**TAMMIKUISET 2012**
Kommentit (597)
ILtaa vielä
Kysyit hcg:stä. SE tosiaan tuplaantuu päivittäin, jopa triplaantuu ainakin jossain vaiheessa tietyn aikaa. JOs kiinnittyminen olisi ollut a) la, itse kiinnittymiseen menee vuorokausi, kaksikin, dippiä voi olla saman verran, päivän yli kiinnittymisenkin. HCG:tä alkaa erittyä heti, mutta mitattavalla tasolla se on vasta myöhemmin, n. 3-10 pv kiinnittymisestä- tosi yksilöllistä, myös testeistä riippuvaa. Aikaisintaa kuitenkin kannattaa testailla 3 vrk mahdollisesta kiinnitt. Eli la kiinnit. tapauksessa testi antaisi plussan /haamun joko ke tai to aikaisintaan eli huomenissaKIN mahdollista ;). Jos kiinnitt. olisi ollut b) su, pe kannattaa testailla jne. Etkä lannistu, sillä testi voi osoittaa plussan vasta viikonkin, jopa 10 pv kiinnittymisestä. Ja tuhlaa vaan se CB joko huomenna tai sitten vasta pe, itse ehkä ensin tyyppäisin mammaksin testillä aamupissasta, jos se ei sen kummempi kuin nyt ollut, en tuhlaisi CB, vaan säästäisin pe:ksi. :D
Ai niin, janotus on hyvä merkki, pissatus myös. Mulla ei olult mitään palelua tässä raskaudessa ollenkaan missään vaiheessa, päin vastoin!!!! Hikoilua.
Onnea ja peukkuja,
iltis
tänks taas neuvoista. Nyt kun mainitsit niin muakin on kovin hikoiluttanut, mutta luulin että se olis johtunut tuosta lämpimämmästä ilmasta. Ja viimekshän palelin, joten kuvittelin että nytkin tulisi samat oireet, tyhmä minä. Oudosti myös iltaisin posket punoittaa, hassua ihan.
joo testaan eka aamupisusta mammaksilla ja jos näyttää vähänkään vahvempaa niin täräytän cb:n heti perään. mutta jos samaa kuin tänään niin säästän cb:tä vielä päivän pari. ja toivotavasti ne lämmöt olis taas aamulla noussut ettei ihan hermo mene, hih. Koska laitat kuvaa meille vauvelista? Onko sillä masukkinimeä?
Tellu: Voin uskoa, että sen lapsihaaveen toteuttaminenkin on jo hankalampaa,
jos niitä muksuja on kotona ennestään. Uskon myös, että se nyytti teillekin vielä suodaan. :)
ILTIS: Lauantaiaamuna ajattelin testata ihan vappuakin ajatellen. Mutta saa nähdä maltanko odottaa sinne
asti vai pitääkö jo huomisaamuna kokeilla. Toisaalta hätäilyä on helpottanut tämä oireettomuus. Kun ei oireita,
ei oleta olevansa raskaana.
EVE: Pidähän mieli katossa, että kaverilla olisi stressitön hetki kiinnittyä sinne kohtuun. :) Hurjasti tsemppiä!
Toivotaan, että tuo janotus ja pissatus on hyvä merkki!
Pullis: Onnittelut! :)
Katmam, kyllä se lämpö voi heitelläkin. Ei pidä ihan orjallisesti niitä lukuja tuijottaa.
Oletko mitannut samaan aikaan joka päivä`?
Natku, toivotaan ettei ala kunnon menkkavuotoa. Niin kauan on toivoa, kun täti ei ole rysäyttänyt kokonaan paikalle.
Satin, välkommen! Pääsetkin suoraan piinailijoiden viikkoon. :D
Elmu: Sinun testailujasi odottelen jännityksellä täällä! Kerro kerro!
Omituinen olotila kyllä, kun oireita ei ole. Rinnat on hieman turvoksissa ja painavan tuntuiset edelleen.
Ehkä hieman useammin joudun käymään vessassa, mutta sekin voi johtua lämpimästä ilmasta.
Melkein alkaa jo epäilyttää, että oliko ovis silloin kuin sen kuvittelin olevan. Toisaalta ei
sen jälkeen ole ollut samanlaisia alavatsaoireita, joten uskotaan edelleen siihen ajankohtaan.
