aina vaan kertoi niitä omia juttujaan, kun minä tein sitä ja kun minä tein tätä... Ja sitten se ärsyttävä nielaisu aina välissä, argh!!
samaa mieltä! Vapulla vaan minäminäminäminä-juttuja. Onneks tajus lähteä.
Jaajo ja Anni oli hyviä yhessä. Arttu Harkki on kamala, samoin aamulypsyn Petra. Tosin Arttu inho hieman (mutta vain hieman) lieventynyt kun se sai sen Annin kaveriksi, mutta silti; Anni takas aamulypsyyn!
rasittavan kuulonen. kuulostaa kun olis flunssa. jotenkin alkaa heti ärsyttää kun avaa suunsa.