Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**TAMMIKUISET 2012**

Kommentit (597)

421/597 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuules, jos mammaksilla saat mitään viivaa aikaiseksi niin raskaana olet, JEE! Muistatko mun testailut? Mammaksi antoi vaan typerää viivanpaikkaa vaikka muut, jopa apteekin oma antoi selvän plussan. Vasta viime viikolla mammaksi oli vahva plussa. Testaa vaikka huomenna jollain muulla vaik cb:llä niin huomaat eron. Hieno homma että täältä tulee lisää plussia.

Mua vaan on yhtäkkiä alkanut pelottaa että onkohan kaikki hyvin kun vuoto vaan jatkuu ja jatkuu. En ihan vielä uskalla kokeilla sillä viikkonäytöllisellä kun on viikko 5 vasta menossa ja sen testin pitäis näyttää sitä kuudetta viikkoa joten ensi viikolla vasta.

422/597 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ollaan kuitenkin, että Jospa.. mä kyllä varmaan sitten sekoan onnesta jos raskaana olen :) Vielä oon kuitenkin jos-linjalla, täytyy testailla vaikka parin päivän päästä uudestaan kun oli kuitenkin niiiin hailu..

Noilla mammakseilla on kai ollut aika erilaisia käyttökokemuksia, oon ymmärtänyt etteivät taida olla oikein hyviä..? Tuo on kyllä se herkkä testi mutta ei aiemmin ole antanut mulle yhtään mitään joten Jospa Jospa.. :) Mutta otan neuvostasi evelina vaarin ja käyn ostamassa cb:n seuraavaan testaukseen :) Ja sinulle toivon paljon onnea matkaan pienesi kanssa, se vuotohan on varmaan ihan normaalia noin alkuraskaudelle.. monethan vuotaa jonkin verran. Älä huoli, älä murehdi. Halauksia ja voimia!

Piti edelliseen viestiini vielä lisäillä kaikille muillekin plussatuulia ja positiivisia ajatuksia :)

Huomaa varmaan että mulla tällä hetkellä vähän innostus ottaa kuin ottaakin valtaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
423/597 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Helmikuisiin kirjoittelin jo tänään pessimismin aallossa, mutta mielessä on toivo, josko sittenkin tänne kuuluisi.

Puoliskoni kanssa olemme himpun yli 30 ja kolmannen lapsen odotusta odotamme. Lapset ovat nyt 7 ja 5.

Kierukka poistettiin 16.3. ja sen jälkeen on olleet yhdet kuukautiset. Kierron pituudesta ei ole mitään hajua, kun kuuteen vuoteen olivat ensimmäiset. Tuntuma on vain se, että voisivat olla myöhässä, eivätkä vasta tulossa. Kaksi apteekin testiä on tehty negatiivisella tuloksella. Aamuisin on kuitenkin hiukan öklö olo ja työpaikan kahvinkeittimen tuoksut, varsinkin aamuisin, ovat alkaneet haista pahalle. Lisänä on 'vaivoihin' on alkaneet liitoskivun omaiset kivut, ja illalla piti ottaa särkylääke. Nyt nipistelee vatsaa. Ikinä eläissänä ole tällaiselta tuntunut.

Epämääräistä rusehtavaa tuhrua on havaittavissa jos edes sitä, muttei sen kummempaa. Tämä ollako vaiko eikö olla olo on se kaikkein pirullisin. Pitäisi varmaan vain luottaa apteekin negaan ja odotella sitten uutta kiertoa.

Palaillaan, ja onnea matkaan jokaiselle!

Vierailija
424/597 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi on selvä plussa, itse sain haaleamman DPO 12 kuin tuo ja sekin oli aika selvä viiva jo :). ONNEA!!!!!

Iltis taas kurkkii

Vierailija
425/597 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin minusta tuntuu, että roikuskelen täällä teidän puolellanne vielä, ajatus siirtyä odottajiin tuntuu hassulta =)

Veljeni vaimo soitti miulle ja kuinka ollakkaan alkoi kyselemään testeistä..Tietää, että olen kuumeillut jo kauan, yms mutta tää oli aika sattuma =) mutta, siis tuli puhetta kun sanoi, että hänellä on raskaus-olo ja oli tehnyt CB:n viikkonäytöllisen, joka oli kuitenkin näyttänyt "ei raskaana"..No hää oli avannut sen uteliaana ja katsonut viivoja, sieltä oli toisesta löytynyt kaksi vahvaa viivaa, joista toinen pikkuisen vielä vahvempi (kontrolliviiva?) ja toisessa liuskassa yhtä vahva viiva, kun mitä toisen EI-kontrolliviiva...Onko mahdollisuus olla kuitenkin hormonia veressä? Sanoin, että en osaa auttaa mut et tuun täältä kyseleen =)

Kiitos kaikille, jos jollakin tietoa löytyy, toivon, että jaat sen minun kanssani =)

Onnellinen Tiiuli

Vierailija
426/597 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA! Ihan selkeä plussa ja ekassakin kuvassa näkyi viiva.

