Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**TAMMIKUISET 2012**

30.03.2011 |

Kommentit (597)

Vierailija
461/597 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonniin, se on sit piinaviikon perjantai..

Tilanne nyt tää, että tuntuu olevan hanat auenneet kunnolla..Ja lämpökin tipahtanut 36,47..Eli ihan normalisoitumassa sekin..Elikkäs, tää oli sit mun osaltani tässä ja jatkan tuolla helmikuisissa...Nenu kohti uutta kiertoa. Toki harmittaa..Mieskin pari kyyneltä tirautti kun kerroin, että aloin vuotamaan kunnolla (tulee iha sellasia kunnon klönttejäkin)...Niin, ja testi näytti tänään negaa..

Mutta, toivottavasti työ muut saatte paljon plussia ja että ne todella jaksaa mukana loppuun asti =)

Tää läksii kohta puurtamaan iltavuoroa..Mukavaa viikonloppua toivotellen,

Tiiuli

462/597 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu eikä näy menkkoja. Päätin että huomenna lenkkeilen hakemaan testin ellei ala tulvia siihen mennessä. Periaatteessa kun olisi pitänyt jo aikapäiviä sitten alkaa menkat, vaikkakaan en ole ovista missään vaiheessa huomannutkaan. Jo 10vrk siitä kun lääkäri sanoi että mulla menkat alkaa lähipäivinä:/ Olen yrittänyt paperilla pikkaisen sisältäkin kaivaa näkyykö punaista mutta hirveästi on vaan kirkasta valkkaria. No, kyllä lentäisin selälleni jos joku ihme-raskautuminen olisi tapahtunut, mutta eipä tarvitse sitten testin jälkeen sitä enempiä pähkäillä. Kunpa alkaisi ne menkat, ettei aivan sekaisin heittäisi hormonitoimintaa:/

Helene entistä turhautuneempana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
463/597 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävä kuulla :( Halauksia ja tsemppiä helmikuisiin, toivottavasti se sitten olisi se teidänkin kuukausi.

Kiitos liimoista ja tsempeistä, omaan napaan ei nyt juuri kuulu mitään uutta. Miehen kanssa päätettiin jättää lisätestailut ensi viikolle, eli sitten jos ei menkkoja ole kuulunut niin testaillaan kun meni viime kiertokin sen verran pitkäksi ja kaikenlaisia oireitakin oli ilmassa niin ehdittiin jo innostua ja turhaan. Nyt ei oikeastaan ole juuri mitään oireita havaittavissa, no, alavatsalla ehkä jotain nippailuja mutten tiedä onko ne sinänsä mitenkään poikkeavaa kierron tähän vaiheeseen.. Miten te, joilla jo raskauksia takana olette kokeneet ihan alkuraskauden oireilut? Mietityttää sekin millaisia niiden nippailujen sitten "kuuluisi" olla.

Mutta, sellaista.. fiilis on nyt tänään kyllä taas jotenkin enempi sellainen ettei varmaan taaskaan ole tärpännyt, huolimatta siitä mammaksin testin hailukasta. Ei ole kyllä menkoistakaan merkkejä joten.. odotamma.

Saa nähdä miten mun kärsivällisyys riittää odotella testailuja ensi viikolle..

Mukavaa viikonloppua kaikille, toivottavasti saadaan edes vähän nauttia auringosta vaikka lupailevatkin viileämpää.

Vierailija
464/597 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan odotellaan. Kp 30/28 meneillään, menkkoja ei näy eikä kuulu, alavatsalla on tuntemuksia ja rinnat on kosketusarat. Mutta tosiaan tämä voi ihan hyvin olla menkkoja enteilevää. Kuvottavaa oloa on ollut pari päivää, mutta muistaakseni huonoa oloa on ollut ennen menkkoja aiemminkin ja eilen tuli perinteinen "menkkamigreeni".. Että en tiedä mitä tässä nyt pitäis ajatella. Edellispäivänä näytti testi negaa. Uutta testiä ajattelin tehdä tässä lähipäivinä, jos ei mitään ala kuulumaan. Kunpa nyt varmistuisi suuntaan tai toiseen, ärsyttävää odotella vaan :P

Christabel kp 30/28 yk 2

465/597 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollu ongelmia kirjautumisessa eikä oo päässy kirjotteleen aikoihin! Nyt pitäis taas toimia.

Eli IHANAA että EVE pääsi vaihtamaan palstaa!!!! Siis vaikka tuleekin ikävä Even juttuja... mutta tuuthan välillä moikkaamaan meitä perässätulijoita :) Mukavaa ja ihanaa alkuodotusta, oon tosi onnellinen sun puolesta!

