**TAMMIKUISET 2012**
Kommentit (597)
...ja tänään tein testin kp26(31-33) vasta kyllä menossa, mutta... Tein mammaksin herkän testin ja se oli nega. Ja heti nyt sit ku tein testin ni alamahassa kävi ikävän menkkamaisesti juilimaa, grrr...toivottavasti vaan jotain mielentuotetta ;)
Nää piinailupäivät on niiiiiin kauheita.
Nyt on paljo ihmisiä kierron loppuvaiheilla, hirmusesti tsemppiä kaikille! Pakko niitä plussia on enemmän vielä tulla!
Onnea plussanneille :)) Ja pahoittelut niille joille paha täti on tullu kyläilemää :/
Seuraavaksi testailen torstaina jos tätiä ei kuulu ;)
Satin kp26/31-33 yk10
Eli kuten arvasinkin, helmikuisiin käy tieni kun kutsumaton vieras saapui. Uuteen yritykseen vaan! :)
Onnea Elmu veturonkuljettaja, tosi ihanaa!!
Missäs on kiertokaima Marie? Toivottavasti plussannut :)
Muille tsemppiä testailuihin, toivon kovasti että evelinan + vahvistuu superplussaksi!
Aurinkoista vappua kaikille!
Natku kp 2/29-31 yk 2
Mulla ressitaso varmaan miljoona. Aamulla testasin taas mammaksilla klo 6.30 eli noin 3,5 tunnin pissitauon jälkeen ja nyt tuli taas se viivanpaikka. Enää en sano typerä sellainen vaan ihana. En raaskinut aamulla käyttää cb:tä kun se on vika. mutta lämmöt on tippunut tosi alas vain 36,3 eli alempana kuin normilämpö, kääk. Ei kai vaan enteile menkkoja...mut onneks tuli se viivanpaikka muuten olisin itkenyt silmät päästäni. ilmeisesti pissan pitää olla tässä vaiheessa vielä tosi vahvaa kun hormonia on niin vähän. Muistelin että näihin aikoihin viime kerralla aloin saamaan ekat viivanpaikat ja silloin oli siirretty paljon kehittyneempi alkio. No jatkan testaamista ja pitänee taas mennä apteekkiin hakemaan cb:n testejä...mut miks ihmeessä noi lämmöt on noin alhaalla, voi kääk ja apua. Ja sortsit tämä omanapaisuus nyt.
Kurkistus taas..
Testaat nyt CB testillä, koita olla pissaamatta yli 3 tuntia. Äläkä kamalasti juo. Pissa purkkiin ja liotat testejä siinä, jos pissamäärä on niukka. ÄLä katso lämpöjä, mullakin ne heitteli (ja olin paniikissa) ja raskaana olen. Peukut.
Vappua!
Iltis pallomaha 19+1
Voi Eve toivottavasti saat sen kunnon viivan siihen tikkuun :)
Elmulle isot onnentoivotukset! Ja joku muukin oli plussannut (anteeksi en muista kuka..) joten onnea sinnekkin!
Täällä mennään jotain dpo 12 ja tikkuun nega, tai viivanpaikka joka muuten tulee mulle jokaikiseen sofin liuskaan... Taitaapi olla niin että suurinpirtein ma-ti oottelen menkkoja. Huikeeta että tää kierto on sit reippaasti yli 40 päivää. Voi kiesus. No joo, ei maha mittää. Maanantaina testaan seuraavaksi, jos ei menkkoja näy. Pieni mahollisuus on, että vielä ei ois ihan dpo 12, vaan 10-11. Siinä oli kolmisen päivää ovisoireita sillon viime viikon alussa, enkä niistä nyt varmaksi sano mikä päivä oli just se oikee... Mutta lienee toiveajattelua. Lämpöjä en normaalisti mittaile, mutta ihan mielenkiinnosta nyt kahtena iltana ja olivat 37 ja 36,9. Normaalia korkeemmalla siis, mutta voinee johtua ihan mistä vaan. Jos jotain oireita hakee niin mahaa nipistelee ja vihloo ja paine tuntuu. Muistaakseni saman tuntusta oli kyllä viime kierrossakin. Yks mikä on nyt ollu niin maha on ollu aivan hullun turvoksissa useemman päivän. Heti aamulla herätessä jo on kun kävelevä rantapallo. Huh. Ei oo kyllä mitään raskautunutta fiilistä alkuunkaan, että eiköhän tää taas normaaliin pettymykseen pääty ennemmin tai myöhemmin.
