Tarvitaan helkkarin tejokas deodorantti!
Kertokaa mikä on markkinoiden paras, hinnalla ei ole väliä!
Kommentit (34)
Kertokaa mikä on markkinoiden paras, hinnalla ei ole väliä!
-----------
Apteekin Absolut Torr (lue hyvin käyttöohjeet!).
Käytän tuota kerran viikossa ja joka aamu vielä apteekin Batsia ja ei haise hiki eikä puseron kainalot oo ennää märät :)
Tosi kiusallinen vaiva tuo runsas/liikahikoaminen..
Tuo Absolut Torr vaan kutisee ja hieman kirvelee sen yön, mutta on sen väärti.
Kainalokarvat (nainen) (no miksei mieski) ajetaan aina vasta Absolut torrin pesemisen jälkeen, ei ennen tuon laittoa tai muuten "kuolet" tuskaan :) *kokemuksen syvällä rintaäänellä*
Muuten voi ajella kainalokarvat vaikka joka päivä.
Vaikka nuo tehoaa mulle, ei tehoa välttis kaikille.
Oon kyllä järkyttävän kova hikoaan, uskon tehon riittävän sullekki :)
Mulal on tuo Garnier käytössä, mutta puseroon jää silti mielestäni työpäivän jälkeen pieni hien haju,ärsyttävää! Lisäksi vaatteiden kainalot menevät keltaiseksi todella nopeasti! Absolut Torria olen käyttänyt, mutta iho ei kestä.
t.ap
t. myös batsit sun muut kokeillut ja mikään muu ei toimi
ja juoksulenkin siihen päälle. Ei tietoakaan hiestä.
Absolut Torrista; se ja muut vastaavat tuotteet käyvät vaarallisiksi jatkuvassa käytössä. Hikirauhaset erittävät hikeä, jos se estetään, tulee ennenpitkää ongelmia.Tila on luonnoton, joskin tietty nykyihmiselle ihanteellinen kun kainalot eivät hikoa iholle asti ja ovat kuivat. Mutta siinä siis on vaaransa.
Saa apteekista. Ostan aina vielä sen voidemaisen jolla saa hyvin levitettyä ja hätätilassa olen tuota levittänyt kesäisin jalkoihinkin jos on todella rankka treenipäivä edessä :)
Jos Absolut torria käyttää kerran viikossa puhtaalle, täysin kuivalle mutta ajamattomalle kainalolle, pitäs ihon kestää. Ja kainalossa ei siis saa olla haavoja jne ennen sen laittoa. Ainoa joka oikiasti tehoaa..
Absolut Torrista; se ja muut vastaavat tuotteet käyvät vaarallisiksi jatkuvassa käytössä. Hikirauhaset erittävät hikeä, jos se estetään, tulee ennenpitkää ongelmia.Tila on luonnoton, joskin tietty nykyihmiselle ihanteellinen kun kainalot eivät hikoa iholle asti ja ovat kuivat. Mutta siinä siis on vaaransa.
---
Ilmeisesti et kärsi OIKEASTI liikahikoilusta..valiettavasti tuo on ainoa, joka oikeasti toimii ja auttaa järkyttävän liikahikoilun omaavia ihmisiä..täytyy vaan käyttää oikein
Dermosilin vaaleanpunainen dödö on kokemuksen perusteella osoittautunut parhaaksi! Ihan uskomatonta! Eikä tahraa vaatteita! Ja absolut torrit sun muut mönjät on kokeiltu!
Siis garnier mineral deo toimi aikansa tosi hyvin, käytin sitä jostain viime keväästä (vai milloin se tuli markkinoille) tähän alkuvuoteen asti. Sitten kainalot rupesivat kutisemaan ja niihin tuli punaista ihottumaa. Hoidin sitä ensin kortisonilla, mutta sitten ajattelin että jos syy onkin dödössä. KUn vaihdoin dödöä, kutinakin hävisi.
Viikko sitten työmatkalla matka-saniteettipussukassa ei ollut kuin tuota garnieria, joten käytin sitä kahtena päivänä: ja heti tuli kutinaa ja näppylöitä.
Eli tosi hyvin toimiva dödö, muttei valitettavasti sovi mulle :-(
Absolut torri laitetaan illalla ennen nukkumaan menoa PUHTAALLE, TÄYSIN kuivalle ja AJAMATTOMALLE ja EHJÄLLE iholle ja PESTÄÄN heti aamulla pois saippuan kans ja samalla voi ajaa ne kainalokarvakki..taatusti kestää ja tehoaa jos käyttää oikein..näitten jälkeen Bats kainaloon ja taatusti toimii
OIKEIN käytettynä tehokas.
Ihan sama minkä dödön pistät kainaloon, mutta jos et tee nuin kuten yllä, ei taatusti tehoa mikään aine ja aiheuttaa kutinaa ja näppylää
..ja dödön täytyy antaa kuivua kunnolla ennen vaatteitten laittoa päälle
mutta nykyään suosikki on garnierin mineral deo. Ja niistä ainoastaan vihreä korkkinen toimii mulla!