Vuotoa ei ole tullut nyt muulloin kuin toissailtaisen ässäilyn jälkeen. Uskoisin tänään peittojen heiluvan myös illalla
(kun kerta olemme yhtäaikaa illalla kotona), joten saa nähdä tuleeko verivuotoa taas. Uskoisin kyllä tulevan. Mihinkäs se tilanne
olisi toissapäiväisesti muuttunut...
Marjana kp 30/33-34 Dpo 11 yk 13
(tarkensin tuon kierron pituuden tähän nyt oikeasti. Oviksesta laskien menkat alkaisi su tai ma)
että punaisen tädin kanssa täällä pettyneenä aamukahvia juon:-(
No, kierto oli 30 päivää eli kyllä tuo kierto vähitellen palaa siihen mitä se oli ennen hormoonikierukkaa. Jos tästä jotain positiivista yrittää miettiä. Mutta se muutaman aamun tuhru kyllä mietityttää.
Kerään itseni taas kasaan ja eiköhän me tästä helmivauvan kuumeiluun jossain vaiheessa aleta. Toivotan teille kaikille parempaa onnea kuin meille!
Katjuli kp 3 /30-34
Evis, jokos olet testaillut? Olen lähes varma, että plussaat! En tiedä mistä johtuu tämä minun varmuus asiaa kohtaan, mutta olen ennenkin ollut toisten plussien suhteen varsinainen noita-akka ja ennustanut ne oikein;)
Marjana: Luot uskoa minuunkin uskomalla meidän vielä joskus saavan nyytin. Välillä vaan tuntuu, että entäs jos en enää vain voikaan saada lapsia=/
Katjulille pahoittelut tädin saapumisesta=( Onnea uuteen kiertoon! Kevätvauva olisi ihana, ajattele sitä=)
).(
Minä kerroin tuolla joulukuisten pinossa yrittäväni tiputtaa painoa hieman, vaikken ylipainoinen olekaan. Nyt huomaan jo tulosta tulleen... housut eivät kiristä ja paidat istuvat paremmin. Ja äitini huomautti pääsiäisenä minun laihtuneen. Voi kuinka kiva, että muutkin alkavat jo huomata!
Ja eilen sain tietää varmuudella serkkuni odottavan vauvaa. Pyysin jo sitä lainaksi, jos en omaa saa jostain syystä.
Minulla on vieläkin hieman tuhrua. Onkohan ihan normaalia? Eilen olin jo varma, että loppuu vähäinenkin vuoto, mutta sitten ässäiltiin illalla, joka ilmeisesti sai vuodon jotenkin uuteen vauhtiin! Ei sitä paljon tule, mutta kuitenkin=(
Nyt olen vakavissani jo miettinyt, josko ostaisin niitä ovistestejä. Eikös niitä saa ihan vaikka prismastakin?
Nyt taas työn touhuun! Tämä onkin pitkä päivä, huoh!
Tellu (taitaa olla kp 8/28-32?)
Anju: Kiitos sanoistasi! Rehellisesti sanottuna itsekkin alan olemaan lopeen kyllästynyt tähän valehteluun ja juomattomuuteen ”turhaan”, eli juuri niissä kierroissa kun ei sitten tärppääkkään.
Outoa kipua sinulla kyllä oli! Marjanalla on vissiin kovat oviskivut, mutta jos sanot ettei voi olla ovis, niin silloihan sen pitäisi olla jotain muuta. Lähinnä ihmettelen kun noin kovat kivut oli. Kiinnittymiskivut? Ajallisesti voisi olla. Toivottavasti!
Marjana: Kiva kun tulit heti kirjoittamaan lääkärikäyntisi jälkeen! Itsellä vain ollut niin hirveä kiire, etten ole ehtinyt mitään vastaamaan. Nyt on sitten ainakin prosessi aloitettu. Se ultra kertoisi varmasti jo jonkin verran tilanteesta. Sitä odotellessa. Mitkä fiilikset muuten? Ymmärrän täysin sen ettette ainakaan vielä halua lapsettomuushoitoihin, mutta olisihan se hyvä jos miehesikin tulisi kuitenkin mukaan testeihin (tarpeen vaatiessa). Sitten ainakin tiedätte mikä tilanne on. Ainakin itsestäni epätietoisuus on jotenkin sitä pahinta. Toivottavasti miehesi tottuu ajatukseen testeistä! Miten ne miehet osaakin sitten aina ottaa tälläiset asiat niin henkilökohtaisesti? Tsemppiä! Ja onnea testaukseen! Toivotaan että jää sinulta vappujuhliminen alkoholin suhteen väliin!