Anyways, oikein mahtavat vapunjuhlinnat teille naiset, itse häivyn sorvin ääreen. :)
Plussaonnea nyt taasen kovasti!
Anju
Eve- Kyllä meitä nyt pidetään jännityksessä! Mitkä mahtaa olla sun fiilikset, kun mäkin täällä malttamattomana odottelen mitä ne testit loppujen lopuksi päättää näyttää. CB:t vaan kehiin sanon mä :)
Marjana- Mulla oli just se, minkä ne sultakin testaa varmuuden vuoksi pissanäytteestä. Sinänsä harmiton "pöpö", jos ei ehdi vuosikausia rellestämään kehossa. Mulla se ei ehtinyt olla vuottakaan ja lääkäri sanoikin ettei syytä huoleen. Aiheuttaa just noita ässäily ja muita ylimääräisiä vuotoja. Lähti helposti pois kertalääkityksellä.
Tiiuli- Sullapa on äkäiset korvat, ei käy kateeksi. Mulla on ollu tasan yhden kerran korvatulehdus ja toista kertaa en sitä halua. Se iski yhden etelänreissun jälkeen seurauksena paljosta uimisesta ja sukeltamisesta. Mun silloinen arvauskeskus määräsi siihen jotain ihan vääriä nappeja, minkä seurauksena tulehtu vielä pahemmin kaikki mitä voi vaan päässä tulehtua. Loppujen lopuksi menin yksityiselle ja saatiin tulehdukset kuriin, mutta oikealla korvalla kuulen nykyään huonommin.
Tellu- Sun tekstisi olisi voinut olla mun. Eli tuikki oikealta puolelta ovismaisesti, mutta eihän se vielä voi olla? Me mennään samoissa kp:ssä ja kierrotkin on aika samat. Nyt tuikkeet on loppu ja sitä loppurepäisyä ei ole vielä tuntunut, niin luulisin että mulla on vaan kasvukipuja.
Pahoittelut tippuneille!
Eilen tuli taas edesautettua diettailua aamuyöstä ostetuilla kebabeilla...Hmm. Ja tänään nokka suuntaa kohti uusia bileitä. Onneksi ovista vasta odotellaan, niin voi huoletta naatiskella sidukkaa.
Aikaisemmin kerroin mun miehen ja hänen veljensä välisestä vaimonraskauttamiskisasta. Veljekset ottaa näköjään kilpailun aika tosissaan, kun tämä miehen veli kävi jo antamassa spermanäytteen, vaikka heillä on yritystä vasta 6 kk:tta takana ja ikääkin alle 30. Nyt mun mies pihisee täällä, ettei toi ole reilua ja että kyllä mäkin meen. Yksityisellä oli käynyt ja ei jäänyt montaa kymppiä korvausten jälkeen itse maksettavaksi. Tuloksia vielä odotellaan. Heh, mä kuumeilen täällä jo sukulaistenkin puolesta.
Tuossa jo mainitsinkin, että jo torstaina tuikki oikealta(viime kuussa vasemmalta eli hyvin sopisi), mutta kp:t on liian pienet ovikseen. Muutenkin aika outo kierto taas kerran, kun ei ole ollut kuivaa kautta ollenkaan tuolla alakerrassa.
Mies on töissä ja mä alan valmistautumaan henkisesti tän illan vyötäröntappajiin. Ei oikein jaksaisi taas bilettää, mutta eiköhän se mieli iltaan mennessä muutu, kun pääse hyvien kavereiden seuraan. Ja jos oikein hyvin käy, niin biletykset saattaa kohta olla jäissä ainakin vuoden:)
Kaikille oikein ihanaa vappua!!!
Tintti-tyy kp 10/28
Pikainen vastaus Tinttityylle:
Jos tarkoitat klamydiaa, niin sitä minulla ei ole. Minulla on ns. ongelmavatsa, jonka takia joudun satunnaisesti olemaan pois töistäkin. Tällöin joudun myös käymään aina lääkärissä ja lähes aina ne ottaa verikokeet ja virtsakokeen, joissa on myös klamydiakoe. Eli se on testattu vasta ihan hetki sitten taas kerran. :D Onhan toki aina olemassa mahdollisuus, että luottaa kumppaaniin turhaan ja hän olisi käynyt vieraissa tässä välissä, mutta pidän sitä aika epätodennäköisenä.
Ja nämä vatsaoireet on siis aivan toiminnallisia ongelmia, mutta kun en saa sairaslomalappua ilman lääkärikäyntiä. Ne on aikoinaan tutkittu, eikä ne liity tähän gynekologiseen puoleen.
