G: Käytätkö siteitä vai tamponeja? Perustele.
Eli siis käytätkö siteitä vai tamponeja? Perustele lyhyesti miksi.
Kommentit (67)
Itse varmaan sekoaisin jos tamponi ei kävisi, niin hirveästi inhoan siteitä, olisi silkkaa kärsimystä ne muutama päivä kuukaudessa.
Onneks on muitakin vaihtoehtoja tamponille.
Siteitä. 100% mieluummin käyttäisin tamponeja, mutta kierukan kanssa ei kuulemma saa pitää, ettei "ne narut tartu tamponiin ja kierukka vahingossa tuu ulos". Tiiä tuosta, ne kierukan narut on niin lyhkäset että tuskinpa takertuis. No, onneksi vuotoa on ainakin tosi harvoin ja vähän kierukan ansiosta.
Tamponeja öisinkin pitävien kannattaa lukea toi juttu:
http://www.vice.com/read/meet-the-model-who-lost-her-leg-to-toxic-shock-syndrome-611
Minä käytän pikkuhousunsuojaa jos joskus harvoin jotain vuotoa sattuu tulemaan. Olen aikoinaan testannut siteet, tamponit ja kuukupit. Tamponi oli miellyttävin, siteet ikävän hiostavia ja kuukuppi tosi yäk yhdistettynä pitkiin kynsiin. Onneksi nykyään ei tarvitse kärsiä runsaista vuodoista ja käyttää mitään superimukykyisiä suojia.
kuukautiskuppia käytän. erittäin hyvä keksintö. helkkarin hyvä hankinta. ei koskaan tartte nukkua pyyhkeen päällä. voi uida ja saunoa jos huvittaa.
Itse varmaan sekoaisin jos tamponi ei kävisi, niin hirveästi inhoan siteitä, olisi silkkaa kärsimystä ne muutama päivä kuukaudessa.