Oikeasti, et uskokkaan kuinka vaikeeta on meidän perheille selitellä juomattomuutta. :D Toivottavasti nyt oikeesti viimestä kertaa ilman varmaa tietoa siitä että oikeasti olisi raskaana. Sitten kyllä kestän selittelyt ja valehtelut sinne rv12 asti. :D
Hatuli: Tervetuloa! Toivotaan nyt vielä että jäisit joulukuisiin :)
Eve: Itsehän sinä kirjoittelet aina kaikille niin kovin positiivisia tsemppauksia, vaikka oma tilanteesi on ollut kaikkea muuta kun helppo viime kuukausina! Mites testailut? Huomenna? Onnea!!!
Elmu: Nyt on sitten torstai, joko testaat? Onnea!!! Oireet kuulostavat hyvältä, joten eiköhän me nyt sitten vihdoin saada se veturinkuljettaja!
Niin ja samaa mieltä olen siinä että nyt sen vasta on huomannut kuinka suuri asia se joillekkin ihmisille on jos ei juo. En itsekkään hirveästi juo muutenkaan, mutta kyllä nyt tuntuu siltä että kaikki koko ajan kyselee. Niin ja onhan se niin että kaikki odottavat että josko jo olisin raskaana, joten minua tarkkaillaan kyllä oikein kunnolla koko ajan. En kuitenkaan halua kertoa kenellekkään ennen kun rv12, joten valehtelua on vielä edessä. Kauheeta!
Helene: Sinulla on takana tosi rankkoja aikoja ja sitten se vaan jatkuu ja jatkuu. Ei ole kyllä elämä reilua! Ajatuksissani olet kyllä! Jaksamista!!
Iltatähti: Oireesi kuulostavat oikein hyviltä! Ja oikeassa olet siinä että vaikka sitä kuinka yrittää olla kuulostelematta jokaista pientä nippausta kehossaan, niin kyllä sitä niin vain tekee. Huomaan itsessäni saman piirteen. Sen jälkeen kun kuulin että virtsa voi haista erilaiselle raskaanaollessa, huomaan oikeasti jo suunnilleen haistelevani vessanpönttöä. Kyllä sitä itsensä sitten välillä tuntee aika hölmöksi. Mutta, sitä se vauvakuume tekee :D Toivotaan täditöntä vappua!
Risu: Koska meinaat testata seuraavan kerran?
Tellu: Meillä tuntuu välillä olevan vaikeeta vähintään se joka toinen päivä ässäillä, vaikka meillä ei ainuttakaan lasta olekkaan. Joten voin vain kuvitella kuinka vaikeata se on kolmen lapsen kanssa :)
Pullis: Ihania uutisia! Onneksi olkoon!!!
Natku: Voi harmi! Toivotaan nyt vielä parasta! Tsemppiä!
Satin: Tervetuloa taas joukkoon!
Katjuli02: Pahoittelut ja halaukset!!!
ON: Oireita ei hirveästi ole. Vessassa tunnun juoksevan useammin ja valkkaria tulee edelleen enemmän kun normaalisti. Vatsaa nippailee välillä, mutta lähinnä silloin kun siitä kuulostelen. Joten, voipi hyvin olla ihan korvien välissä sekin... Onneksi on töissä kiire, niin aika kuluu vähän nopeammin. Vappuaatton vietän juomatta, kuskina ja päivänä sitten testaamaan, jos ei täti vielä ole kylässä.
Alexandra, kp26/27-32, yk4
Clearblue näytti hetki sitten plussaa. Hui, kädet on ihan hikiset eikä kirjottamisesta meinaa tulla mitään. Pitää vähän sulatella. Toivottavasti kaveri pysyy matkassa mukana. Nyt kaikki kyytiin, junassa on mooonta tyhjää vaunua!
