Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Käytätkö siteitä vai tamponeja? Perustele.

Vierailija
30.03.2011 |

Eli siis käytätkö siteitä vai tamponeja? Perustele lyhyesti miksi.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kyllä olla itselle sopiva tamponi ja vähän sitä laittamista harjoitella, jos sen laittaa huonosti niin on karmivan tuntuista.

Vaikka se olis miten hyvin, se ei poista alavatsakipuja ja turvotusta!

Itse varmaan sekoaisin jos tamponi ei kävisi, niin hirveästi inhoan siteitä, olisi silkkaa kärsimystä ne muutama päivä kuukaudessa.

Vierailija
62/67 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan sekoaisin jos tamponi ei kävisi, niin hirveästi inhoan siteitä, olisi silkkaa kärsimystä ne muutama päivä kuukaudessa.

Onneks on muitakin vaihtoehtoja tamponille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyykö tätä jotenkin selittää?

Vierailija
64/67 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteitä. 100% mieluummin käyttäisin tamponeja, mutta kierukan kanssa ei kuulemma saa pitää, ettei "ne narut tartu tamponiin ja kierukka vahingossa tuu ulos". Tiiä tuosta, ne kierukan narut on niin lyhkäset että tuskinpa takertuis. No, onneksi vuotoa on ainakin tosi harvoin ja vähän kierukan ansiosta.

Vierailija
65/67 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponeja öisinkin pitävien kannattaa lukea toi juttu:

http://www.vice.com/read/meet-the-model-who-lost-her-leg-to-toxic-shock-syndrome-611

Vierailija
66/67 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän pikkuhousunsuojaa jos joskus harvoin jotain vuotoa sattuu tulemaan. Olen aikoinaan testannut siteet, tamponit ja kuukupit. Tamponi oli miellyttävin, siteet ikävän hiostavia ja kuukuppi tosi yäk yhdistettynä pitkiin kynsiin. Onneksi nykyään ei tarvitse kärsiä runsaista vuodoista ja käyttää mitään superimukykyisiä suojia.

Vierailija
67/67 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiskuppia käytän. erittäin hyvä keksintö. helkkarin hyvä hankinta. ei koskaan tartte nukkua pyyhkeen päällä. voi uida ja saunoa jos huvittaa.