Marjana- En mä ajatellutkaan, että olisit sen nyt saanut. En siis missään nimessä tarkoittanut, että sun miehesi käy vieraissa!!! Monet vaan kantaa sitä tietämättään vuositolkulla, niinkuin mun äijä :/ Toivotaan, että sulla on vuotoon joku harmiton selitys. Anteeksi jos kuulostin syyttävältä/vihjailevalta, se ei todellakaan ollut tarkoitus.
Nyt alkaa vapun vietto.
tintti-tyy
sain vähän vahvempaa pissaa aikaiseksi ja testasin mammaksilla ja aivan puhdas nega. Otti päivällä niin pattiin etten jaksanut lähteä apteekkiin enkä edes kauppaan joten säästän sen cb:n huomen aamuksi jos silloin olisi vahvin pissa. Miten tässä nyt näin kävi. en oikein jaksa uskoa että siihen nyt enää uudet viivat tulis kun vanhat haaleni tollai. Ja kun ne lämmötkin putos samaan aikaan. Vaikka onhan tässä vielä muutama päivä aikaa ihmeitä tapahtua, mutta alkaa näyttää pahalta. Äsken lämmöt oli 36,8 eli vähän noussut aamusta, mutta eikös niitä pitänyt mitata aina samaan aikaan.
Oikeesti mä en tiedä miten tästä selviän jos nega on lopullinen tulos. voisin ottaa jo lahjasiittiötkin, niin kova vauvan kaipuu mulla on. Mutta en vaan saa enää pankista rahaa ja ilman rahaa ei hoito onnistu. henkisesti ja fyysisesti jaksaisin vielä yrittää, mutta minkäs teet. Pitänee kysyä jostain toisesta pankista jos siellä oltais inhimillisempiä. Tuntuu ettei mun elämällä ole mitään tarkoitusta jos en saa omaa lasta. Onhan nuo karvavauvat aivan ihania, mutta ei korvaa omaa lasta. Nyt alkaa jo itkettää. Huoh, mutta jospa jokin ihme vielä tapahtuisi, plussa tulisi tikkuun tai tänään pienoinen lottovoitto.
Kaikesta huolimatta kuplivaa vappua teille, ihanat siskot!
Millos sun pitäis testailla "virallisesti"?
Jospa tarvii odottaa sinne asti ja sitten se kunnon plussa pamahtaa ruutuun!
Jos me kaikki palstalaiset laitetaan sormet ja varpaat ristiin ja toivotaan oikein kovasti, niin pienet pupuset tarrautuu lujemmin kiinni :)
Mulla myös lämmöt heitelly, riippuu ajasta millon niitä mittailee. Eli niitä tuskin kannattaa tuijotella.
Tsemppiä kärvisteleville ja plussatuulia meille kaikille!
Katmam Kp 27/29-44
testasin TAAS mammaksilla ja nyt taas tuli hyvällä mielikuvituksella näkyvä viivan kajaste. Arghh, mutta hyvä niin, edes jotain. Vitsit kun olin tyhmä enkä hakenut niitä cb:n testejä lisää. no aamulla teen sen tavallisen ja sit panttaan päivän pari sitä viikkonäytöllistä digitaalista. Kyllä menee jännäksi, ihan päätä särkee.
Toivon niin ettette joudu koskaan ihan näin tiukkaan tilanteeseen, ei ole kivaa ei, voin kertoa. Hih mutta mahkuja siis on vielä.
Eli vappua vietetään kera täti punaisen. Noin tunti sitten alkoi vuoto, joten vasta huomenna on kp 1/29. Tiesin, ettei tärppiä ole tullut, joten en ole kauhean pettynytkään. Helpottunut vaan, sillä oli NIIN hirveät pms-vaivat, ettei tietoakaan... Viime päivät ovat olleet yhtä itkun ja raivon sekamelskaa, joten oli vaan helpotus, kun vuoto alkoi ja mieli tasoittui taas kuin taikaiskusta. On se kumma tuo hormonien vaikutus!
Eve: Toivon todella sulle plussaa, olisit niin ansainnut sen!!!!
Plussapeukutukset myös muille vielä täta junaa odottaville! Ja meille helmikuulle tippuneille taas kerran tsemppaukset uuteen yritykseen! Lueskelen vielä tätäkin pinoa jännityksellä ja kirjoittelen sitten taas viimeistään oviksen kolkutellessa ovelle siihen helmikuun pinoonkin.
Iloista vappumieltä ja alkavaa toukokuuta kaikille!