Plussatuulia puhkuu ja puhaltaa Elmu
VALTAVASTI ONNEA JA TARRASUKKIA=)
Ja Elmuhan se täällä on plussannut! Ihanaa, onnea ja tarrasukkia matkaan!
EVEN testailuja käyn täällä kurkkimassa ja muidenkin tietty. Oltiin syksyllä samoissa pinoissa. Onnea ja toivottavasti nyt tärppää ! Ja olis vielä oikeassa paikassa db
Plussatuulia yritän täältä puhallella ja puuhkua ihan jokaiselle !
Täällä huono olo jatkuvana vieraana ja väsymys! Huh heijakkaa! Viikon päästä ultraan! Hui, kun jännittää jo nyt !
Jepsis 6+1
Elmu, niin tiesin että plussaat. Mahtionnittelut ja tarrasukkia matkaan, wautsibau!
Hih, minä ja mun testailut. Yöllä neljältä tuli pissahätä ja tempasin siinä silmät sikkurassa taas mammaksin ja se typerä viivanpaikka taas, arghh. Aattelin etten sit aamulla testaa vaan jätän vaik iltaan tai jotain. No koitti aamu ja meni hermot ja tempasin sen cb:n nyt sitten. Ja arvatkaa mitä, siihen tuli samanlainen viivanpaikka. Tai siis yhtä paksu kuin vaakaviiva, mutta se sillai kajastaa sieltä alta hyvin hyvin haaleena, mutta just ja just näkyy. Kääk, voisiko olla sitä itseään?? Apuva! No nythän mä vasta jatkankin niitä testailuja. Ehkä ne mammaksit onkin ollut ihan ok. Tellu, taidat olla meedio jos tuo tarkoittaa alkavaa plussaa. En uskalla vielä riemuita vaikka täytyy myöntää etten malta pysyä pöksyissäni. Oispa jo huominen että voin testata uudelleen, hih. Lämmöt ei ole kovin korkealla vain 36,8 mutta vähän normia enempi kuitenkin. Eikös Elmullakin ollut vähän heittoja lämpöjen kanssa?
Sorry nyt omanapaisuus, kirjoittelen myöhemmin lisää kun tästä tutinasta selviydyn hih.
Ihanaa päivää kaikille, aurinko niin paistaa risukasaankin;-)
Ai niin kiitti Jepsis tsempeistä. Muistan sut hyvinkin syksyltä.
Mä niin tiesin, että se plussa tulee!!! Heh, olen ihan varma, että tämä on nyt sitä itteään :D
Mä olen meedio-Tellu xD
Tellu The Meedio!! voi niin toivon että viivat tuosta vahvistuisi. Kävin äsken katsomassa sitä aamuista testiä, mutta siinä ei enää näkynyt mitään, pöh. hetken jo mietin että kuvittelinko vain, mutta kyllä siinä heikko kajastus oli. Meen tänään apteekkiin hakemaan lisää lugeja joten taidanpa ostaa pari cb:n testitkin mammaksin rinnalle. hih.
Päivät ihan sekaisin, kun pojalla oli vasta eilen eka lomanjälkeinen koulupäivä.
ELMU- Ihanaa!! Onnea ja tarrasukkia!!
Mä oon ollu niin monta päivää kommentoimatta, että oon tipahtanut ihan kärryiltä.
Tellu- Onnittelut sopivista vaatteista! Munkin piti muutama kilo karistaa, vaikkei sitä ylimääräistä paljon olekkaan. Toistaiseksi on mennyt ihan päin peetä. Pääsiäisen grillailut ja sidukan juonnit ei ollenkaan edistänyt asiaa. Viikonloppuna on taas tiedossa bileet vappurientojen lisäksi. Ja melkein jo unohtui, meillähän on pihatalkoot tänään. Jos nyt edes 3 kiloa saisi kesään mennessä pois, niin olisin tyytyväinen. Tätä menoa se ei tosin taida tapahtua.
Eveliina- Sulle vauvaliimaa tukkukuormallinen! Mä niin pidän sulle peukut, varpaat ja korvat pystyssä!!
