Kiva! Sain juuri kuulla, että nainen, jonka luona lapseni on ollut 2 kertaa hoidossa on murhaaja! :O
Ja myös narkomaani. En tiennyt narkkaamisesta mitään silloin, kun lapseni oli siellä. Ja nyt sitten on murhannutkin. :O
Kommentit (30)
todella ok jättää lapsi hoitoon jonkun puolitutun ihmisen luokse? Ystäväsi tunsi hänet, ok, mutta sinä et.
ystäväni tunsi hänet hyvin(ovat olleet lapsesta asti ystäviä) ja ystäväni on todella tarkka, että kenelle jättää lapsensa. Oli siis todella yllätys myös hänelle.
että hän on hyvä lastenhoitaja
koska on hoitanut ystäväni lapsia monet kerrat ja nyt myös minun lapsi on menossa sinne hoitoon yhdeksi päiväksi..
Itsellänikin on päihdetausta. Ja kyllä päihdetaustainen toisen käyttäjän tunnistaa. Vaikka muut eivät sitä huomaisikaan. Subutexin pitkäaikaiskäyttäjät pystyvät aika hyvin kätkemään sen käyttönsä siihen asti että tulee ne laskut. Monet ovat hyvin siistejä ja näennäisesti menestyneitä.
joten oli ok jättää lapsi hänelle.. ei sitten tullut mieleen miltä lapsesta tuntuu jäädä vieraalle hoitoon.
ja todellakaan ei voi nistejä enää tunnistaa hampputukasta
todella ok jättää lapsi hoitoon jonkun puolitutun ihmisen luokse? Ystäväsi tunsi hänet, ok, mutta sinä et.
ystäväni tunsi hänet hyvin(ovat olleet lapsesta asti ystäviä) ja ystäväni on todella tarkka, että kenelle jättää lapsensa. Oli siis todella yllätys myös hänelle.
No mä en esimerkiksi tunne mun ystävän äitiä kovin hyvin mutta tiedän että hän on hyvä lastenhoitaja
koska on hoitanut ystäväni lapsia monet kerrat ja nyt myös minun lapsi on menossa sinne hoitoon yhdeksi päiväksi..
tutustua ystäväsi äitiin? En ikinä veisi lastani hoitoon ihmiselle, joka on vieras minulle ja lapselleni.
yöksi ihmisen luo,jota et edes kunnolla tunne!!!! olet idiootti!!!!
Huumeidenkäyttöä ei tosiaankaan huomaa kun vasta sitten kun henkilö alkaa olla aika pohjalla ja ei enää välitä/tajua miltä näyttää ja minkä kuvan itsestään antaa. Voi olla tosi siistin ja fiksun tuntuinen henkilö päällepäin. Eihän sitäkään nää päällepäin, onko sossun asiakas vai tienaako 2500e/kk, kun joku tuon sossunkin jo mukaan veti.
Että en kyllä yhtään syytä ap:tä. Surullista se tietenkin on. Nykyään (tai mistäs minä tiedän, jos se on aina ollut niin) on niin vaikea arvata, keneen voi luottaa ja kuka on kunnollinen. Suurin osa on ihan ok luotettavia, mutta sekaan mahtuu muutakin.
Ja olimme käyneet kylässä ennen, kuin annoin lapset hoitoon. Ajattelin, että jos ystäväni(ei anna melkein kenellekään lastansa hoitoon) luottaa hänen, niin sitten minäkin. Ja en ole sossun asiakas, niin, kuin joku epäili. :) ap