Tarvitaan helkkarin tejokas deodorantti!
Kertokaa mikä on markkinoiden paras, hinnalla ei ole väliä!
Kommentit (34)
toiminut biothermin roll-on. Ei ehkä halvin, mutta hyvä tuoksu + todella pitää.
apteekista. Pitää jopa treeneissä. Vaaleanturkoosi korkki.
ja suihkepullona. Ainoa, joka toimii. Apteekista.
Musta tuntuu, että supertehokasta dödöä (esim. Absolut torr) käyttäessä hikoilu vaan siirtyy esim. selkään ja kasvoihin. Helvetin ärsyttävää.
mutta kuten joku edellä mainitsi niin hiki tulee sitten toista kautta pois.
hemmetin halpa ja tehosi raskaus- ja imetyshikeen, kun muuten niin loistavat Vichy ja Biotherm pettivät.
kaksi vuotta melko säännöllisesti (ohjeen mukaan kuitenkin) ja nyt on kainalossa patti ja ihossa muutoksia, joita tutkitaan.. tehokastahan tuo on, mutta ei liene terveellistä, ettei ihminen hikoa ollenkaan kainalosta.
Onneksi tuoksutonta versiota oli 3+1 päivillä tarjouksessa, piti ostaa muutama pullo varastoon.
Ehdoton suosikki on Garnierin mineral deo. Käytin ennen triple dry:ta, mutta tää garnier toimii mulla paremmin. Mainostin kaverillekin, ja nyt myös kaverin mies käyttää tätä.
Ehdoton suosikki on Garnierin mineral deo. Käytin ennen triple dry:ta, mutta tää garnier toimii mulla paremmin. Mainostin kaverillekin, ja nyt myös kaverin mies käyttää tätä.
mä käytän myös tuota Rexonan Maximumia, on ihan paras. Ei lenkilläkään hiki haise.
Hoitoalalla teen välillä melkoisen raskaita työvuoroja ja ei hiki haise tuon ansiosta.
Paras mitä olen tähän mennessä kokeillut on adidaksen suihkepullodödö, se pitää ja tuoksuu hyvälle. Apteekin tuotteita en ole tosin ikinä edes kokeillut, saattavat olla vielä tehokkaampia.
Ja haluan myös sanoa että älkää vaan ikinä ostako Doven dödöjä, ne olivat ehkä surkeimpia joita olen kokeillut. Haisee jo valmiiksi ihan hielle se dödökin.
-ja mulla toimii! (Aco 72h), saa ainakin apteekista.
http://www.aconordic.fi/products/category/3772/21084/20116/19230/aco-sp…
Saa apteekista. Ostan aina vielä sen voidemaisen jolla saa hyvin levitettyä ja hätätilassa olen tuota levittänyt kesäisin jalkoihinkin jos on todella rankka treenipäivä edessä :)
toiminut parhaiten DKNY, on myös miellyttävä iholla eikä tuoksu ole liian voimakas.
bats apteekista on ehdottomasti paras
maksaa n. 10e. Olen kokeillut kaikki mahdolliset apteekinkin tuotteet, mutta tuo on paras, se tosiaan pitää!