Kaunisikävälle on kanssa peukut pystyssä että viiva vahvistuu!

Gabrielalle peukut pystyssä että noi olisi raskausoireita :)

christabel ja nila, toivotaan että täti ei tule ja plussa ilmestyy testiin kun sellaiset teette :D! Peukut on pystyssä

ON: Tänään on aamun tuhrun lisäksi nippaillut mahassa ja iltapäivällä oli sellainen kummallinen olo jota ei osaa selittää. Saatan vaan tietty kuvitella nyt kaikkea aamun tuhrun jälkeen, jota ei enää muuten tule.

Vierailija
427/597 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihanaa, kun laitoit kuivan testistä! Se on niiiiiiiiiiin mieletön tunne kun siihen piirtyy kaksi viivaa, ettei sitä tahdo todeksi uskoa. :´)

Ekassa kuvassa näin hailakan viivan, mutta tuo toinen...ihan selvä plussa! Ihanaa ihanaa, paljon tarrasukkia mukaanne!

UIh ja muuta en osaa sanoakaan. Herkisti niin tuo Tiiulin testin näkeminen muistelemaan joulukuista kaunista testitulostani ja siitä syntynyttä pientä enkelipoikaa. :´(

Onnea kaikkille kaikessa toivottelee Onnenhelmi kp 17 tai 18/ehkä 28

Vierailija
428/597 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva saada lisää plussia tähän pinoon =)

ON taas nega. Ja taas tuli ihmeellisiä ylimääräisiä vaakahörhelöitä, outoa. (kaksi pystyviivaa jos raskaana) Ihan samantyyppisiä kuin silloin todennäköisessä kemiallisessa. En ala!

Muttis 45/38-43

429/597 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea Tiiuli=)

Upeaa kun saadaan tammikuisiin odottajiin porukkaa!

Kaunisikävä taisi myös olla onniteltavien listalla? Onnea siis sinnekin!

).(

Minulla on taas masennuspäivä=( Tänään töihin ajellessa tuli taas outo tunne siitä, etten taida sitä vauvaa saada enää. Tässä on nämä työjutut, jotka ovat saaneet miettimään koko haaveesta luopumista ja lisäksi tulee välillä tunne, etteb sitä vauvaa saa, vaikka kuinka yrittäisinkin.

Mistähän nämä tunteiden vuoristoradat johtuvat? Onko se vain tämä malttamaton luonne vai mikä ihme. Toisinaan taas olo on ollut hyvinkin rauhallinen ja olen vain ajatellut, että ensikierrossa tai sitä seuraavassa sitten tärppää... enkä ole vaipunut mihinkään epätoivoon. Höh, jotenkin turhauttavaa miettiä edes tämmöisiä.

Tämä kierto on lisäksi edennyt superhidasta vauhtia. Ehkä siksikin, että ovis meni ohi, niin olisin vain halunnut heti sen tädin kylään jo aikapäiviä sitten=)

Kaivelin eilen jo pillerireseptiä (jonka hain joulukuussa) kaapista ja suunnittelin käyväni apteekissa tänään. Jätin sen kuitenkin kotiin vielä. Jotenkin tuntuu, etten voi luopua nyt vauvahaaveesta minkään typerän duunin vuoksi! Huoh, nyt on kyllä pää sekaisin ihan kaikesta.... täytynee rauhoittua ja selvitellä ajatuksia.

Tellu 22?/28-32

Vierailija
430/597 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarrasukkia matkaan, toivotaan että kaikki menisi hyvin loppuun saakka :) Ja onnea muillekin plussanneille jos jäi huomaamatta. Luin vaan nopsaan teidän kuulumisia.

Pahoittelut helmikuuhun tippuneille.

).(

Ei ole juuri mitään oireita suuntaan tai toiseen, eilen lounaalla tuntui kun ois ollu neulatyyny alavatsassa, etenkin jos eteen päin kumartui niin pisteli kipeesti. Muuten ei ole ollut mitään. su-ti täti tulee toden näkösesti jos on tullakseen

Vierailija
431/597 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LISTA KUUMEILIJOISTA:

Muttis 45/38-43 yk 9

Heno kp 42/ jotain 32-34 yk8

Alexandra, kp 40/27-32, yk4

Pipiöysky kp 36/30 ja yk3

kiamari kp 33/26-30, yk 7

Nila kp 32/

Christabel kp 29/28 yk2

Kaunisikävä kp 28/28-36 ja yk 2

martta kp 27/28-29

Mermaid Kp 26/26-31

Alanis kp 24/26-(28) yk 4

sassu kp 24/28-30 yk3

Minny kp 23/28-31 ja yk10

Tellu kp 22/ 28-32

Tintti-tyy kp 22/28 yk 9

Maisa kp 21/26-28, yk 1

Gabriela kp 20/25-31

Onnenhelmi kp 19/?, yk1

Katjuli kp 15/32-34 yk 3

Enisa84 kp

Jamsuliini

Maatis ja Helene mukana taustailemassa

++++PLUSSANNEET+++++Onnea!