Marjana- Toivottavasti sun ässäilyvuotojen syy selviää. Mullahan oli tota samaa ja syykin selvisi silloin. Nyt se on poissa ja kohta pääsee taas heiluttelemaan peittoja ilman huppua, just sopivasti ennen ovista.
Toivotaan, että sun miehesi tulee mukisematta mukaan, jos joudutte syvemmin selvittelemään hedelmällisyyden ihmeellistä maailmaa. Teilläkin sen verran yritystä takana, ettei kovin pitkäksi aikaa kannata jäädä ihmettelään. Mutta toivotaan ettei teidän edes tarvii mennä mihinkään, vaan että nyt nappaa:) Meillä kavi just niin kuopuksen kanssa(edellisessä suhteessa). Vuoden yrityksen jälkeen kävin jo lääkärissä, missä ottivat alustavasti verikokeet. Päivää ennen kun sain tulokset, niin plussasin :) Plussa on nyt 5 vuotta.
Nyt en muista nimiä, mutta kaikille tippuneille tsemppiä.
Piinailijoille ++-tuulia.
Ovuloiville hedelmällistä heiluttelua.
Ja meille muille muuten vaan hyvää-kivaa-päivää:)
Mä en usko enää yhteenkään oireeseen. Mulla on ollut ne kaikki maidon tihkumisesta oksenteluun ja tulos on silti ollu nega. Oviksen löytämistaitoihini luotan edelleen. Tuli viime kierrossa taas niin selvästi ja täti tuli 14 päivää sen jälkeen.
Meilläkin tuo ässäilyhetken löytäminen on joskus haastavaa, kun talossa pyörii 2 termiittiä. Mies nukahtaa usein jo 22:00 sohvalle ja mä vielä kattelen telkkaria. Outoa kyllä, mutta usein äijä herää yöllä tai aikaisn aamulla ja sitten heiluu peitot.
Mulla on niin ihana fiilis, kun tulee kesä. Mä voisin asua ulkona koko kesän. Harmittaa vaan ettei pääse pihalle kauheasti touhuamaan, kun meillä on tiedossa julkisivuremontti, niin menisi vähän hukkaan kaikki. Muutettiin tänne loppuvuodesta, niin ei olla tehty pihalle vielä mitään. Nyt on muutenkin kokoajan niin paljon tekemistä ja ohjelmaa ettei käytä joka sekunttia siitä vauvasta haaveilemiseen. Ja kohta alkaa lätkän MM-kisat, jee. Tuntuu että ei olis maailmanloppu, jos ei vielä muutamaan kuukauteen tärppäiskään. Fiilikset on varmaan taas vähän erilaiset loppukierrosta....
Tintti-tyy kp 8/28 yk9
ELMU MAHTAVAA! :) ONNEA!
Tellu: Hienoa, että olet painonpudotuksessa onnistunut. Minä myös karistin
1,5 kiloa. Eihän se paljoa ole, mutta juuri sen verran, että olo tuntuu kevyemmältä. :)
Ylimääräisiä kiloja ei minullakaan sinänsä ole, mutta ns. kotoisin painoni olisi vielä 3 kiloa vähemmän.
Voi Katjuli, kovasti pahoitteluja!
Alexandra: Fiilikset on ihan hyvät. Mukavaa, että saa nuo peruskokeet ainakin nyt ja kaikista tulokset
noin kuukauden päästä. Kyllähän sen miehen on yksinkertaisesti pakkoa lähteä niihin testeihin, jos
minusta ei vikaa löydy. Ymmärrän kyllä hänen reaktionsa, mutta eiköhän me ainakin se simppanäyte saada jotenkin
hoidettua, jos tarve vaatii. Mutta tosiaan ollaan sillä linjalla, että ei liioitella tätä raskautumisongelmaa.
Tutkitaan nyt minua ensin ihan noiden vuotojenkin takia ja jos mitään ei löydy, niin sitten käydään miehen kimppuun.
Hedelmöittyminen on kuitenkin tapahtunut 3 kertaa, joten ei siellä miehessä kovin kummoista vikaa luulisi olevan.
Mistäs sitä ikinä tietää, mutta järkevämmältä kuulostaisi, että ongelma on minun elimistössäni. Jos edes sielläkään.
