**TAMMIKUISET 2012**
Kommentit (597)
EVIS, tuloksia verikokeesta sitten heti tänne:)
Omaa napaa; menkat ei ole VIELÄKÄÄN alkaneet. Keskiviikkonahan lääkäri ultratessaan sanoi että kohdun limakalvo niin paksu että alkamassa pian menkat. Edelleen on häivähtänyt mielessä JOS olisi jo uudelleen raskautunut mutta se on aika toivoton ajatus, vaikka näitä ihme oireitakin on muka ollut:) Saisi pirulauta jo ne menkat alkaa niin saisi alkaa puhtaalta pöydältä kiertopäivät!!
ONNENHELMI, ihanaa että sait sen ovisplussan!! Ja vielä hyödynnettyäkin! Jospa tämä olisi sinulle SE kierto:) Minulla on niiiin ikävä sitä menetettyä vauvanalkua..tänään olisi ollut tasan 18 viikkoa täynnä..Milloinkohan tuosta viikkojen laskemisestakaan pääsee eroon!!
Helene menkkoja toivoen
Hatulille ihan älyttömän paljon onnea ja tarrasukkia.
Evis- Kyllä se hyvältä kuulostaa, kun testit kuitenkin voimistuu. Koska muuten meet ensimmäiseen ultraan, että pupujen määrä vahvistuu? Vai lukeekohan se tuolla jossain jo?
Pahoittelut tippuneille :(
Nila- Mulla on käynyt samanlailla noiden viestien kanssa, siis että pätkäisi ne. Sit joku valaisi mulle, että jos käyttää erikoismerkkejä tekstissä, niin se pätkii ne siitä kohtaa.
Tellu- Samat aatokset täällä. Kp:t matelee ja odottelen vaan sitä ensi kuuta. Raskautumiseen tässä kuussa ei ole edes teoreettisia mahdollisuuksia. Toisaalta ihan "kiva" seurata tuntemuksiian, nyt kun ei missään nimessä tärpänny.Saa nähdä miten paljon "raskausoireita" taas löytyy.
Onnenhelmi- Ovisplussa onnitelut ja ennenkaikkea sen hyödyntämisestä onnittelut. Toiset hyödyntää ja toiset ei,plääh.
Tiiuli- Liityit "ollakko vai eikö olla"-kerhoon. Toivotaan, että parin päivän päästä ei enää tarvitse arpoa :)
Toivottavasti tulee vielä paljon plussia tammikuisiin. Vaikka olisi kiva nähdä vielä helmikuisissakin, mutta mieluummin en enää näkisi teitä :)
Ja sitten Minä itte. Äitienpäivä oli ihana. Sain paljon kukkia ja lahjoja. Esikoinen oli säästänyt omista rahoistaan, että sai ostettua mulle toisenkin kukan ihan itse(mies maksoi molempien lasten ekat kukat). Melkein koko päivä vietettiin anoppilassa maalla ihanassa auringonpaisteessa.Ihan täydellinen päivä ei kuitenkaan ollu. Anopin aina niin ihana koira oli eilen tosi vaisu ja masentunut. Just kuulin, että on sairaalassa kyynpureman takia, selviäminen on epävarmaa :(
Niin hitaasti matelee päivät, seuraavan ovikseen on vielä yli kolme viikkoa.
Tintti-tyy kp 19/28
Heippa taasen siskot!
Oli nyt pakko tulla avautumaan...Paristakin asiasta..
Apteekkireissulla, kun kävin hakemassa pari raskaustestiä lisää, pällistelin eka pitkän aikaa sie apteekis (outo apteekki, en tiennyt missä sijaitsevat), farmaseutit vaan kyräili, kukaan ei palvellut. No, sit hetken päästä tulee sellanen tosi v*ttumaisen näköinrn farmaseutti et mitäs, voisinko olla jotenkin avuksi. Sanoin, että pari raskaustestiä tarvitsisin..Noo, siitä "riemustuneena" farmaseutti kailotti niin, että koko kortteli raiku et vai sillai, sellaset ajat sit käsillä..Sit kysyin et mitäs suosittelee ja sano et no ihan samahan se on minkä otat, koska kaikki ne toimii jos sitä hormonia vaan siinä virtsassa on (tääkin niin, että koko kortteli tiesi meikäläisen olleen testikaupoilla), no otin sit pari apteekin omaa, että sain sen akan turvan tukittua. No, tästä suivaantuneena läksin sitten ruokakauppaan, siinä joku nuoripari oli ruokaostoksilla ja heillä näytti olevan n. 5-6kk:n ikäinen poikavauveli kauppakärryissä istumassa..Se lapsi ei juurikaan paljon vielä ite tukenut, vaan suurinpiirtein lojui siinä kärryssä..No, sitä sitten hetken sivusta seuranneena (kuinka huomasinkaan just että maitotuotteet oli loppu...hehheh) suivaannuin lisää, kun se lapsi yhtäkkiä retkahti ihan kylelleen nojaan toista kärryn reunaa vasten, käsi siellä istuimen ja kärrin reunan välissä ja poski ihan painautuneena kiinni reunaan. Sit se siinä alkoi jo hätääntymään, mut nää vaan katseli jogurtteja, tms ja lääppivät toisiaan..sit he teki ostoksensa ja lähtivät jatkamaan matkaa, eivät korjanneet lapsen asentoa..Lapsi inisi ja isi sanoi vaan että oles nyt nätisti ja äiti totes lapsen asennon nähtyään ohhoh...