Pullis

Elmu

Evis

Hatuli

Tiiuli

Vierailija
432/597 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIIULI-Säkkikaupalla onnea ja tarrasukkia!!

Mäkin näin jo ekassa kuvassa punaista, mutta tuo uusin sai pahimmatkin skeptikot vakuuttuneeksi.

Kaunisikävä- Vauvaliimaa on saapunut taas uusi erä maahan, ja siitä on osoitettu sulle lähetys. Huomenna sun testit toivottavasti näyttää jo kunnon viivoja.

Tellu- Toivotaan, että aikainen ovis toisi sulle myös tädin äkkiä kylään, niin pääset sit äkkiä taas yritykseen. Mä odotan tätiä päivän etuajassa, kun ovuloin jo kp 13.

Mulla tuli samantapainen turhautuminen koko juttuun reilu viikko sitten. Mäkin jo kaivelin pillerireseptiä laatikoista. Ajattelin, että haen syksyksi kouluun ja pistän johtimet solmuun ja eroan ja ym. ym. tinttimäisen järkevää :) Tuli vaan kauhea epäusko koko touhua kohtaan ja ajattelin, että nyt saa pettymykset riittää. Mieluummin jätän lapset tähän, kun tipahdan ja masennun loppuelämäni joka kuussa. Nyt on taas voimat kerätty ja laskeskelen jo seuraavaa ovista. Toisten plussat antaa voimia ja tulee hyvälle mielelle eli kiitos Evis ja Tiiuli.

Alanis ja Nila- teillä kuulostaa lupaavalta. Toivottavasti teki piristätte miedän maailmaa plussilla.

Jamuliini-tervetuloa

Muttis- ehkä ne viivat vielä vahvistuu ja menee oikeaan paikkaan.

MÄÄ- Oireita ei ole, mutta olisi outoa jos olisi :) Seuraavaa kiertoa odotan kuumeisena ja sen oviksen olisi oman etunsa vuoksi parasta tulla taas selkeänä ja säännöllisenä!! Muuten saan kauheat itku-potku-raivarit!! Onneksi tulee kesä ja tiedossa ihanaa auringonpaistetta ja muuta oikeata aktiviteettia. Saa pään vähän pois kuumeilusta. Mäkin olen alkanut näkemään raskaana olevia naisia joka puolella. Hemmetti kun kävelevät niin ylpeinä ja koppavina mahansa kanssa, hyvä kun eivät tule sanomaan että "toisilla vaan toimii tää homma". Eivät ne taida oikeasti niin käyttäytyä, mutta kateuspeikko huutelee inhottavasti aina olkapäällä, kun joku raskautunut menee ohi. Mä katselen aina niiden naamoja ja ajattelen, että ei tuokaan ole oikein, kun sen pitäisi olla koko ajan iso hymy naamalla ja nauraa ilosta ja onnesta kun on raskaana. Pienen pientä turhautumista taas havaittavissa. Mä varmaan kävelisinkin 9 kk:tta typerä virne naamalla ja esittelisin sitä valtavaa mahaa aina kun pystyn ja kenelle vaan. Ja oon kyllä sit niiiin nokka pystyssä. Kadullakin sitten kikattelen yksinäni ja paijailen mahaani, niin että koko maailma tajuaa mun olevan niin raskaana.

Hmm...tän tyttelin pitäis varmaan mennä keittämään lisää kahvia, jutut lähtee taas siihen suuntaan.

Henkisesti lähes terve Tintteli-tyy :)

433/597 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sitten tänä aamuna tarpeekseni näistä alavatsakivuista, kun ne on jatkuneet ilman mitään sen suurempaa syytä jo tämän viikon. Bakteeritestiin pyysivät ja minähän kävin. Pumpulitikulla emättimen periltä sitä nätettä veivasin ja kuinkas ollakaan. Ihan oli punainen pumpuli. Vielä ei ole mitään vuotoa, muuta kuin ne muutamat ruskeat läikät, mutta kai tässä voi alkaa ihan aikuisten oikeesti asennoitumaan, ettei meille vauvaa synny keskelle tammikuun pakkasia.

Alkoi koko yrittäminen ihan vahingossa, ja ei sitten enää 'vahingon' jälkeen ollut järkeä yrittää estelläkään. Harmittaahan se kuitenkin. No, onhan tässä vielä aikaa. Ja eihän tuo ole ensimmäisestä yrityksestä koskaan tärpännytkään. Olisihan se kuitenkin ollut kivaa vaihtelua.