Minnylle peukut, että hyppäät Even kans samaan junaan, samaten Christabelille... ja muitakin jännääjiä tais olla? Helenekin lupaavilla päivillä - kyllä niitä ihmeitäkin joskus tapahtuu! Peukut sille!

Tiiulille pahoittelut :( Se oli jo niin lupaavaa, kurjaa, kun ehtii plussautua... jaksuja *hali*

Muillekin tädin uhreille jaksuja ja tsemppiä seuraavaan kiertoon.. Mulla kans on pinonvaihto edessä :( menkat alko äsken rytinällä. Mä oon niin testihullu ollu, että testaillu ovistesteillä että raskaustesteillä melkein päivittäin viikon ajan :O joo negaa tietty koko ajan. Ens kierrossa ei sitten testeillä hurvitellakaan, oviksen saan tikuilla bongattua, mutta raskaustestejä en ylimääräisiä ostele.

Joten helmikuisiin lompsis. Toivotaan, että kukaan ei lähde mun perään!

Vierailija
466/597 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että pännii...alkoihan ne menkat vaikka jotenkin jo uskoin tärpin käyneen. Eikö sitten helmikuihin siirryn.

467/597 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tais sitten olla tässä. Ei tää voi enää olla normaalia alkuraskauden vuotoa. nyt tulee taas ihan kirkasta verta ja hillittömät kivut. Niin epäreilua...menen peiton alle..

468/597 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pregent stick puhdas nega. Eli kuten arvelinkin, on siitä keskenmenosta heittänyt aivan sekaisin kropan. PLÄÄH!! Kunpa nyt jossain vaiheessa menkatkin alkaisi, saisi ne kiertopäivät aloittaa. No, ei tässä hätää sinänsä, ei niin aktiivisesti yritetäkään kesän aikana, onneksi tulee muitakin puuhia kesän aikana. EVIS, EIKÄ!!! Pidän peukut ja isovarpaatkin pystyssä että pieni tarraa hyvin siellä!!! Mahdollisuushan on kuitenkin että ehkä sinulla on kiinnittymisyritystä ollut toisella ja siksi vuodat ja toinen on silti tiukasti kiinni kohdunseinämässä. Minullakin reilu 2v sitten meni keksken toinen kaksosista ja olin aivan varma että sinne ei mitään jäänyt ja ultrassa sydän meinasi pysähtyä kun oli eloisa pieni vieläkin hyvissä voimissa vaikka sisarus vuoti pois. Älä menetä toivoasi!!

Vierailija
469/597 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kirkas vuoto jatkunut, kovasti on peukut pystyssä että ei olisi mitään vakavaa, onko sun mahdollista päästä verikokeeseen heti huomenna?

Täällä ollaan varovaisen onnellisia. Eilen tein cb:n plus testillä hailakan plussan 4h rakossa olleesta virtsasta ja tänä aamuna aavistuksen vahvemman (tosin yölläkin olin käynyt vessassa). Ei vaan sovi nostaa toiveita vielä liian korkealle ettei pety jos käykin samoin kun viime kuussa.

Alanis 26/26 (kp:t olikin päivän edellä tuolla listalla)

470/597 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vielä sanoa että mulla se kaksonen vuoti pois aluksi runsaana kirkkaana verenä ja vuotoa jatkui rv.13 asti milloin millaisenakin:/

Vierailija
471/597 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin eilen laittaa viestiä, mut ei se näköjään tullut.. mikä lie, kone muutenkin temppuilee :(

lauantai aamulla tein rtestin kun olin jotenkin niin varma että muutamana aamuna ollut huono olo olisi raskausoire ja rintoja on vihleksinyt ikävästi jo n.1vk. mut puhdas nega sieltä tuli :(

Mut eipä vielä ole toivoa menetetty kun tätiä ei näy :) vaikka mahaa välillä vihleksii.. Pitäis jaksaa olla kärsivällinen eikä odottaa liikoja niin ei tarviis pettyä niin pahasti TAAS, se on tässä pahinta.

mut plussa tuulia kaikkille ja toivotaan että tästä tulisi meidän kuukausi:)

472/597 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiuduin juuri sairaalasta jonne oli pakko mennä kun kivut yltyivät ihan mahdottomasti. Hcg-arvot olivat normaalit, mutta ultrassa nähtiin pupusen tai ainakin toisen niistä olevan oikeassa munajohtimessa ja aika valtaisa verenvuoto vatsaan, josta vatsakalvon ärtyminen ja hartiapisto. Sitten vaan tyynesti munajohdin leikattiin ja siinä meni sitten pupunenkin. en pysty käsittämään tätä. Nyt ravaan labroissa harvase päivä ja odotan että arvot laskis ja vatsakipu hellittää. jossain kohtaa pitää varmaan miettiä miten tämän yli pääsee. En todella tiedä miten..