Meikäläisen sappi oli taas niin kovilla tuo liikenteessä...
Nyt on kiukut laantunu ku kukkia istuttelin..Vieläkin tosin surettaa se lapsi..
Suivaantunut Tiiuli
En tiedä miten tämä oikein toimii, mutta laitan pientä tietoa itsestäni...
Eli olen 11/09 syntyneen tyttösen äiti ja kuumeilen toista lasta. Ollaan menty tjot-meiningillä, mutta nyt on tullut vahvasti sellainen olo, että voisi ehkä asiaan hieman panostaakin...
Eli kiertopäivä on tällä hetkellä 18/26-28, yrityskierto 1.
Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä jänniä aikoja eläville ja seuraavaan kiertoon valmistautuville!:)
Maisa
vielä pari tuntia, sitten saan tulokset. Iltis, olin tulkinnut nuo viikot niin että nyt olisi testin mukaan raskausviikot 4-5 niin että viidennen alkuun. ja että 3+ olisi sitten viidestä eteenpäin, mutta hetken itsekin mietittyäni tajusin että eihän se niin voi mitenkään ollakaan eli 2-3 on tosiaan raskausviikot 4 ja 5. Ymmärsikö tästä kukaan mitään, no mut mä ainakin tajusin.
En tiedä kuvittelenko vain, mutta hiukan on alkanut jotkut hajut ottaa nenään ja pahasti. Esim. eilen pizza oli kulkenut hississä ja vissiin jotain katkarapua oli kovasti (mistä yleensä tykkään tosi paljon) mut joo nyt en, yöks mikä löyhkä.
Voi onnenhelmi, voin kuvitella kuinka olit hymynaamalla kun näit hymynaaman, onnittelut.
helenelle tsempit, jospa vaikka olisitkin jo...olisko vähän ihanaa.
tervetuloa Maisa mukaan kuumeilemaan.
Äh pari tuntia pitäisi nyt malttaa olla rauhassa..pelkään vaan niin kovaa ettei hormonit nouse kuitenkaan oikeassa tahdissa. no vuoto on melkein loppunut onneksi.
Palataan pian..
Even uutisia kovasti odottelen :) Mä oon jotenkin ihan varma että siellä pieni vauva kasvaa,ei se testi muuten näyttäs tollasta! Pidän peukut pystyssä ja ravaan täällä katsomassa mitä verikokeet näyttää :))
Ei ihan onnistunut eilen se mitään tekemättä olotila... Pitihän sitä ukkeleille ruokaa tehdä. Poron sisäfilettä kolmenjuuston kermakastikkeessa ja uuniperunoita, nami nami. Ihania ruusuja sain, esikko kantoi puketin minulle ja oli hyvän näköinen, kun puketti oli melkein yhtä iso kuin poika =) Muuten mies hoiti ihan kiitettävästi kaikki muut hommelit.
Eviksellä jännät paikat, tuu heti kertomaan uutisia kunhan saat tietoja! bdbdbdbdbd
Minnekköhän minä olen kadonnut kuumeilulistalta? hmmmm täällä vieläkin roikuskelen...
).( ei mitään uutta suuntaan tai toiseen. kipuilua on tätiä ei. Testi nega.
Muttis 42/38-43
mitähän tää mun kone tökkii kun en pääse tänne millään.
No anyway, itkettää....onnesta! Tulokset oli jotain 500 en muista enää tarkkaa lukua. Mutta siis normaalit. Uskaltaisko tästä madella pikku hiljaa tuonne odottajien puolelle. Kylläpä oli jännitysnäytelmää kerrakseen.
Speciaalit kiitokset teille kaikille ihanille siskoille. Ja jos Tellu the meedio saa taas tuntemuksia jonkin kohdalla niin kannattaa uskoa;-)
Mutta siis kiitokset tuesta ja kärsivällisyydestänne. Tulettehan kaikki mun perässä toiselle puolelle please! Ihanaa päivän jatkoa! Tulen vielä kurkkimaan tänne, mutta taidan aktivoitua tuolla toisella puolella jos uskallan. Hui.
Miljoonasti onnea haleja ja kaikkea! Ihanaa! Jatkan kyllä sun tarkkailua odotuspuolella,haluan niin tietää minkälainen kaveri sun masussa kasvaa :) Mutta mahtavia uutisia!!!
Aivan mahtavia uutisia!! Olen täällä taustalla vielä seuraillut kuumeilupuolta ja etenkin sun taivalta! Upee juttu!
Kaikkea hyvää jatkoon!
UUVE ja joulutonttu 9+1
tuntuu tämä niin uskomattomalta. Vaikka ei kai pitäisi intoilla ennen kun on ollut ultra, mutta nyt ei pysty pidättelee.