Sinullakin on jännittävä vappu edessä. :) Plussatuulia sinne suunnalle, äläkä liian tarkasti nuuhki vessanpönttöä, ettet
humpsahda sinne. ;)
Tintti: Mikäs se syy sinulla oli noihin vuotoihin? Oliko se juuri se herkistynyt kohdunnapukka vai? Minulla on muistikuva, että
tästä keskusteltiin, mutta en saa päähäni syytä kyllä.
Lääkäri ei tuntunut olevan huolissaan tuosta ässäilyvuodosta ja sanoi, että se voi olla vain hormonaalinen häiriökin ja mennä ohi
itsekseen. Otti kyllä muuten tosissaan minut ja sanoi tuon kommentin nimenomaan rauhoittelevana. :) Alexandralle kirjoitinkin jo,
että uskon kyllä miehen lähtevän mukaan tutkimuksiin, jos tarve vaatii. Huumorimielellä me asiasta keskusteltiin, vaikka huomasin kyllä,että
miestä oikeasti ahdisti ajatus, että joku vieras alkaa hänen pallejaan puristelemaan. :D
Eve: Marssihan ostamaan niitä CB:n testejä lisää! Illalla uutta testiä kehiin.
Olen muuten itse avannut sen CB:n testin, jolloin siitä näkee paljon selkeämmin alkavan haamunkin. Vinkvink. :)
Marjana kp 30/33-34 Dpo 11
On kyllä niin ihana lukea näitä positiivisia uutisia.
Toivotaan että tarttuvat myös meihin muihin :)
Aurinkoista päivää siskot!
Marjana, kiitti vinkistä. Arvaa juoksinko niiltä näppäimiltä roskikseen ja kaivoin testin esille. Siinä sitten puukon kanssa ähelsin, mutta sainpas sen auki. Siellä takana näkyi aivan hentoinen viiva, mutta oli yhtä leveä kuin tuo vaakaviiva. Hui.
Kävin just apteekissa hakemassa lisää lugeja ja ostin kaksi cb:n testiä. Harmi kun tossa meidän pikkuapteekissa ei ikinä ole niitä tuplispakkauksia, minkä saa halvemmalla kuin kaksi erillistä. Ostin sit apteekin omankin, mutta sitä ei vielä voi käyttää. Pitäisköhän testata jo ip vaikka mammaksilla ja aamulla cb:llä;-) Jee!
Onnea plussanneille =) Ja plussapuhuri x1000 kaikille lähipäivinä testaileville! Even puolesta jännitän ihan erityisesti! :]
Nyt on sit pääsiäisen pyhät ohi ja meikäläinen kipeenä...Korva vuotaa verta..Kohta pitää lähteä käymään lääkärissä jos sais jotain apua. Mulla on vähä ongelmakorvat..Ne putkitettiin viime vuonna ja tosiaan, ikää se 20! Pikkusena ollut 28x korvatulehus 3 kk:n aikana..
Mut joo, vauvajuttuja..Mulla nyt kp 18/30-39. Tein tänään ovistestin ja sain siihen hailakan plussan..Eli totisesti, meikäläinen ei kärsi mistään oviskivuista..Mutta, miten kauan kaks viivaa tulee näkyviin jos ovis on mennyt jo? Vai millasen ajan sen yleensä saa tohon tikkuun? Mä aattelin viel tänään myöhemmin tehä yhen testin ja huomenna, jos tänään viel näkyy jotain. Noita ovistestejä kun tuolla kaapissa on aikasta reilusti =) Peittoa heiluteltu eilen illalla ja nyt tänään ja toivottavasti viel huomennakin, jos se ovis nyt on käsillä ellei oo jo myöhäistä. Periaatteessa noilla päivillä se ovis sopis oleen nyt, n. kierron puolivälissä, mut voiko mulla sit vaan olla pitkä, kuitenkin normaali kierto? Joskus kun oli puhetta että jos kierto on kovin pitkä niin ei välttämättä ovuloi ollenkaan..?
Mutta, olipas se omanapainen teksti, pahoittelut siitä..