T. Jamsuliini, ja vissiin palattiin ruutuun 1/35. Kai.

Vierailija
434/597 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Jamsuliini mukaan kuumeilemaan. Harmi, jos ei tärpännyt..:(

Mutta, tiiä nyt häntä...Tänään aamulla clearbluen plussatestillä, tyylipuhtaan negan ja kirkasta verta pyyhkiessä..Harmittaa niin vietävästi. :( Kai se sit yritti tarrata kiinni, mut ei onnistunutkaan..Vaikka enhän mä toki missään vaiheessa oo viel uskaltanut kunnolla ilakoida ja olla onnellinen. Toisaalta hyvä, jos tulee varhainen km niin tulee sit heti ja onhan siinä kai yks toinenkin positiivinen, et jos tää kierto vaikka palautuis pikkuhiljaa ennalleen..

Nyt vähän omanapainen ja lyhyt kirjoitus, ei oikein inspaa tällä hetkellä..

Vierailija
435/597 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pahoillani jos kävi niin että täti nyt tuli. Tiedän milta tuntuu kun itsellä kävi sama viime kuussa. Ensin plussa ja sitten menkat alkaakin pari päivää myöhässä. Parempi kuitenkin että menee tässä vaiheessa kun myöhemmin jos sitä positiivista yrittää löytää..

Vierailija
436/597 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanis, Kiitos. Eihän sille minkään maha, ei vaan jaksannu sit tarraa kiinni kunnolla..Ja tosiaan, parempi näin saati sitten pidemmillä viikoilla..Silloinhan se tuntuis 1000x pahemmalta..Pikkuhiljaa meikä suuntailee nenua tuonne helmikuisten puolelle, katsomaan nyt muutama hetki et mihin suuntaan muuttuu, loppuuko vuoto vai ei, yms..mutta,

Täällähän on niin kiva porukka, että ei mua silti kyllä yhtään harmita tännekin jäädä hengaamaan =)

Mutta, nyt vannotin itselleni, että tästä eteenpäin kierroissa yritän olla stressaamatta ja tikuttamatta ovista sun muuta. Tulee sit jos tulee =)

437/597 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiuli: No, päästään hengailemaan yhdessä helmikuisiin. Sen siitä sai, kun vihdoin kirjoitti, niin heti tulee lunta tupaan. Vaikka jo helmikuisiinkin kirjoittelin pari kertaa... No, kohti uusi pettymyksiä ja onnen kiljahduksia. EI kai se muu auta.

Ja meidän esikoinen syntyi just tuollaisen testin jälkeen (tosin pakko oli käydä verikokeessa kun en muuten uskonut todeksi ;-) ), harmi ettei teille suotu samaa onnea.

438/597 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin alkamassa vastaamaan sinun viestiisi, niin painoinkin vahingossa "ilmoita asiaton viesti". Ei kait se nyt mennyt mihinkään ylläpitoon??? Apua! Sorry! Kohta on joku palstaetsivä täällä puuttumassa meidän höpinöihin xD

Asiaan: Teitkö testin heti ekasta aamupissasta? Jotenkin vaikea uskoa, että noin tumman viivan jälkeen (vaikka raskaus olisikin mennyt kesken) tulisi tyylipuhdas nega!

Lisäksi vuotoa voi olla, vaikka olisikin raskaana.

Tarkkailehan sitä vuotoa ja tee huomenna uusi testi.

Tellu

439/597 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän siinä kävi kuten jo ennalta pelkäsin. Nyt on sitten se kadoksissa ollut vuoto alkanut, johan sen jo aamulla tiesi.

Tsemppiä ja onnea matkaan kaikille asianosaisille. Minä siirryn tuonne helmikuisiin säätämään, ja toivon, ettei tarvitse paljon maalis-huhtikuuta 2012 kauemmas pudota.

Jamsuliini

Vierailija
440/597 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, hengailu kuulostaa kivalta =) Mua nimittäin nyt laiskottaa niin lujaa et haluaisin vaan hengata =)

Tellu, Oon itsekin painanut pari kertaa vahingossa tuota ilmoita asiattomasta viestistä-kohtaa..Ja tuskin siitä mitään tulee =) Noo, eipä täällä kovin asiattomista puhuta, hehheh :) Niin siis tein testin aamupisusta ja oli kyl nega, ei näkynyt sit mitään hilkun hilkkua...Mä en oikein tykkää tuosta clearbluen plus-testistä, jotenki huonolta vaikuttaa..Tai tokihan senkin toimiminen on yksilöllistä..? Ei ehkä mun kohdalla se paras testi..Juu, mä aattelin et tänään vähä tarkkailen vuotoa ja huomenna testaan jos ei ylly enempää vuotaminen...

Tiiuli