Mihinköhän ryhmään sitä oikein pitäis liittyä odottajien puolella. haluasin paikkaan josssa on paljon tuttuja vaikka eri vaiheessa mennäänkin. Vai onko pakko mennä "oman aikataulun" ryhmään?
Evis- Ihanaa, että sait hyviä uutisia
Muttis- Sorry, mun moka, *nolona* Poistin sut silloin listalta, kun sulla alkoi tuhru, enkä huomannu sun takastulo-päivitystä. Toivottavasti nyt on oikein
Maisakin on listalla, tervetuloa
Tintti-tyytteli
EVE ONNEA ONNEA!!! KYllä sä nyt olet raskaana. Voi olla, että odotat vain yhtä, koska HCG ei pompannut vielä pilviin ;). Ihanaa. Hienoa. Ja nyt vasta ne orieet alkaakin, viikot 6.- alkaa kunnon oirelu, ja sen kylä kestää, vaikka ällöttääkin välilä/ koko ajan ;). Mula myös vanhat tutut hyvät tuoksut muuttui kammoiksi 5-6. r-viikolla. 6+ alkoi etominen ja yökötys. Ja tuoremehumieltymys alkoi kiinalaisen ruuan mieltymyksen kanssa 4+ ja jatkuu vieläkin tuoremehun kohdalla.
Iltis
Hirmuisesti onnea, tule kertoilemaan kuulumisia vielä tänne jos jo siirryt odottajien puolelle.
Maisa: tervetuloa!
ON: Edelleenkin on olo että en ole raskaana, toivottavasti saisin kokea yllätyksen jos mekat ei alakkaan viikonloppuna.
Ihanaa Eve, tosi paljon onnea! :)
Nyt muutkin plussajunan kyytiin, hiiiop!
Missä Alexandra? Jännään sun puolesta, kun lokakuisissa yhtäaikaa aloteltiin :)
Itsellä olo on hyvä, tissit arat, eipä muuta. Ens viikolla on varhaisultra ja varasin neuvolankin, se on kesäkuun alussa. Toivottavasti piipero ois mukana ja kaikki kunnossa
Plussatuulia puuuuuuuh!
terkuin Elmu ja minipiipero rv5+5
pilvettömältä taivaalta ja linnut laulaa, ihanaa! Ampiaiset pörrää, ei niin ihanaa xD
Evis!! Onnea onnea onnea!!! Aivan mahtavaa näin ihanana aamuna lukea noin upea uutinen.
Tintti-Tyy vahinkojahan sattuu ja kuumeilijoitten silmät näkevät mitä haluavat nähdä... Vielä jos laittaisit oikean kiertopäivän siihen. =)
ON Ei mitään uutta, sama olotila, tänä aamuna en testannut. jos seuraavan kerran huomenna tai ylihuomenna mikäli sikäli täti ei ole tullut
Muttis 43/38-43 yk9
Onnea hurjasti Evis ja kaikki muutkin plussajunan kyytiin päässeet!
En ole hirmuisen usein täällä käynyt mutta aina välillä kuitenkin lueskelemassa teidän kuulumisia. Mulla alkoi vihdoin tänään menkat kuukauden takaisen keskenmenon jälkeen, ja saan taas alkaa kuumeilemaan tuolla helmikuun pinossa :)
Maatis 1/28-32
Itsekin ajattelin tutkiskella nyt oireitani sillä silmällä=)
Kiva nähdä, mitkä noista oireista tulevat aina, vaikkei raskaana olisikaan.
Minulla ainakin nämä menkkoja edeltävät oireet ovat niin samoja kuin monilla raskausoireet.
niin hieno uutinen EVIS! Onnea ja erityisesti iloa raskauteen!
Minä olen ihan voipunut tästä ovulaation metsästyksestä ja sen hyödyntämisestä. =D Tai siis tuntuu jotenkin vapauttavalta, kun tietää, että seuraavaan pariin viikkoon ei ainakaan voi raskautua eikä ole minkäänlaista painetta siis puuhaillakaan. Kyllä se nimittäin niin on, että vaikka me mieheni kanssa puuhaillaan muutenkin usein (siis 2-4 kertaa viikossa) niin vauvaa yrittäessä siihen jotenkin väkisin tulee sellainen paine, "ettei vaan jäisi mikään tilaisuus käyttämättä". :) Nyt tuskin enää puuhailut vaikuttaa tulokseen, toivomme vain parasta.
Onkohan täällä pian montaakaan kanssani höpisemässä, jos kaikki siirtyy joko odottajiin tai helmikuisiin?! Toivon toki, että kaikki siirtyisi odottajiin, jännääjiä näyttä kuitenkin olevan vielä useita. Eli tarrasukkia teille kaikille jännien päivien pitäjille ja aurinkoa muillekin tasapuolisesti!
Nyt työn lomassa puutarhan kuopsutukseen.
Onnenhelmi kp 16 tai 17/?
Ihana että täällä rupee satamaan plussia! Onnee vaan vielä kaikille!
Oma tilani: pahoinvointia joka aamu, mut voi enteilä menkkoja. odottelen loppuviikkoon ennen kuin testaan.