Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: ÄRSYTTÄVIN RADIOJUONTAJA

Vierailija
30.03.2011 |

Mua tökkii Suomipopin Anni. En tiedä miksi.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää äänestä, ja vähän muka hauskat jutut omaan makuuni.

Muista radio juontajista en tiedä, kun harvemmin tulee radiota kuunneltua.

Vierailija
22/57 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SARI SEPPÄLÄ

en pysty kuuntelemaan yhtään sen erittäin typeriä ja itsekeskeisiä juttuja. todella tyhmä nainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

timo ei osaa lopettaa juttujaan,kikatusta tms. apinointia, ihmettelevät räkää toistensa nenässä ym. ym. kuvottavia! ( joudun pakko kuuntelemaan heitä silloin tällöin)

Vierailija
24/57 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa äänet myös täältä!

mm. Finlandia-hiihdostaan jauhoi yli kuukauden. Sen kiljuminen on kamalaa ja muutenkin ärsyttää koko tyyppi.

Vierailija
25/57 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä taitaa olla just ne mainokset.

Kuuntelen ylex päivittäin ja siellä yks inhokeista on Matleena joka juontaa viikonloppuja ja nykyisin omaalistaa.

Vierailija
26/57 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne taivastelevat päivänpolttavia tapahtumia ja ylipäänsä jokapäiväisessä elämässä olevia ilmioitä kuin eivät ymmärtäisi niistä yhtään mitään. Mä tykkäisin Metron musiikista, mutta niitä ihmisiä ei voi kuunnella jos ei halua että päivä käynnistyy aggressiolla.

Vierailija
27/57 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tosi lapsellinen ja itsekeskeinen.

Vierailija
28/57 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomipopin annin äänestä.

Vierailija
29/57 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sielä on muitakin rasittavia huutajia. Ile, Jenny ja Aino ihan suosikkejani.

Vierailija
30/57 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

autossa yleensä Radio rockia, ja muutaman kerran korviin on sattunut korporaatio. On kyllä niin turhaa lätinää että huh huh. Mua ei yhtään kiinnosta kuunnella sellaista aivotonta juttelua.

Muuten en juuri radiota kuuntele, paitsi Areenasta joskus jotain puheohjelmia.

Vierailija
31/57 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SARI SEPPÄLÄ

en pysty kuuntelemaan yhtään sen erittäin typeriä ja itsekeskeisiä juttuja. todella tyhmä nainen!

Samaten Voicen "viihdekettu" läski-Marianne. Ärsyttävää huohotusta sen puhuminen! Argh.

Vierailija
32/57 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuunnellutkaan, kun en kyseistä kanavaa kuuntele ikinä. Mutta ärsyttävin on ehdottomasti Novan Janne Kataja. Katajan ääni on kuvottavaa lässytystä eikä sovi radioon mitenkään. TV:ssä menettelee, vaikka yrittääkin olla jotain mitä ei ole.

Sit aiheen vierestä... radiojuontjan äänessä pitää olla sitä jotain... esim. Voicen Nivalalla, niin "karismaattinen" ja pehmee.

Vierailija
33/57 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomipopin Anni, sekä myös Jaajo. Karseinta oli kuunnella niitä yhdessä, kummankin ääni on epämiellyttävä, ei mitenkään radioon sopiva. Jutut niille luultavasti on käsikirjoitettu, mutta miksi niin typeriksi?

Vierailija
34/57 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juontajana, kun kanava vaihtui aina, kun se avasi suunsa..

Vierailija
35/57 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAAARRGGGHHHHH!!!! En kestä sitä sen huokailua. Se huokaa joka saatanan jutun perään, varsinkin kun päivittelee että mitä kaikkee kamalaa Jaajo on taas tehny! Ja sit se sanoo jatkuvasti: aijaijaijai. Sit se vinkuu vähän väliä: Jaajo, sä oot kamala! Jaajo, nyt lopetat! Jaajo sitä, Jaajo tätä. Ja huokasu perään! Ei pysty kuunteleen enää yhtään.

Vierailija
36/57 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juontajana, kun kanava vaihtui aina, kun se avasi suunsa..

On se vielä Novalla Onnen illoissa.

Vierailija
37/57 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan se Anni juontaa yleensä njr:llä? Pakkohan se on kuunnella kun on saanut niin monta miinusta täällä :) En jaksa muuten kyllä yhtään sitä kanavaa, siks olis kiva tietää aika.

Mun inhokit: Jaajo, Arttu Harkki, Renne Korppila, ja Voicen aamun se pikkutypy on kans aika huono. En voi sietää kun joku käyttää puheessa kuka-pronominin sijasta KETÄ

Suosikit: Vappu Pimiä oli ehdoton suosikki, viihdekettu-Mariannesta kans pidän, samoin Elina Viitasesta.

Vierailija
38/57 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tota Tuijaa en ole koskaan kuullutkaan.

SuomiPOPin Jaajo ja Petra on ihan paras pari, vaikka oli Jaajo ja Annikin hyviä yhdessä. Arttu oli masentava, mutta Anni paransi sitä lähetystä huomattavasti. Mä en ymmärrä kuinka joku sanoo, et Jaajolla on vaan pillujuttuja. Nehän puhuu kaikkee maan ja taivaan väliltä. Tosin tänään mua ärsytti, kun Petra puolusteli lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa (=tukistamista.) Mun mielestä on vanhemmuus pahasti hukassa, jos täytyy lapsiin käyttää väkivaltaa.

Vierailija
39/57 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne juontajat ovat ihan oikeita ihmisiä ja heilläkin on tunteet. Miksi pitää kirjoittaa aina vain negatiivista?

Vierailija
40/57 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne juontajat ovat ihan oikeita ihmisiä ja heilläkin on tunteet. Miksi pitää kirjoittaa aina vain negatiivista?

Eihän tämä ketju ole edes pahimmasta päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi