**TAMMIKUISET 2012**
Kommentit (597)
Viivat vaan vahvistuu testissä ja alkaa tuntumaan mahakipuja painontunnetta vatsalla. Alkaa jo itsekkin tähän uskomaan.
Alanis (+kuva fiilistä nostattaneesta testistä
Ihanaa Alanis!! Onnea matkaan ja paljon tarrasukkia!!
Tintti-tyy
Toivottavasti se odotamasi plussa vielä ilmeistyisi testiin!
Martta, kyllä se haamukin siitä vielä vahvistuu!
Muillekin jännääjille vielä plussatuulta,toivottavasti moni vielä pääsee siirtymään odottajien puolelle!
Tintti-tyy, toivotaan että sinullakin kävisi hyvin vaikka (jos, muistan oikein) ei ollu ässäilyä olut ovulaatioaikaan?
Ja tervemenoa odottajiin Alanis=)
Sassulle vielä peukutukset... jospa se vielä kuitenkin muuttuisi plussaksi? Ja jos ei, niin tulet meidän muiden junasta jäävien kanssa helmikuisiin=)
).(
Minulla aaltoilevia menkkajomotuksia vaihtelevasti, kuten aina ennen menkkoja. Odotan tätiä viimeisten kiertojen perusteella perjantaiksi, HUOH! Miten nämä päivät voivat madella näin hitaasti????? Sitten on vielä se ylihidas alkukierto edessä! Tosin nyt laitan peitot heilumaan jo heti kun täti on selätetty ja pakotan mieheni puuhiin aina kierron loppuun asti!!! Eipähän mene ovis ohi=D Vaikka sitten käy tietenkin niin, etten ovuloi ensikierrossa. Aina menee joku pieleen, se on nähty=/
No, ei pidä masentua!
Tellu 28/28-32
Olipa kiva kun laitoit kuvankin ihanasta plussasta.. :) Voi kunpa meille vielä monelle niitä saataisiin.
Itsellä eilen clearbluella nega :/ Menkkoja ei kuitenkaan ole vielä näkynyt, alavatsalla kyllä painontunnetta ja nipistelyä ja pientä etomusta on ollut muutaman päivän, liekö sitten alkaviin menkkoihin liittyvää kaikki.. noo.. ei ole vielä toivoa menetetty ennen kuin alkaa tätiä näkymään.
Tellu: mulla pitäs menkat alkaa myös perjantaina ja sinne asti odottelen. Toiveet ei tosiaan ole täälläkään korkealla vaikka oletetun oviksen aikoihin ässäiltiinkin mutta tuo muutama maitotippa rinnasta ihmetyttää edelleen koska sellaista ei ennen oo ollut ja tänään ällötti hieman kahvi mutta saattaa johtua lääkekuuristakin mikä on meneillään (ei tosin pitäisi vaikuttaa mitenkään raskauteen kun erikseen lääkärille siitä mainitsin että vauvaa yritetään:))Menkkatunetumuksia ei oikeastaan ole. Pieniä alavatsan nippailuja. En ole noita tuntemuksia kovin seuraillut kun tuntuu nippailevan aina muutenkin välillä :D
No, toiveita on niin kauan kuin täti pysyy poissa ja toivon paljon plussia vielä meille loppupääläisillekin!!
Ja Evis, kun jaksat niin tule kertomaan tilanteestasi, miten voit. Voimahali täältä sinulle!
Eleanora kp26/28
Ja hei, joku muukin oli kysellyt että milloin aikaisintaan kannattaa testailla? Mä testasin viimeksi menkkojen oltua pari päivää myöhässä (josta siis keskenmeno)
Lupaavalta kuulostaa!
Kyllä se plussa sulle jo tänään testiin pärähtäisi, JOS vaan testaisit!!! VINK,VINK ;D
Jos sulla on yhtään testiä kaapissa, niin päästä meidät kanssasisaret jännäämästä ja tule kertomaan sitten plussauutiset HETI!
Ei kuulu menkkoja. PIRKULE!!!! Kai ne vaihdevuodet alkoi sitten samaan syssyyn heti kun vuoti vauvanalun pois. Olis vielä tuo yksi Pregent tekemättä mutta en siinä mitään järkeä näe kun oli alkukuusta niin surkean vähän petipuuhiakaan ja sitäpaitsi tasan 2 viikkoa siitä kun lääkäri sanoi että mulla menkat alkamassa ihan lähipäivinä, eikä ovista ainakaan nähnyt minkään perusteella olevan silloin. TURHAUTTAVAA!!!
Sylintäydeltä onnea ALANIS!!
Mahtava uutinen ja kiitos kuvasta Alanis, onnea matkaan!!! :-)
Ja Eleanoralla kuulostaa kyllä lupaavalta.. peukkuja!!
Helenelle tsemppiä odotteluun, on kyllä varmasti tosi rankkaa... :-/
Oma navanalus: Testasin aamulla etukäteen miettimättä Clearbluen +testillä ja nega tuli. Surettaa ja harmittaa, vaikkei juuri mitään oireitakaan ole, mutta eihän niitä näin aikaisessa vaiheessa kuulukaan olla! Ja kun tässä kuussa on niin ihanan paljon ässäilty, että ei siitä ainakaan ole kiinni. Luontainen positiivisuuteni yrittää kyllä samantien nostaa päätää, niin kauan on toivoa kun ei menkkoja näy...
Lisää plussiauutisia tänne odotellen
Gabriela 26/25-31
Eleanora, jokos olet testannut?
Helenelle, tsempit odotteluun! Outo tilanne, missähän se täti viipyy... olisikohan kuitenkin mahkuja plussaan=/
Gabriela, vielä voi hyvin muuttua plussaksi. Älä hätäile=)
).(
Eilen oli päiväkodin kevätjuhlat. Ne oli tänä vuonna ulkona, joka oli ihan kivaa vaihtelua. Ulkona paistoi aurinko, mutta tuuli oli välillä niin kovaa, että minua palelsi NIIIIIN julmetusti=( Onneksi muuten oli ihania esityksiä. Voi enää eskarivuosi jäljellä, sitten on kuopuskin jo kouluiässä:´)
Tätiä ei vielä eilen illalla näkynyt=( Viime- ja muistaakseni sitä edellisessäkin kierrossa on alkanut semmoinen tuhru-/tiputteluvuoto jo kp 28. Hitsit, jos tulee pitkä kierto. Se on jotenkin hermoja raastavaa, kun haluaisin jo suunnata katseeni helmivauvan puuhaamiseen;)
Onneksi viikko on jo lopuillaan ja viikonlopuksi luvattu lämmintä ilmaa... pääsee vaikka pitkästä aikaa grillailemaan =p
Tellu 29/29-32
Täti siis kurvasi odotetusti eilen paikalle. En nyt tiedä onko tänään kp 1 vai 2, kun aika rytinällä pamahti paikalle keskellä päivää. Onneksi olin varautunut ja housut pysyivät puhtaina. Kesti 13 vrk:tta ja 18 tuntia mun ovulaatioksi määrittelemästä nipsauksesta eli aika "kivasti" (vähän outo määritelmä tässä yhteydessä).
Toivotaan, että te helmikuisiin "haluavat" tulette äkkiä perässä. Muut pysykää visusti poissa sieltä. Mä päivittelen ton listan vielä ja jätän sen sitten teidän harteille.
Hyviä uutisia silti käyn kyttäilemässä täällä.
Eleanora- Kuulostaa munkin mielestä tosi lupaavalta. Toivottavasti saatais jo tänään nähdä ihania plussa viivoja.
Plussapuhureita kaikille!!!
Tintti-tyy kp 2/28
LISTA KUUMEILIJOISTA:
Muttis 53/38-43 yk 9
Heno kp 50/ jotain 32-34 yk8
kiamari kp 41/26-30, yk 7
Kaunisikävä kp 36/28-36 ja yk 2
sassu kp 32/28-30 yk3
Minny kp 31/28-31 ja yk10
Gabriela kp 28/25-31
Onnenhelmi kp 26-27/?, yk1
Katjuli kp 23/32-34 yk 3
Helene mukana taustailemassa
++++PLUSSANNEET+++++Onnea!
Pullis
Elmu
Evis
Hatuli
Alanis
martta
Eleanora
Tellu
Maisa
Olin näköjään unohtanut päivittää listan eilen. Aika kivasti muuten plussanneita joulukuisiin verrattuna. Toivottavsti tulee vielä lisää.
Tintti-tyy
heti kun saa yhden negan. :(
Tai kaksihan mä olen jo hätäpäissäni testannut. Mutta siis tänä aamuna nega, menkat pitäisi alkaa kai su tai ma.
Sitä on niin taipuvainen ajattelemaan, että koska viime raskaudessakin sain täll kiertopäivällä selvän plussan niin kyllä nytkin olisi pitänyt saada jos olen raskaana. Huoh. Ihminen on hassu. Kai se kuitenkin voi mennä niin että eri raskauksissa se menee eri tavoin??!
Kukas se nyt tuumasikaan, että positiivinen puoli itsessä kuitenkin nostaa päätään ja yrittää kertoa, että niin kauan kun ei ole menkkoja, on toivoa. :) Niin yritän ajatella tänään, että pysyisin jotenkin virkeänä. (vähän kyllä masentaa...)
Onnenhelmi kp 25/28
että alkaako ne menkat vai ei, kun mitään ei näy (vielä) :) Hullunlailla juoksen joka tunnin välein vessassa tarkistamassa tilanteen iik! alan taas toiveita elätellä..
Maha kyllä kipuilee vähän välillä.
En kyllä testaa kun vasta la aamulla jos ei ala sitä ennen. En kehtaa apteekissa joka kuukaus ravata testejä osstamassa :) (ainakaan turhaan)
Kuulostit tuossa maanantain tilityksessä vähintään yhtä maansa myyneeltä ku meikäläinen tänään, että todella toivon sinulla tärpänneen. ;)
Nythän sulla ois siis kp31 eikö vaan? Eli jos tänään ei ala niin...olet kyllä järkevä ku et testaile turhan aikaisin. Tosi paljon onnea, että vauvasiemenet siellä olisivat hyvässä tallessa kasvamassa!
(P.s.Laittakaa plussaajat kuvia tänne, niitä on ihana seurata ja haaveilla!)
Onnenhelmi 25/28
Joo kp31 ois menossa nyt :) On niin malttamaton olo että tekis mieli juosta jo nyt apteekkiin ostmaan testi ja huomenna jo tehä. Maltan nyt kumminkin mieleni. Toisaalta voihan tää olla vain pitkä kierto, nyt on heitelleet nuo kirrotkin 30pv kierto on pisimmillään ollut..
Eilen illalla tein miehen patistamana sen Pregentin vaikka miten yritin pyristellä sitä vastaan koska on 99,9% mahdotonta raskautua lähes ilman seksiä ja ovista. Ja negahan se. Ei niin minkäänlaista tunnetta menkkojen alkamisesta. Kuinka paksuksi kohdun limakalvo voi tulla ennenkuin vuotaa pois??!! Mahtaa siellä limakalvoa olla jo sitten jos 2vko sitten piti jo alkaa. No, en stressaa itseäni tällä enää, mukava loma edessä joten ihan kivakin että ei seulana vuoda sen aikana:) Tsempit ihan jokaiselle!!
Tein aamulla cb+ testin ja TAAS nega!! hermot menee kyllä ihan riekaleiksi. Jos tässä kuussa ei kerran ole tärppi käynyt niin harmittaa älyttömästi!
Seuraava kierto kun menee tavallan ihan hukkaan kun olen lomamatkalla toisella puolen suomea juuri oviksen aikoihin :( Argh.. alan olla jo niin turhautunut tähän joka kuukautiseen pettymykseen.
Vaikka toistaiseksi on toivoa jäljellä, mutta en vaan jaksa uskoa enää ihmeeseen (tätiä ei näy eikä kuulu) Viimeksikin kun oli pitempi kierto ja silloinkin tein kp29 testin nega oli meni 2pv niin menkat alko. varmaan nyt sama.. sori tämä tilitys :)
sassu kp29/28-30 yk3