Ihanaa loppuviikkoa kaikille ja mukavat vaput! =) Meikä painaa vapun duunia ja istuttelen sit kukkia vähä välissä =)
Nonnii, nyt on lääkärissä käyty ja tositosi paha tulehdushan siellä korvassa jyllää..huoh..Taas! Sain sellasen antibioottikuurin, jota en ookaan viel aiemmin syönyt. Olin ottanut jo kaks tablettia ja sit vasta luin, että ei saa käyttää raskaana ja eikä edes raskautta suunnitellessa..Argh. Olikohan se nyt sit tältä kierrolta siinä..Tiedä tuota.
Anteeksi siskot, oli vaan pakko tulla avautumaan..Mies kun tuossa ei olisi huomannut mitään erikoista :D
Tulinpa pitkästä aikaa pikaisesti kurkistelemaan. On niin tympeää tämä alkukierto ettei ole oikein mitään sanottavaa omasta masusta enkä ole kyllä oikein ehtinytkään tänne vilkuilemaan viime aikoina.. No mutta täällähän on plussanneita, ONNEA!! :) Hienoa! Täytyy tässä lueskella kunhan paremmin teidän kaikkien tekstejä niin osaa jotain kommentoidakin :) mutta kaikille toivon tsemppiä ja onnea matkaan, missä vaiheessa olettekin menossa.
Omien laskujen mukaan nyt olisi mulla tänään kp 14 eli tuossa listauksessa on 1pv jäljessä..
Toissailtana oli reilun tunnin verran kunnon revittelevää kipua vasemmalla puolen alavatsalla ja kummastelinkin ettei se nyt ovis vielä voi olla? Eikä testin mukaan sitten kai ollutkaan..mulla on kyllä vielä aika hakusessa tuo ovistestailu. Tänään kuitenkin tuikkinut vieläkin vähän. Menis vaan ohi, ärsyttää mietiskellä jokaista tuikintaa kun mieleen tulee aina vaan että onko jokin vialla.. vaikkei ollenkaan välttämättä ole. Jostain syystä sitä lähtee aika nopsaan sellaiselle linjalle, lähipiirissä on sen verran paljon ollut raskautumisongelmia.
Tämä taas niitä päiviä kun toivoisin olevani optimisti mutta pessimisti se vaan nostaa päätään. No, väsyttävä päivä taas muutenkin. Laskurien mukaan tästä viikko eteenpäin olisi sitä "otollisinta" aikaa, mies vaan tulossa kipeäksi joten saa nähdä miten tulee pupuiltua.. Huomaan stressaavani "hiukan" liikaa tästä raskautumisasiasta. Vaikka kuinka ajatteli että otetaan nyt rennosti eikä mietitä liikoja niin jotenkin ajatukset ja toiveet kasvaa salamyhkäisesti niin isoiksi että tulee paineita asiasta. Täytynee koittaa vaan toppuutella itseään.
Ihanaa kun on ollut niin lämpimiä, melkein kesäisiä päiviä. Näitä pliis lisää. Ikävää että lupailleet vapuksi sateita mutta tekeehän se sadekin hyvää, luonnolle ainakin.
Täytyy palailla pian paremmalla ajalla, nyt taas menoksi.. :)
Oi Elmu, pidän peukut ja varpaat pystyssä kramppiin asti koko yön että toisit aamulla hyviä uutisia. Noi cb:n testit pitäis olla niitä parhaita.
Mietin tuossa et raaskisinko tuhlata mun cb:n testin jo huomenna aamulla. Noi mammaksi testit antoi tänään sitä typerää viivan paikkaa niin haluaisin vaan nähdä että tuleeko cb:n herkällä mitään vai onko noi mammaksi testit tosiaan kaikki tuollaisia viivanpaikkatestejä. Mulla on sitten vielä pari prisman liuskaa, mut ne ei kai ole herkkiä ja sitten vielä yks cb:n viikkonäytöllinen mutta sitä jemmaan tuonnemmaksi.
Onko teillä hirveä jano? Mua janottaa koko ajan ja sitä mukaa tietysti pissattaakin. Ja anteeks nyt vaan heikompihermoisille, myös pierettää valtavasti. Pissan väri ei vielä ainakaan ole muuttunut sitruunaisemmaksi niin kuin viime raskaudessa. Eikä palele tai mitään. Huoh, että sitä pitää tarkkailla omia tuntemuksiaan koko ajan.
Huomiseen siskot ja plussia odotellen.