Marie, voihan minkä täti taas teki, olen pahoillani. Tsemppiä tälle kuukaudelle ja jaksuja!
Olipahan kamala päivä mulla eilen. Alkuillalsta alkoi aivan törkeet menkkakivut ja jatkui yöhön asti. Odotin vaan milloin lorahtaa pöksyyn lugeista huolimatta.
aamulla klo 6 neljän tunnin pissitauon jälkeen uhrasin vikan cb:n ja arvatkaa mitä, siihen tuli haamu!! ei ollut enää viivan paikka eikä selkeä plussa vaan haamu. Sitten reilun parin tunnin päästä tein uudestaan mammaksilla ja sama juttu. Oi tätä ihmisen kroppaa. Eilen vissiin oli niin laimeat pisut ettei siksi näkynyt tai sitten yön aikana on tapahtunut joku joukkohormonihyökkäys. voi en saata uskoa tätä. Kunhan noi viivat tuosta hiukan vielä vahvistuu niin yritän saada kuvaa tänne. En uskalla laittaa itseäni vielä plussanneisiin vaan käyn ensin verikokeessa että vastaako arvot viikkoja. Ettei vaan käy niin kuin viimeksi. Mutta olo on kyllä kieltämättä aikas muikea, hymyilyttää koko ajan. ihanaa!
Nyt sitten kaikille muillekin plussat kehiin ja heti! Parasta vapun päivää ikinä!
Onnea onnea onnea...nyt et tuijota lämpöihin, et mihinkään, VAAN siihen testiin ;). VAIN ja ainoastaan siihen. Ja huomenna (teet nyt vain aamulla testejä ekana, mieluusti CB-merkkisiä) testaat taas. Voi vinde. Jos se on tyttö, laita johonkin kohtaa nimeä VAPPU :)
Iltis onnellinen EVEn puolesta
tänks tänks. Lämmöt muuten oli kans hypännyt nousuun, 37,2 JEE! Muita oireita ei oikestaan vielä olekaan. Neonkeltainen pissa, iltapäiväisin pientä ellotusta ollut, eipä juuri muuta. Paitsi nuo menkkakivut. Klinikalla sanottiin et voisin jo huomenna mennä verikokeeseen, mutta pitäisköhän odottaa vielä pari päivää että näkee varmasti sen hcg:n nousun. Mulla on siis niin konseptit sekaisin etten tiedä miten päin olisin.
Äh en voi laittaa nimeä Vappu kun mulla on yks sellainen kyylä naapuri saman niminen...
Olkoot nyt pupusia jonkin aikaa ja kun on eka ultra niin saas nähdä onko tosiaan vielä pupuset vai pupunen. Eiks se oo jotain viikolla 7 kun voi mennä varhaisultraan?
EVE- Varovaisesti minäkin täältä onnittelen. Kyllä se haamu siitä vahvistuu!!
(onnea) :)
Tintti-tyy
Evikselle tuhannesti peukkuja, että kaikki menee tällä kertaa nappiin!
Ännä heinäkuun odottajien pinosta kyläilemässä
just kun pääsin sanomasta ettei paljoo oireita niin tuli oikein kunnon ellotuskohtaus. Helpottaa kyllä vähän kun pistän jotain suuhun. Nyt pitäis vaan katsoa mitä suuhunsa laittaa kun mulla on tuota ylipainoa ihan riittävästi. Lekuri sanoi ettei mun painon tarttis periaatteessa nousta raskauden aikana ollenkaan, sen verran tuota vararavintoa. hih, ei tuu pupusille kylmä.
Ihania uutisia! Jeejeejee. Ihan LOIS-TA-VAA! Nyt pikku pupuset, pitäkäähän kiinni! Paljon paljon onnen haleja ja tot-ta-kai meet heti maanantaina kattomaan verikokeista raskaushormonin ;-)
Älä hötkyile (vaikka pessimisti ei pety)! Jos oot jonkin näköisiä viivoja saanut,niin ehkä tänään se on sitten vahvempi! Muistan oman testirumbani kun mammaksi näytti ihan negaa vaikka oli herkempi ja prisman pregcheck haamuja,vaikka ei pitäisi edes olla niin herkkä. Paksuna kuitenkin ollaan nyt ihan tukevasti. Toivon niin paljon plussaa sulle ja oon seurannu joka päivä ja hihkunut kun olet haamuja jo saanut, nyt vaan täräytät kunnon plussan ja saadaan kaikki juhlistaa sun plussaasi vapun yhteydessä :) Huomenna sitten liputetaankin eviksen plussalle!
Lumikki ja kirppunen 25+0