Parempaa onnea teille kaikille toivoo

evis ja enkelipupunen

Vierailija
473/597 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani! Jaksamista

Vierailija
474/597 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten epäreilua :(

Voimia!

Vierailija
475/597 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää :( Sinulle jos kenelle olisin toivonut koko sydämestäni pientä vauvaa. Niin epäreilulta kuulostaa että kaiken kokemasi jälkeen vielä tämäkin. En löydä sanoja,osaa vain toivottaa jaksamista sinulle! Olet ihana ihminen ja jaksanut kaikkia tsempata ja lohduttaa...niin epäreilua.

476/597 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVIS=(

En oikein osaa sanoa mitään, mikä voisi lohduttaa sinua. Kovasti voimia tulevaan. Mikäs toisen pupusen tilanne on? Voisiko se olla vielä kyydissä ja oikeassa paikassa?

).(

H-I-T-A-A-S-T-I kuluu aika. Vasta viikonloppuna täti tulee. Tämä on niin tylsää kun ei voi edes toivoa tärpin käyneen=(

Minulla pukkaa jos jonkin moista näppylää naamaan. Kiva olla masentunut ja vielä rumakin kaiken kukkuraksi!

Monella muulla on jännät ajat edessä, toivotaan, että saadaan monta plussaajaa vielä tammikuullekin=)

Tellu 25?/28-32

Vierailija
477/597 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evis-Niin täydellisen epäreilua.

Tiiulille kanssa suuret pahoittelut.

Tellu- Eikös me mennä jo kp 26:ssa? Tai sit oon sekoittanut ton listan tosi pahasti. Päivitin sen meinaa just... Ihanaa kuitenkin, että päivät vähenee ja kohta pääsee taas yrittämään.

Alanis-Toivotaan, että viivat vahvistuu ja pysyy. Paljon tarrasukkia sulle!!!

Olikohan vielä joku jolle mun piti jotain sanoa?? Pää on vieläkin sekaisin eilisestä lätkästä.

Itse odottelen vaan tätiä. Ylihuomenna taitaa tulla. Kiva seurata miten tarkkaan se tulee oviksesta, kun sen bongasin sekunnin tarkkuudella.

Tintti-tyy

Vierailija
478/597 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Evis! =( Toivottavasti toinen pupunen olisi löytänyt oikean paikan ja saisit sen oman nyytin

Olipas mukava viikonloppureissu. Käytiin kalastelemassa ja saatiin syöntikalatkin. Vuhuuu! Näin toista velipoikaakin piiitkästä aikaa ja oli puhetta kyläilystäkin, kivaa!

Pojalla oli puolitoistavuotisneuvola ja kaikki oli kunnossa. Hyvin kasvaa ja kehittyy. Eli senkin suhteen voi huokaista helpotuksesta.

).( Sama meno jatkuu. Kipuilua on, tätiä ei... CB digitaalinen odottais kaapissa, mutta ensin pitäisi testata 'normaalilla' testillä. En halua tuhlata sitä turhaan. Kaapissa oli yksi ovulaatiotesti ja käytinpäs sen huvikseni. Toinen viivahan siihen ilmestyi, hiukan hailakampi kuin kontrolliviiva. Nytkun vain tietäisi voisiko se merkitä raskautta? Olisi kyllä outo aika ovulaatiolle =) Pitänee päiväkävelyllä käydä ostamassa pari testiä ja huomenaamulla kokkeilla.

Muttis 49/38-43

Vierailija
479/597 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanis: Varovaiset onnittelut sinulle! Tarrasukkia lähettelen!

Evis: Ei löydy sanoja kuvaamaan tunnettani puolestasi. Ei voi muuta sanoa kun että maailma on totaalisen epäreilu! Sinä jos joku olisit nyyttisi ansainnut! Halauksia ja voimia!!!

Vierailija
480/597 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa oikein sanoa mitään. Todella kurja juttu:( Mietein myös että voisko siellä toinen vielä olla oikeessa paikassa?

Tiedän niin miten kurjaa tuollainen leikkaus on! Tosin multa ei aikoinaan poistettu munasarjaa ja sinne sitten jäi sitä istukkakudosta joka alkoi siellä itsekseen elämään ja lopulta sain solumyrkkyä että se vuoti pois...

Epäreilua kertakaikkiaan!!

Tänne ei mitään uutta mutta eilen saunan jälkeen huomasin oudon jutun: Toisesta rinnasta tuli maitoa!! En käsitä miten on mahdollista. Viime imetyksestä on aikaa vuosia enkä ole maidontuloa huomannut. Ei sitä siis paljon tullut, pari pientä tippaa vaan mutta outo homma :D

Mitään oireita ei ole suuntaan eikä toiseen.

Eleanora kp24/28